Fórum zpráv   >>   Všeobecná diskuze a Webdesign   >>   Všeobecná diskuze

Sk.A - VC Číny - incident s Martinom Slezarom

Seřadit:      1 2  » printview
Autor: Zpráva:
Tomáš Pošefko Člen klanu
Technický vedoucí
196 Příspěvky
registrován: 18.10.2016
4 -2
25.04.2019 - 20:54 odpovědět 
Ani jeden člen odvolacej komisie mi zatiaľ neodpovedal na moje dotazy, dokonca ten prvý ani nezdôvodnil svoje rozhodnutie.
Zatiaľ to vyzerá tak že si môžeme všetci robiť na trati čo chceme, robiť donuty, zatvárať a zatáčať do ostatných jazdcov a ohrozovať ich. Je to normálne?
Môj dotaz bol, či by sa nemali incidenty posudzovať podľa toho, čo dotyčný urobil, nie aké sú dôsledky. Tomuto asi veľa ľudí nerozumie.
Je to bez trestu len a len kvôli tomu že som zareagoval? Nabudúce to pošlem rovno a bude trest?
Ak je toto bez trestu, čo by sa malo trestať? Používa sa dvojaký meter. Toto je minimálne zatvorenie, za čo sa rozdávajú tresty vo veľkom, len u Slezara nie?


Potom by sa nemalo trestať nič. Vráťte Martinovi Adamcovi jeho body. Odoberte tresty každému. Zatváranie a ohrozovanie na tejto lige neexistuje...



Viac sa už asi sezóna znechuťiť nedá...Odvádzate dobrú prácu.

Patrik Novotný Člen klanu
Pilot F1
158 Příspěvky
registrován: 13.11.2016
5 -4
25.04.2019 - 21:04 odpovědět 
1) když už podáváš protest nebo nahráváš screeny, dělej to ze serverového replaye

Toť vše za mě

Lukáš Balaj Člen klanu
Pilot GP2
44 Příspěvky
registrován: 17.11.2017
4 -1
25.04.2019 - 21:21 odpovědět 
Ten incident neriešim.. ale Tomáš, pozri výsledky - bol na 14. mieste, posledný v kole s víťazom, takže ak by aj dostal trest, akokoľvek časovo veľký, tak sa vlastne nič nestane lebo posledný v kole je nepriestrelný! (maximálne DQ sa vzťahuje na takého jazdca) Hlavne, že tresty by mali mať "výchovný charakter", trochu (dosť) nedomyslené.. Načo sa rozčulovať smiling

Tomáš Pošefko Člen klanu
Technický vedoucí
196 Příspěvky
registrován: 18.10.2016
3 -1
25.04.2019 - 21:23 odpovědět 
čti více Patrik Novotný napsáno:

Pre pána Novotného pridávam screeny z serverového replaya. Na nich pekne krásne vidno kontakt, po ktorom moje auto poskočilo! Takže k nemu došlo.
https://ctrlv.cz/CTlO
https://ctrlv.cz/SNku
https://ctrlv.cz/uyKe - Slezar mi prešiel po krídle - Serverový replay - hlavne že ku kontaktu nedošlo.
https://ctrlv.cz/Yzai - ešte jeden detail, 2 "lopatky" môjho krídla v kolese smiling
https://ctrlv.cz/2jlD


PS: Treba si najprv overiť, potom písať.

Tomáš Pošefko Člen klanu
Technický vedoucí
196 Příspěvky
registrován: 18.10.2016
4 0
25.04.2019 - 21:24 odpovědět 
čti více Lukáš Balaj napsáno:


Mne už ani nejde o trest ale o princíp. Ak je toto normálne a povolené tak už všetko...

Petr Řehák Člen klanu
Pilot GP2
76 Příspěvky
registrován: 25.09.2016
5 -1
25.04.2019 - 21:32 odpovědět 
Tomáši ahoj,
byla prosba o stručné vyjádření, a můj pohled na daný požadavek, je že opravdu smekám klobouk před Tomášem a Martinem, protože zvládnout tenhle moment v jedné sekundě byl mistrovský manévr a cit s monopostem pro oba, a ano byl jsi to Ty kdo bravurně zareagoval, aby jste si závod užili až do konce.
a můžu ještě dodat že jsem tady na lize druhý rok a maršály musím opravdu pochválit, že se s tím dokážou tak piplat, opravdu tak piplat, a s takovou trpělivostí dokážou správně rozhodnout,
ted zrovna nemyslím Tomáši Tebe, ale napsat nějaký protest na někoho, formou že se stál myslím v nějakém kole..., opravdu komisaře obdivuji a fandím jim. zatím ahoj a na trati se uvidíme Petr





Patrik Novotný Člen klanu
Pilot F1
158 Příspěvky
registrován: 13.11.2016
5 -2
25.04.2019 - 21:45 odpovědět 
čti více Tomáš Pošefko napsáno:


Já sem zde žádný názor ani verdikt nepsal, ničí nezpochybňuji ani nevim kdo je vinen, viděl sem to totiž jen z live přenosu, takže neříkám, že jsem na té či oné straně. Jen toto byla nahrávka do prázdné brány z tvého odvolání, neodolal sem vsítit smiling

Martin Bruňanský Člen klanu
Technický vedoucí
166 Příspěvky
registrován: 22.10.2015
4 0
25.04.2019 - 21:54 odpovědět 
čti více Patrik Novotný napsáno:


Zakončil si volejom, hlavičkou alebo nožničkami?
http://jyxo.info/uploads/B7/b7b0e6822b7e6c38765051938a22a30a24b417ff.jpg

MB10
Martin Adamec Člen klanu
Technický vedoucí
175 Příspěvky
registrován: 01.10.2011
5 -3
25.04.2019 - 22:34 odpovědět 
čti více Petr Řehák napsáno:
vyborne, ja uz tu jsem 13let, ale aby se umele davaly tresty protoze je nekdo vpredu a nedavaly tresty protoze je nekdo vzadu a nema to teda cenu, tak to uz neni ani vtipne. Rovnost rozhodovani tu za tech 13 let nebyla horsi. Sam jsem nekolikrat byl marsal, pomahal jsem pri zavodech tak tu praci moc dobre znam, ale co je moc to je moc...jak muzete oponovat tim ze to kluci zvladli bravurne, kdyz Martin to absolutne nezvladl, a minimalne predvedl nebezpecnou jizdu na opotrebenych pneu.

Petr Kolář Člen klanu
Administrátor
464 Příspěvky
registrován: 01.11.2006
4 -4
26.04.2019 - 10:51 odpovědět 
čti více Tomáš Pošefko napsáno:

Tome, promiň, že jsem nenapsal okamžitě, mám i jiné povinnosti než jako člen komise.
Za mě Martinova chyba a Tvoje dobrá reakce.
Ale i tak to vidím bez trestu, jelikož v tom nebyl úmysl a ani poškození.
1. Na mojom replayi je jasne vidno, že sa dotknem mojim predným krídlo jeho kolesa - pri tomto kontakte som sa mierne posunul/poskočil.
https://ctrlv.cz/EpEJ (obrázok sa nejak zázračne nechce pridať tak dám iba link)
> Ano, poskočení tam je, ale poškození bylo dle mého názoru minimální.

2. Aj keby tento incident neskončil kontaktom, môžem tak robiť stále a ohrozovať ostatných? Proste to do niekoho stočím, a je to v pohode?
> Jak jsem psal, nebyl v tom úmysl Tebe poškodit, ale jezdecká chyba.

3. Znova, aj keby nebol kontakt, je to minimálne zatvorenie s vytlačením na trávu. smiling
> Zavření je když ... jezdec záměrně vybočí z původní stopy se záměrem druhého pilota omezit a udržet za sebou. To nebyl tento případ.

4. Keby som nezareagoval, bol by trest?
> Za mě ano. Jak jsem psal výše: "v tom nebyl úmysl a ani poškození.", což by potom neplatilo a proto bych potom trest udělil.

A musím se ohradit ke slovům matadora Martina Adamce, který je zde jen o několik let kratší dobu než já, že "Rovnost rozhodovani tu za tech 13 let nebyla horsi." To jsi nemohl myslet vážně. Vždyť stále tady v tomto směru něco vylepšujeme, aby právě rozhodování bylo co nejvíce konzistentní. A to s tím vpředu vzadu jsem nepochopil.

Kluci snažte se bavit a ne každý ťukaneček řešit, jako by šlo o život :-)

Petr
Seřadit:      1 2  » printview


Než začneš odpovídat musíš se zaregistrovat!

registrace
přihlášení

Předzávodní info

Další závody

.: 21.4. 20:00 VC Číny, 42 kol
.: 28.4. 20:00 Sprint SauArabie 13, 19 kol
.: 5.5. 19:00 VC Saudské Arabie, 38 kol
.: 12.5. 20:00 Sprint Imola 17, 24 kol
.: 19.5. 20:00 VC Imoly, 47 kol
.: 26.5. 20:00 Sprint Monako 20, 29 kol
.: 2.6. 20:00 VC Monaka, 58 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz