Fórum zpráv   >>   Všeobecná diskuze a Webdesign   >>   Všeobecná diskuze

GP Velké Británie 12.2.2017 - Sk. B - Q 2 - in lap

Seřadit:     printview
Autor: Zpráva:
Petr Řehák Člen klanu
Pilot GP2
76 Příspěvky
registrován: 25.09.2016
1 -2
17.02.2017 - 22:52 odpovědět 
Ahojte,
chci se jen vybrečet, jde o incident v Q2 v in lap (Řehák a Rusiňák)
pořád mám pocit, že Patrik v poslední zatáčce v in lap zbytečně zpomalil, odstup měl na Filipa dostačující, a když už si Patrik chtěl udělat odstup, tak měl na to celý in lap,

rozesmál mě názor Patrika , cituji ( Ja som sa skôr čudoval Řehákovi že sa celé kolo držal tesne zamnou čo je v IN lape nepochopiteľné.)
ale Patrik co vyjel z pit line, tak se držel těsně za Filipem M. a byl mu taky celou dobu v závěsu :-)

a můžu poprosit člena odvolací komise VC V. Británie Andreje Marečáka,
co se tam vlastně stalo? jak uvádíš, že Patrik v tom byl nevině..., když Patrik sám uznává, že má malý podíl viny na tom incidentu,


Jáchym Švejnoha Člen klanu
Technický vedoucí
284 Příspěvky
registrován: 08.01.2016
2 -1
17.02.2017 - 23:08 odpovědět 
čti více Petr Řehák napsáno:


Já se k tomu taky vyjádřím. Nejdřív jsem si myslel, že vina je zcela na straně Patrika, po závodě ze záznamu kvaldy a pohledu z jiné kamery už bych to viděl tak na podíl z jedný třetiny u něj a ze dvou u tebe. Rozhodování ale bylo jednodušší o to, že prostě platilo toto pravidlo: Po použití ESC na trati jezdec již nesmí vyjet. Proto všichni, kdo to porušili, dostali stejný trest. To o tom V a přezkoumání jsme tam dodali až potom, právě kvůli těmto případům. Bohužel i tak se může stát, že poškozený jezdec měřený kolo nestihne odject, proto si na to prostě dávejte pozor.

Ex Big Mac Boss
Maroš Hrušovský Člen klanu
Pilot F1
136 Příspěvky
registrován: 30.08.2016
3 0
18.02.2017 - 09:11 odpovědět 
Ja som ten incident sice nevidel ale v inlape kde sa nejde naplno a musi sa pocitat s tym ze jazdec predomnou moze na konci spomalit je na 90% vinny jazdec vzadu ak ho naberie. Staci si proste davat pozor a byt ohladuplnejsi.

Jachym. Viem ze takyto incident sa uz s velkou pravdepodobnostou ani nezopakuje ale predsa. Nedalo by sa to pravidlo troska upravit napr. Ze ak ma miekto v q2 zostreli ze budem musiet dat esc. Tak napisem V ok to je logicke a v poriadku. Hned potom vydem na trat necakam na komisara. Komisar si to medzitym pozrie a vyhodnoti. Ak uzna ze som nevinny necha mi kolo a vsetko. Ak naopak kolo sa mi anuluje a este dostanem aj trest do dalsieho zavodu zakazu kvaldy. Moj navrh. Pretoze ked si zoberies q2 ma 5m ked ma niekto zostreli tak ako Patrika v 3:30 do konca kym to vy presetrite napisete odpoved atd. Presne ako pises pravdepodobne uz nestihnem dalsie kolo. V tom pripade to pravidlo v zasade straca zmysel.

Andrej Marečák Člen klanu
Technický vedoucí
230 Příspěvky
registrován: 06.02.2015
3 0
18.02.2017 - 09:32 odpovědět 
Ja si za svojím názorom stojím, Patrik tam spomalil, ale Petr bol za ním dostatočne ďaleko, aby stihol reagovať.

Jáchym Švejnoha Člen klanu
Technický vedoucí
284 Příspěvky
registrován: 08.01.2016
3 0
18.02.2017 - 09:42 odpovědět 
čti více Maroš Hrušovský napsáno:


Jo, to by asi šlo, to je dobrej nápad.

Ex Big Mac Boss
PR GDPR Člen klanu
Technický vedoucí
295 Příspěvky
registrován: 03.04.2016
5 0
18.02.2017 - 10:54 odpovědět 
Včera som si s chladnou hlavou pozrel replay a spravil by som znova to isté a tiež si stojím za tým že to nebola moja chyba, teda jasne že som tam mal podiel ale len maličký. Ale v mojom prípade to je už uzavretá kapitola, najprv ma to neskutočne štvalo, no komisia rozhodla, akceptujem to. Beriem to ako výzvu ukázať čo vo mne je a motivuje ma to na ešte tvrdší tréning. A myslím že na jednej strane bola tá kolízia na niečo dobrá, aspoň sa stanovia pravidlá do budúcnosti. Stále cítim trocha krivdu, no so všetkými si (aspoň virtuálne) podám ruku a život ide ďalej. Aj tak sme tu všetci hlavne kvôli zábave a nebudem sa s niekym hádať kvôli jednému štartu zo zadu.

Seřadit:     printview


Než začneš odpovídat musíš se zaregistrovat!

registrace
přihlášení

Předzávodní info

Další závody

.: 5.5. 19:00 VC Saudské Arabie, 38 kol
.: 12.5. 20:00 Sprint Imola 17, 24 kol
.: 19.5. 20:00 VC Imoly, 47 kol
.: 26.5. 20:00 Sprint Monako 20, 29 kol
.: 2.6. 20:00 VC Monaka, 58 kol
.: 9.6. 20:00 Sprint Kanada 18, 26 kol
.: 16.6. 20:00 VC Kanady, 53 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz