Seřadit:     printview




Autor: Zpráva:
Petr Kolář Člen klanu
Administrátor
464 Příspěvky
registrován: 01.11.2006
2 0
16.10.2017 - 21:25  
Haas

Petr Kolář, Q1 6, Q2 7, Z 5

I přesto, že jsem v kvalifikaci zajel svůj nejlepší čas, tak to nestačilo na lepší než 7. místo. Takže opět start ze středu pole.

Start se mi celkem podařil, ale v T1 jsem byl přehnaně opatrný a dost jsem se propadl. Navíc ve druhém kolem jsem na začátku druhého sektoru vzal hodiny a propadl se až na 13. místo. Stále jsem nemohl najít rytmus a pohodu pro závod, takže jde dělal dost chyb. I tak se mi ale dařilo pomalu stahovat a do boxu jsem zajížděl z pátého místa. Ve druhém stintu jsem bojoval s Martinem Adamcem, kterého se mi podařilo pár kol před druhými boxy předjet. Snažil jsem se sledovat palivo a místy šetřit, abych měl na případné souboje na konci závodu. Nakonec jsem šetřil až moc, takže jsem na poslední stint mohl dát boost 3. Ale to už odstupy byly tak velké, že na změnu pořadí vlastními silami nebyla naděje. S konečným 5. místem jsem celkem spokojený. Jsem rád, že i Luboš Nežník zajel dobrý závod a umístil se na pěkném 9. místě. Ale i u něj mol být výsledek lepší nebýt dvojích hodin. Důležité je, že slušně bodoval a pomohl týmu udržet se na 3. místě v poháru konstruktérů..

Petr
Tomáš Tesař Člen klanu
Pilot F1
112 Příspěvky
registrován: 19.09.2016
3 0
17.10.2017 - 17:56  
Torro Rosso

V USA mi nikdy nešel chytit rytmus v T1. Kvalifikaci jsem odjel na hraně, jak se dalo moje místo bylo nakonec 16. Start byl nějak rychlej, ani sem nepostřehl, že se zhaslo spíš celý závod jsem si jel vlastní rytmus a dojížděl skupinky aut, USA bylo spíš o dojetí, doufal jsem, že mi medium vydrží tak do 17 kola, ale musel jsem o už dřív, pak jsem jel opět m, s některými jsem měl fajn souboje a ke konci závodu jsem nasadil softy a doháněl Radka Hodka, možná o další dvě kola bych ho předjel, ale jel čistě. Tentokrát jsem byl rád, že jsem dojel i na bodech pro tým. Mexiko snad bude lepší i pocitově závodění. V poháru konstruktérů šplháme výš smiling

Jaroslav Strišovský Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
623 Příspěvky
registrován: 22.09.2015
3 0
19.10.2017 - 15:01  
Williams

Martin Slezar:
V Austinu jsem měl velmi nestabilní výsledky a bobré časy jen nárazově. Proto jsem si dal cíl do závodu TOP 5, jak v kvalifikaci, tak v závodě.

Kvalifikace:
Při mém prvním výjezdu na trať se mě na konci zaváděcího kola připletl pomalejší jezdec, který mě to zašlápl v ideální stopě a já musel brzdit co to dalo. V tom mě padly pedály až na podlahu a já si uvědomil, že jsem tam zapoměl po úpravě sedačky dát šrouby. Okamžitě jsem zajel do boxů a tým mechaniků, já a já, začali makat na opravě techniky.
Asi v jedenácté minutě kvalifikace jsem opět usedal do sedačky a vydal se na trať jako kdybych jel Q2. Celkem bez problémů a až překvapivě se podařilo zajet čas a postoupit do Q2. Tam byla situace jiná...Nechtěl jsem riskovat a ikdyž jsem věděl, že druhé kolo bývá pomalejší, jel jsem první na jistotu a druhé přitlačil. Zkušenost se potvrdila a i když jsem v druhém kole tlačil, zajel jsem čas jen o pár tisícil lepší a čtvrté místo tomu odpovídalo. Splněno jsem měl...

Závod:
Startovat, po penalizaci Ondry Hoška, ze třetího místa, bylo celkem slibné a proto jsem volil strategii na tři zastávky.Brzy jsem se dostal do vedení a začal boj strategií. Jelo se mě celkem dobře, i když opět výkyvy a chyby byly. Přesto jsem dostal informaci od týmu, že mám volnou cestu a můžu letět na B3. Po rychlém kouknutí na rozestupy jsem viděl, že Marek má náskok asi 2,5 sekundy a věděl jsem že má také SOFTy. Chtěl jsem zkusit ho dotáhnout, což se mě i dařilo a ztráta se zmenšovala. Takovou jízdou jsem však dost smetl pneu a po krátké nepozornosti, kdy jsem pozoroval míhající se auto v zrcátkách, jsem dostal malé hodiny. K mému úžasu se kolem mě prohnal Marek, kterého jsem málem smetl, protože jsem myslel že je přede mnou a za mnou velká díra. Nebylo tomu tak... já se špatně podíval na mezičasy a ta ztráta nebyla moje, ale jeho a navíc jak jsem myslel že jsem rychlí, tak to byl taky omyl, protože ztráta se zmenšovala, protože Marek doháněl mě a to auto na kterém jsem přemýšlel byl on. Tato chyba a nepozornost mě stála dozajista vítězství. Moc mě to mrzí, ale i to se stává....

Celkově bych závod hodnotil velmi kladně, hlavně proto, že kolega Petr Řehák dojel hned za mnou na třetím místě a tím jsme přivezli pro tým pořádnou porci bodů a dostali tým na průběžné první místo. Také je třeba nezapomenout poděkovat týmovému vedoucímu za pomoc při závodě a přípravě a maršálům za jejich perfeltně zvládnutý závod. Gratulace Markovi k prvnímu místu a všem co si závod užili a pobavili se na naší České F1 lize.

Na shledanou v Mexiku

Petr Řehák:
Hoši zdravím z Austinu.
V prvé řadě bych chtěl poděkovat celému týmu Williams za kvalitní spolupráci během tréninku, kvalifikace a závodu. Jaroslav Strišovský vždy pošle set, tomu patří opravdu velký dííík a pak už stačí se jen seznámit s tratí a vychytat záludnosti tratě.

Kvalifikaci jsem odjel slušně, že jsem se dostal do top 10 a druhá kvalifikace jen potvrdila osmý rošt, že na víc nemám.
Před závodem jsme ještě s týmem probrali strategii a moje myšlenka byla jet první stint na Soft, že bych se mohl teoreticky posunout dopředu a další dva stinty použít gumy Hard.

Start byl slušný, že jsme všichni projeli T1 bez poškození. Soupeři přede mnou jeli na tvrdší směsi opatrně, tak jsem využil přilnavost soft pneumatik a posouval jsem se postupně dopředu. V třetím kole jsem už na čtvrté pozici a v T9 jsem dostal smyk. Propadl jsem se zpět na osmou pozici. Mírné poškození bylo na přední levé nápravě, ale jelo to pořád dobře. Přišly další souboje a k mechanikům zajíždím v šestém kole na páté pozici pro gumy Hard. Na trať vyjíždím na desáté pozici a musel jsem tomu dávat, ať využiju přilnavost nových gum. Soupeři postupně zajížděli k mechanikům a já se potichu posouval kupředu. Ze čtvrté pozice zajíždím pro nové gumy Hard v dvacátém druhém kole a na trať vyjíždím na šesté pozici. Vedoucí týmu Williams Jaroslav Strišovský kontroloval během závodu data a koordinoval průběžně strategii. Po vyjetí z boxu na poslední stint ve vysílačce zaznělo jet, co to dá, že je vše OK. Na čele bojoval o pozice stájový kolega Martin Slezar a Marek Slezar z týmu Sauber. Ty jsem neřešil, byli mimo moji hru, ale Martin Adamec, Petr Kolář a Roman Slatina teoreticky měli jet ještě k mechanikům. Taky, že jo. V třicátém kole jsem se posunul na třetí pozici a na těle se mi vytvořili zimomriavky. Roman Slatina jen co zahřál nové gumy, tak mi začal dávat jednu sekundu na kolo. Taky proč ne, když si v kvalifikaci vyjel pole position. Cíl se blížil, Roman Slatina taky. Tak se mi v hlavě jen honilo, co bude dřív. Poslední kolo v technické části tratě už byl Roman zamnou. Blížila se utopená zatáčka T19. Tam se dá ztratit a taky hodně získat. Já ji trefil. Ve zpětném zrcátku zahlídnu, že Roman mírně vyjel. Takže na projetí poslední zatáčky jsem mohl zvolit ideální stopu a na cílové čáře nás s Romanem dělilo jen 281 tisícin.

Musím taky poděkovat pilotům, co byli o kolo zpět, že pouštěli v dostatečné míře. Vlastně všem patří velký díík, protože bez Vás by to nebylo. Další závod Mexiko, tak se uvidíme, zatím ahoj Petr.

Vedúci tímu:
Nemám, čo by som vytkol. Preteky som sledoval live a užíval si a spotil som sa takmer ako pri skupine A. Petr skvelé pódium vďaka konštantnej jazde, Martin bojoval celý pretek o výhru, škoda, že to nevyšlo, ale super výsledok. Vďaka za dobré body a teraz je to na nás s Jardom, aby sme na takýto výkon nadviazali.

Martin Bruňanský Člen klanu
Technický vedoucí
166 Příspěvky
registrován: 22.10.2015
3 0
20.10.2017 - 18:50  
Mercedes AMG Petronas

Roman Slatina:

Q - Vedeli sme že máme rýchlosť do TOP 5 s oboma autami. Q1 bola povinnosť dostať sa do TOP10, no to čo sa udialo v Q2 som vôbec nečakal. Pole position! také rýchle kolo som nikdy neurobil ani v tréningu, nieto ešte v Q2. Bol som mimoriadne nadšený.

R - štart sa mi vôbec nevydaril, preklzovali mi pneumatiky. Skúšali sme inú strategiu ja a Miloš. Po štarte som sa prepadol na 3. poziciu a držal som ju celý závod. Do vysielačky mi bolo povedané, že nepôjdem do premávky a že si mám strážiť poziciu, nakolko sa rátalo, že si 3. miesto udržim s prehladom, kedže som nerobil chyby. Posledné kolá sme zahliadli Řeháka pred nami, pýtal som sa či pôjde do boxu a to, že nepôjde nerátal nik z nás. Posledných cca 7 kôl to bolo len o tom, či dokážem stiahnuť Řeháka. Bolo mi povedané, že nepôjde do boxu a mal by som byť rýchlejší čo sa aj potvrdilo. Sekunda na kolo bolo fajn...no priplietol som sa medzi pomalších a keďže bojovali o pozíciu tak ma dosť zdržali. Vedel som, že to bude tesné. Robili sme maximum no nevyšlo to. Som sklamaný, mohla to byť prvá bedňa túto sezónu.

Záver - gratulujem chlapcom na bedni, išli bravúrne. Keby ideme o kolo skôr do boxu tak by sme na nej boli aj my. Ale po bitke je každí múdry. Budeme silnejší v Mexiku a to nie len ja ale aj Miloš, keďže je zdravo nabudený po nevydarku v USA. Mrzia ma hlavne problémy čo som mal s netom...čo ma pripravilo o cenné body a hlavne tím. Teraz sme tu silnejší a odhodlanejší. GO MERCEDES!!!

MB10
Seřadit:     printview

Předzávodní info

Další závody

.: 5.5. 19:00 VC Saudské Arabie, 38 kol
.: 12.5. 20:00 Sprint Imola 17, 24 kol
.: 19.5. 20:00 VC Imoly, 47 kol
.: 26.5. 20:00 Sprint Monako 20, 29 kol
.: 2.6. 20:00 VC Monaka, 58 kol
.: 9.6. 20:00 Sprint Kanada 18, 26 kol
.: 16.6. 20:00 VC Kanady, 53 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz