Fórum zpráv   >>   Všeobecná diskuze a Webdesign   >>   Všeobecná diskuze

Schopnosti nekterych nadrazenych

Seřadit:     printview
Autor: Zpráva:
1 Ladislav Skřišovský
1 Ladislav Skřišovský Člen klanu
Pilot F1
111 Příspěvky
registrován: 26.04.2017
3 -6
20.11.2019 - 20:50 odpovědět 
Vrele doporucuji naucit se alespon zaklady s rFactorem2, serverem, webem, .. cimkoli ..
Kdyz se pouziva chat, lze pouzit /W a poslat zpravu JEN DANEMU JEZDCI .. treba ...
Da se naucit cist i log, kde je v dobrem znamem chatu zmineno, ze jsem mel cut ...
Je to jako s prvnackem.. tolik toho pred sebou.. ale to pujde..

PR GDPR Člen klanu
Technický vedoucí
295 Příspěvky
registrován: 03.04.2016
0 0
20.11.2019 - 21:56 odpovědět 

Martin Slezar Člen klanu
Administrátor
996 Příspěvky
registrován: 24.11.2014
7 -1
21.11.2019 - 11:34 odpovědět 
čti více Patrik Rusiňák napsáno:

Děkuji za příspěvek,
osvětlím celou situaci... po Q1 jsem musel aplikovat několik trestů z minulého závodu. Toto se dělá v prográmku který stáhne výsledky Q1, započítá tresty a napíše postupové pořadí do Q2. Stav Q1 se nedá natáhnout dříve, dokud se Q1 neuzavře a nepřepne na Q2. Maršál má ten moment jen to jedno zahřívací kolo prvního jezdce aby všechny tresty aplikoval, načetl penalizované pořadí a dal vědět jezdcům kteří mají vyjet. Prvního jezdce jsem si pohlídal a chat byl odeslán ještě před jeho najetím do měřeného kola. Když je trest jeden nebo dva, je vše vidět hned, v tomto případě nikdo nevěděl, kdo vlastně má vyjet do Q2. Proto ten společný chat, napsat soukromě každému zvlášť by se nestihlo.
Co se týká chatu ohledně cuttu Skřišovského, nevšiml jsem si, ale... na to máme odvolání. Když jezdec podá řádné a slušné odvolání a má pravdu, je mu trest zrušen. Stačí se jen chovat slušně a dle pravidel. Když ale začne ihned urážet a napadat, v době kdy je důležitější práce se sestavováním startovního roštu, nemůže se divit, že se v tom kontextu ztratí poznámka, že se má použít jiné kolo.
Na druhou stranu, všem co konverzaci nebo příspěvky zahlédli, je jasné, že nešlo o nějaký chat, ale o vyvolání dojmu, že na ČF1L něco nefunguje, že vedení nestojí za nic a jak napsal, že ČF1L jde dolů..... v případě, že si někdo zakládá konkurenční ligu a chce tímto způsobem přetahovat jezdce, je úmysl vyvolat hádku jasný, jen bych podotknul, že takový způsob je neférový, podlý a mezi ligama se to nikdy nedělalo. Tak mají alespoň v něčem prvenství.

Lukáš Balaj Člen klanu
Pilot GP2
44 Příspěvky
registrován: 17.11.2017
2 -1
21.11.2019 - 21:29 odpovědět 
Pripočítavať penalizácie v Q cez nejaký program je na čo dobré? + 1, 2, 3 sekundy k času sa dá predsa ľahko napr. aj z hlavy, prípadne na kus papiera ak treba.. Session Q1 môže teda samovoľne dobehnúť (takže je viac času na to čo treba ešte doriešiť - napr. tie posuny). Jednou vetou potom informovať o tom výsledku kto postupuje. A toto sa dá kľudne stihnúť dovtedy, do kým si to hra sama prepne na Q2 (a prípadne ak by sa nááhodou nestihlo, tak do pár sekúnd po naskočení Q2 sa to už určite stihnúť dá) - ale stále to nestihne nikoho nejak obmedziť. Lebo keď to zoberiem napr. čisto len z mojej strany, tak som prišiel vďaka tvojmu systému takmer o 1 min. z Q2.. (nesťažujem sa, je mi to jedno), ide len o princíp..

Ďalšia vec je, že do Q2 mali ísť: 1. Nice 1:33.460 | 2. Konrad 1:34.067 | 3. Kolar 1:34.091 | 4. Stanek 1:34.163 | 5. Frajka 1:34.193 | 6. Skrisovsky 1:34.229 | 7. Andrs 1:34.234 | 8. Kralik 1:34.475 | 9. Balaj 1:33.630 +1s = 1:34.630 | 10. Neznik 1:34.338 +1s = 1:35.338.
Takže to info, kto má ísť bolo chybné.. Slatina nepostúpil, ale Roman ani nevyšiel na trať. No vedel Ľuboš, že má ísť Q2? lebo tiež nevyšiel na trať, ale mohol.. no nikde to nebolo napísané.
Takže pokiaľ niekto narážal na to, že situácia nebola zrovna dobre zvládnutá, tak nie je ďaleko od pravdy..

Inak vo výsledkoch závodu je poradie Q1 aj Q2 zle..

Otázka: pri kontrole replayu z kvalifikácie po Mexiku sezóny 2018/P sa povedalo, že milimetrové cuty sa v B skupine nebudú brať do úvahy - chcel by som len vedieť, či sa na tom niečo zmenilo alebo to stále platí? (Pozrel som ten cut čo teraz reklamoval Peter Kolar, to bol práve ten milimetrový a z kokpitu ťažko identifikovateľný.. Taký sa práve vtedy v tom Mexiku pustil s tým, že sa to tak bude hodnotiť aj ďalej..)

Jaroslav Strišovský Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
623 Příspěvky
registrován: 22.09.2015
9 0
22.11.2019 - 12:21 odpovědět 
ja by som rád len stručne podporil Martina, robí pre ligu veľa a podľa mňa najlepšie ako vie
každý robí chyby, na tie sa dá poukázať aj slušne, napr. ako tu v diskusii Lukáš... a nie vulgárne
Martin diki za tvoju prácu aj za prácu ostatných na lige, posúvate ju dopredu, som rád, že som toho súčašťou a teším sa na ďalšie nové veci, ktoré súvisia so včerajšou novinkou

Seřadit:     printview


Než začneš odpovídat musíš se zaregistrovat!

registrace
přihlášení

Předzávodní info

Další závody

.: 28.4. 20:00 Sprint SauArabie 13, 19 kol
.: 5.5. 19:00 VC Saudské Arabie, 38 kol
.: 12.5. 20:00 Sprint Imola 17, 24 kol
.: 19.5. 20:00 VC Imoly, 47 kol
.: 26.5. 20:00 Sprint Monako 20, 29 kol
.: 2.6. 20:00 VC Monaka, 58 kol
.: 9.6. 20:00 Sprint Kanada 18, 26 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz