Seřadit:     printview
Autor: Zpráva:
Ondřej Hošek Člen klanu
Pilot GP2
44 Příspěvky
registrován: 31.05.2017
2 -1
04.06.2018 - 15:43 odpovědět 
http://jyxo.info/uploads/34/3413ac627fdab7e2edba85ab989c4d3cc7552a41.jpg
Ondřej Hošek #3 - Q1: 1, Q2: 1, R: 1

Příprava: Jako na každou jinou trať jsme se na Kanadu začal připravovat již den po minulém závodě. Tuhle trať mám rád a dobře ji znám takže jsem měl radost že se tu pojede. Po rozhodnutí že se zůčastním i závodu v skupině A jsem se začal více soustředit na trénink i na případném dešti a v různých podmínkách. Vyrobil jsem si setup která prádně seděl a tak trénink šel podle plánu. Odpoledne před závodem jsem od týmu dostal nový setup na který jsem si docela rychle zvykl a posunul mě ještě o něco dál. Týmová strategie taky vyhovovala.

Q1: Při výjezdu z boxů jsme se s Péťou trošku postrčili a já měl červené zadní křídlo ale na autě během Q nebylo znát poškození. Horší byl provoz který bránil zajet pořádné kolo a tak mi opravdu dlouho trvalo než jsem něco pořádného zajel. Nakonec čas 1:13:075 a první místo za mě spokojenost.

Q2: Ani v druhé kvalifikaci mě neminul provoz a tak mě opět dost trvalo než jsem se chytl. Nakonec se to podařilo a s časem 1:13:125 jsem si dojel pro své sedmé pole. Neskutečná radost z mé strany.

R: Start jsem hodně potrénoval takže jsem věřil že se tentokrát podaří a podařil. Do prvních zatáček jsem neměl problém za sebou udržet všechny ostatní závodníky a začal si postupně zvykat na tempo. Nakonec však vyjel SC a náskok byl pryč. Musel jsem si počkat na na restart a hlavně si dát pozor na studené gumy. Vše šlo podle plánu a začal jsem si tvořit náskok. Díky tomu jsem pohodlně mohl dojet do boxů a nepřijít o pozici. Strategii jsme přizpůsobili SC a tím jsme mohli prodloužit první box. Do konce závodu jsem se už mohl jen vyhýbat jezdcům okolo a hlídat si stav auta a gum. Za toto vítězství jsem opravdu rád. Společně s Péťou jsme si dojeli pro double a díky tomu si zajistil druhé místo takže první dvě místa zabralo Toro Rosso!

Závěr: Říkám to pokaždé a řeknu to znovu tým odvedl parádní práci. Patrik v roli týmového šéfa odvádí parádní práci a dokáže nás vždy připravit na každou situaci. Klobouk dolů také před Martinem Slezarem který udržuje naše nervy v klidu a oči otevřené během závodu. Bez jeho morální podpory by to nešlo. Péťo velká gratilace k zajištění druhého místa a tak a celkový double pro Toro v této sezoně. Krásná práce kluci máte můj obrovský dík. <3


Petr Kolář #15 - Q1: 8, Q2: 5, R: 2

Příprava: Byla poměrně slabá, jen 2 večery v týdnu a potom až 2 hod. před závodem. První den jsem drtil hot lapy, ale potom jsem se vrhl na testy se závodním setem, protože to je to hlavní.

Q1: V kvaldě jsem měl cíl zajet pod 1:14, ale to se mi vůbec nepodařilo. Bylo těžké zajet čisté kolo. Z Q1 jsem postupoval s odřenýma ušima časem 1:14,5 z osmé pozice.

Q2: V 2. části jsem nestihl vyjet hned na začátku, tak jsem si nechal odstup a doufal, že zrychlím. Zrychlit se mi sice podařilo, ale jen těsně nad 1:14, což stačilo jen na 5 místo.

R: Start se mi celkem podařil a myslel jsem si, že jsem před Milošem Tuťkem, ale už v T1 šel zpět přede nejen přede mě, ale i před Marka. Ten mě také předjel zpět a z T2 jsem vyjel na 5 místě. Ve vracečce Marek udělal hodiny a Olda Hromek nedobrzdil do poslední šikany a sestřelil Miloše. Já jsem se tomu manévru zázračně vyhnul a mohl jsem pokračovat, nicméně mě to trochu rozhodilo a dostal se před mě Lukasz Maciejewski. Po skončení fáze safety caru jsem nejdříve musel dohnat ztrátu z ne příliš podařeného restartu, kdy mi Ondra i Lukasz ujeli. Potom se mi dlouho nedařilo Lakasze předjet a když už se mi to podařilo, tak jsem buď udělal chybu a musel pozici vrátit nebo mě Lukasz předjel zpět díky své vysoké maximálce. Boj o druhou pozici nakonec vyřešil Lukasz tím, že zajel do boxů už v 15. kole, což nasvědčovalo na 3 zastávkovou strategii. Díky strategii na 2 zastávky jsem oproti němu měl výhodu a postupně se dostal na druhé místo. Ondra vepředu opět ujížděl a já jsem dost ztratil při předjíždění jezdců o kolo zpět. Dokonce jsem měl menší kolizi s Oldou, který mi neuvolnil závodní stopu, jak jsem předpokládal a mírně jsem ho postrčil. Doufám, že neměl kvůli tomu nějaké poškození. Mě se díky zajíždění konzistentních kol podařilo dojet na druhém místě a zkompletovat tak další týmový double, takže spokojenost.

Závěr: Výsledkem závodu jsem si zajistil celkové druhé místo v šampionátu, což vzhledem k poměrně silné konkurenci beru jako super výsledek. Jsem rád, že i s mými omezenými možnostmi jsem byl schopen většinu závodů zajíždět konkurenceschopné časy. Gratuluji Ondrovi k dalšímu vítězství v závodě, kde opět ujel všem o parník. Děkuji Patrikovi za sety a Ondrovi za společné tréninky. Těším se na Paul Ricard, kde se ukáže, jak rychle budou piloti schopni se přizpůsobit na novou trať.

Ondřej "Mercury" Hošek
Seřadit:     printview


Než začneš odpovídat musíš se zaregistrovat!

registrace
přihlášení

Předzávodní info

Další závody

.: 21.4. 20:00 VC Číny, 42 kol
.: 28.4. 20:00 Sprint SauArabie 13, 19 kol
.: 5.5. 19:00 VC Saudské Arabie, 38 kol
.: 12.5. 20:00 Sprint Imola 17, 24 kol
.: 19.5. 20:00 VC Imoly, 47 kol
.: 26.5. 20:00 Sprint Monako 20, 29 kol
.: 2.6. 20:00 VC Monaka, 58 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz