Seřadit:     printview




Autor: Zpráva:
Jaroslav Strišovský Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
623 Příspěvky
registrován: 22.09.2015
2 0
04.10.2017 - 10:33  
Williams

Martin Slezar:
Do VC Malajsie jsem nastupoval se smíšenými pocity. Dva dny před startem jsem na týmovém tréninku zlepšil průjezdy a rapidně snížil čas. To bylo však to poslední, z čeho jsem měl radost. Přestalo se mě dařit a nebyl jsem schopen sestavit závodní setup.

V Q1 jsem nejprve zajel předpokládaný čas který stačil na 6. místo a už jsem nechtěl vyjíždět. Měl jsem ale dost času a neměl jsem co ztratit. Upravil jsem mírně set a riskoval. Nej čas 1,30,5xx byl nejen vítězný, ale také velkým překvapením. Těsně před Q2 se projevila profesionální deformace ve formě hlídání celého pole, aby někdo nechyběl, aby vše jelo jak má, atd... v hlavě trochu zmatek, protože jeden z účastníků Q2 vypadl a neobjevil se v chatu jako příchozí. Nakonec to byla asi chyba hry a dotyčný již na serveru byl. Vyrazil jsem tedy do Q2 cca 3 minuty před koncem, s úmyslem stihnout dvě měřená kola. Systém současné kvalifikace je opravdu adrenalínový... na jednu stranu se nedá moc riskovat, na druhou stranu jde o vše. První kolo jsem zajel slušně a těsně stihl najet i do druhého kola. S přehřátýma gumama jsem i tak mohl zariskovat a svůj čas ještě vylepšil. Stačilo to „jen“ na druhé místo, ale to jsem byl spokojen.

Odlišnou týmovou strategii jsem bral jako výhodu při startu z první řady a ikdyž jsem výhody pneu nevyužil, byl jsem až do T2 spokojen. Tam mě někdo ze zadu otočil a mohl jsem být rád, že jsem se mohl vrátit na trať bez poškození. Restart mě tentokrát přišel opravdu vhod. Po správném rozhodnutí maršálů a novém startu za SC jsem si situaci pohlídal a kdybych si zapnul boost 3 dříve než došlo k ostrému startu, bojoval bych o vedení dříve. Dále se situace vyvíjela asi tak jak měla s ohledem na ne příliš dokonalý setup. Nevím jestli se dá mluvit o štěstí nebo o smůle, když se pár kol před koncem připletl jezdec o kolo, který téměř zastavil v ideální stopě a jen tak tak jsem nás oba nerozsekal. Ztráta několika vteřin byla nutná daň, které bezezbytku využil Petr Kolář. Začala moje stíhací jízda a záhy došlo k soubojům, které ukončil jeho týmový kolega, když se zalekl Petra a jeho probrzdění, v momentu když jsme ho předjížděli o kolo. Jeho reakce znamenala probrzdění a kontakt se mnou, kde mě poslal do zdi. Opět štěstí v neštěstí a já to odnesl „pouze“ ztrátou času a boj o pódium definitivně skončil. Se čtvrtým místem bych mohl být spokojený, ale když si odečtu ztrátu těch dvou incidentů, mohl jsem být s přehledem druhý. Na Marka s jeho softama bych určitě neměl a k jeho vítězství, prvnímu na ČF1L, mu upřimně gratuluji, stejně tak jako všem co si závod užili a dobře se na naší lize pobavili. Závěrem se patří také poděkovat maršálům za jejich perfektní práci a Patrikovi Novotnému na live přenos, který je určitě super.

Děkuji všem a těším se na vás v Austinu za 14 dnů...

Vedúci tímu:
Piloti predviedli pekný výkon, bojovali o pozície vpredu už od kvalifikácie. Keď sa pozriem len na výsledok, tak obaja mali na lepšie miesta a väčšie body, ale tento pretek bol jeden z tých, kde veci nevychádzali na 100%. Obaja však ukázali výbornú jazdu a ako vedúci tímu by som rád vyjadril spokojnosť. V A preteku by som Williams rád videl ešte o čosi vyššie smiling

Petr Kolář Člen klanu
Administrátor
464 Příspěvky
registrován: 01.11.2006
0 0
16.10.2017 - 21:01  
Haas

Petr Kolář, Q1 10, Q2 5, Z 3

V kvalifikace se mi podařilo postoupit do Q2 a tam zajet svůj nej čas, takže s pátým místem jsem byl spokojenej.

Start jsem pojal opět opatrně. V T1 se mi podařilo proklouznout bez újmy.Potom přišel boj s Milošem, Tuťkem, kterého jsem nakonec zdolal a pomaličku mu ujížděl.Gumy zde hodně odcházely, tak jsem se snažil vydržet co nejdéle to šlo, abych na druhý a třetí stint mohl použít střední gumy. Užil jsem si dokonce 2 kola ve vedení, ale pak už byly gumy na hadry. Po zastávce jsem chvíli bojoval s Martinem Slezarem, ale ten jel potom do boxu. V posledním stintu jsem byl opět za Milošem, kterého jsem sice stahoval, ale pomalu, takže jsem se ani nepřiblížil. Nicméně s konečným 3. místem jsem spokojený.

Petr
Seřadit:     printview

Předzávodní info

Další závody

.: 5.5. 19:00 VC Saudské Arabie, 38 kol
.: 12.5. 20:00 Sprint Imola 17, 24 kol
.: 19.5. 20:00 VC Imoly, 47 kol
.: 26.5. 20:00 Sprint Monako 20, 29 kol
.: 2.6. 20:00 VC Monaka, 58 kol
.: 9.6. 20:00 Sprint Kanada 18, 26 kol
.: 16.6. 20:00 VC Kanady, 53 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz