T1 a první kolo

Po nájezdu do T1 po startu je nutné udržovat stejnou vzdálenost od okraje tratě, aby ostatní jezdci věděli, kde je volná stopa.



Nezáleží na tom, který jezdec je v předu (stejně ohleduplní by jste měli být v každé zatáčce, kde máte vedle sebe jiný monopost). Ponecháním místa zabráníte vzájemnému kontaktu a poškození vozu, ale také možnému vyřazení ze závodu. Po T1(popřípadě až po T2, pokud přímo navazuje na T1), má právo volby stopy jezdec v předu, ale s přihlédnutím na fair play a bezpečnost obou jezdců, je zavření stopy jezdci nacházejícími se částečně na vaší úrovni, nesportovní, s velkým rizikem kontaktu. Stejně nebezpečné je i prudké brzdění na hraně T1. Pro bezpečnost je lepší uvolnit plynový pedál dříve a do T1 najíždět v menší rychlosti. Nezapomínejte na studené gumy i brzdy, náchylnější ke smyku a nepřesnosti v ovládání vozu. Toto rizikové chování vozu může trvat i celé první kolo a proto je bezpodmínečně nutné přizpůsobit jízdu. Na základě tohoto vědomí bude každé porušení pravidel v prvním kole penalizováno dvojnásobně.


Předzávodní info

Další závody

S 21/2: 5.12.2021 21:00 Sprint AbuDhabi 1 (21 kol)
S 21/2: 5.12.2021 22:00 Sprint AbuDhabi 2 (14 kol)
F1 A 21/2: 12.12.2021 20:00 VC Abu Dhabi (42 kol)
F1 B 21/2: 12.12.2021 20:00 VC Abu Dhabi (42 kol)
S 21/2: 19.12.2021 20:00 Sprint Mexiko 1 (26 kol)
S 21/2: 19.12.2021 21:00 Sprint Mexiko 2 (18 kol)
F1 A 21/2: 26.12.2021 20:00 VC Mexika (53 kol)

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Levne-okapy.czSerios.cz