Fórum zpráv   >>   Archiv   >>   Archiv (Vyjádření jezdců před a po závodě )

Azerbajdžan - 29.1.2017

Seřadit:     printview
Autor: Zpráva:
Andrej Marečák Člen klanu
Technický vedoucí
230 Příspěvky
registrován: 06.02.2015
8 0
29.01.2017 - 22:25 odpovědět 
Výnimočne napíšem tlačovku ja sám za seba, pretože som si všimol, že najväčší súperi majú rank už Technický vedouci, zatiaľ čo ja som ešte oproti ním nízko smiling

Natrénoval som na svoje pomery naozaj dosť, dokonca som si spravil aj jednu závodnú simuláciu, čo sa mi stalo naposledy asi ešte niekedy na začiatku minulej sezóny. Cítil som sa byť pripravený na preteky, aj keď som nevedel, ako rýchly bude Jiři a tiež aj Jaro.

V kvalifikácii som zajazdil slušné kolo, nebolo moje najlepšie, ale veľmi som nečakal, že sa dostanem pod 1:42. Jirka zajazdil skvelé kolo, takže druhé miesto bolo maximum.

Preteky sa začali vyvíjať dobre, na štarte sa mi trochu prešmykli kolesá, ale dokázal som sa udržať pred Jirkom. Prvé kolá som si dokázal vybudovať malý náskok asi 1,5 sekundy, ktorý som sa snažil si udržiavať. Potom mi však začali pomaly odchádzať pneumatiky a Jirka sa na mňa dotiahol. Dve kolá som dokázal jeho útoky odraziť, ale tretí pokus mu už vyšiel. Potom som však spravil niečo, čo ma mrzelo asi celé preteky. Snažil som sa veľmi zbrklo oplatiť Jirkovi predbiehací manéver, no neodhadol som stav svojich pneumatík a minul brzdný bod. Vyletel som do výbehovej zóny a aj keď som nestratil veľa (asi 6 sekúnd), poznačilo ma to na celé preteky. Už som vedel, že preteky nemám šancu vyhrať. Ešte v tom istom kole som chyboval aj pri vjazde do boxov a dostal som prejazd boxami za rýchlosť v pitlane. Potom bol už môj výkon taký aký bol, síce som nerobil veľké chyby, ale párkrát som si obúchal auto o múr, takže som stratil aj top speed. Snažil som sa ešte zabojovať aspoň o pódium, ale nevyšlo mi to, čo ma dosť mrzí, pretože aj keď by som nedokázal poraziť Jirku, tak ukončiť preteky na pódiu by bola dobrá bodka sa touto sezónou. Pár kôl pred koncom som ešte skúsil jeden pit a ukradnúť si aspoň najrýchlejšie kolo, čo sa mi v poslednom možnom kole aj podarilo. Gratulujem Jirkovi k víťazstvu, dnes išiel výborne a nebolo cesty ako ho poraziť. Veľmi dobre išiel aj Maťo Bruňanský, ale jeho druhé miesto nie je prekvapenie, pretože už v tréningu vyzeral veľmi dobre. Jarovi preteky nevyšli, no aj tak skončil predomnou, čo svedčí o tom, ako neuveriteľne rýchly je.

Ak by som mal zhodnotiť celú sezónu, tak to bola sezóna ako na horskej dráhe. Raz som bol hore, raz dole. Sezóna začala nešťastnými pretekmi v Belgicku, kde som mal výbornú rýchlosť, ale po kolízii v prvom kole som sa musel prebíjať dopredu. Do cieľa som prišiel na štvrtom mieste, s čím som bol po tom všetkom spokojný. Potom nasledovali preteky v Monze a Singapure, kde som na najlepších nemal, i keď minimálne v Singapure to vyzeralo zo začiatku celkom dobre. Ďalej prišla na rad Malajzia, ktorá dopadla fenomenálne pre celý tím Williams so ziskom double najprv v B sérii a potom aj v A sérii. Víťazstvo mi len tesne ušlo, aj keď treba podotknúť, že kolega musel v posledných kolách spomaliť pre technické problémy na jeho aute. Po skvelej Malajzii však prišiel pád v Austine, kedy som v T1 kolidoval s Jirkom a v pretekoch som sa dvakrát roztočil, čo bol výkon hodný amatéra. Neštastné preteky som prežil aj v Mexiku, kedy som sa vyoutoval z bojov o víťazstvo hlúpymi strategickými rozhodnutiami. Zlá séria pokračovala aj v Brazílii, kedy som najprv počas SC kolidoval s Jarom a následne som v snahe dohnať stratu havaroval. Na túto sériu som dokázal odpovedať najlepšie ako som mohol a to víťazstvom v Abu Dhabi, kde sme opäť s kolegom zaknihovali double. V Japonsku som chcel výkon z Abu Dhabi zopakovať, ale opäť som si neodpustil zopár jazdeckých chýb, ktoré ma možno stáli lepšie umiestnenie. Následne prišiel závod v Maďarsku, ktorý som si naozaj užil a mojim asi najlepším výkonom v sezóne som vybojoval druhé víťazstvo, ktoré ma ešte vrátilo späť do boja o druhé miesto v celkovom poradí sezóny. No a nakoniec prišlo Baku, ktoré mi úplne nevyšlo podľa predstáv.

So sezónou som ale spokojný. Asi objektívne musím uznať, že Jaro aj s Jirkom boli odomňa lepší a hlavne konzistentnejší. Mne sa darilo len v párnych pretekoch, zatiaľ čo im v každých (až na pár výnimiek) smiling. Tretie miesto je teda zaslúžené a môžeme si všetci na chvíľu vydýchnuť.

Na záver by som vyjadril prianie, aby tak ako naposledy v tejto sezóne zhasli motory, tak aby sa uhasili aj všetky konflikty, ktoré v sezóne boli. Na trati sme všetci súperi, ale najdôležitejšie je, aby sa to neprenášalo aj mimo nej. Zdravá rivalita musí byť, ale netreba tomu podľahnúť.

Jáchym Švejnoha Člen klanu
Technický vedoucí
284 Příspěvky
registrován: 08.01.2016
5 0
30.01.2017 - 00:42 odpovědět 
K závodu za sebe nic psát nebudu, stálo to za h....

Gratuluju Jarovi k titulu, Jirkovi k 2.mistu a k vítězství v posledním závodě, Andrejovi k celkovýmu 3. místu a Martinovi Bruňanskýmu k 2. místu v posledním závodě.

http://jyxo.info/uploads/2D/2dc499d454a70f84635880113312f3c8c08af4e6.jpg

Ex Big Mac Boss
Jaroslav Strišovský Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
623 Příspěvky
registrován: 22.09.2015
2 0
30.01.2017 - 08:44 odpovědět 
V Baku som sa chcel rozlúčil so sezónou víťazstvom, ale príprava bola nedostatočná. Kým som spoznal trať a vyladil setup, tak nezvýšil čas na pretekové testovanie a tak som sa musel uspokojiť s odjazdením asi len jedného dlhšieho stintu (8kôl!). Do Q som prišiel po dlhej ceste autom a nebol som vôbec v dobrom rozpoložení, čoho výsledkom bolo len 4. miesto, obrovská strata na PP a štart zo 6. miesta. Pritom podľa časov som sa tipoval na druhé miesto, na prvé by to nebolo.

Štart mi nevyšiel, bol som celkom v strese po tom, ako maršál napísal, že za T1 bude DQ, takéto vyhrážanie podľa mňa nebolo na mieste.. prepadol som sa a kým som sa dostal na tretie miesto, strácal som asi 5 sekúnd na vedúcich. Na konci to vyzeralo na v pohode druhé miesto, ale Králik o kolo pozadu neuhol a ja som na výjazde na cieľovku stratil prítlak a rozmlátil auto, šťastie, že som pokračoval, no topspeed spadla na 320 a na brzdy to vôbec nesedelo, vďaka čomu sa mi podarilo T3 prebrzdiť, Martin sa dotiahol a s mojou rýchlosťou na rovinke nemal najmenší problém ísť cezomňa.

Pretek bol z mojej strany asi najhorší z celej sezóny, i keď rýchlosť nebola zlá, chýbala konzistentnosť, myslím, že rýchlostne som mal na to bojovať o výhru. Gratulujem chalanom predomnou, išli veľmi dobre. Ja som rád nakoniec za to tretie miesto.

S celou sezónou som veľmi spokojný, Síce by sa našli chybičky a dali sa vyjazdiť ešte viac bodov, ale chyby sú súčasťou tejto hry a ja som ich zo všetkých mojich súperov spravil asi najmenej. Jedna z mála sa stala už v Spa, tá ma možno stála víťazstvo. V Monze som bol až príliš opatrný a aj vďaka tomu to bolo zase len druhé miesto. Singapur bol z mojej strany nevydarený, bol som zapojený aj do kontaktov pri predbiehaní o kolo a opäť to bolo len druhé miesto. Všetko sa zlomilo v Malajzii, kde som takmer bez brzd ubránil Aďa a konečne sa mi podarilo vyhrať, na mojom obľúbenom okruhu. V USA som bezchybnou a rýchlou jazdou prvé miesto zopakoval a začal som asi prvýkrát pomýšľať na celkový titul. Mexiko prinieslo dážď a ja som absolvoval pitstop navyše, ktorý ma zrejme stál ďalšie víťatsvo, no v súboji o druhé miesto som predbehol Jirku a to ma dosť upokojilo. Brazília bola zlá, výjazd SC som nezaregistroval a Aďa poslal preč, sebe som rozbil auto a poslal sa v Abudabí na koniec roštu. Tam prišli ale skvelé preteky a len rýchly Aďo ma dokázal zdolať. Tak som opäť prišiel o výhru chybou, ktorá sa mi teda preniesla ešte z Brazílie. V Japonsku som predviedol môj najlepší výkon v sezóne a bezchybnou jazdou prišlo ďalšie víťazstvo. V Maďarsku som bol pomalý a Baku som už napísal. Sezónu som tak ukončil dvoma tretími miestami, možno málo, ale proste som si vybral horšie preteky až na koniec. Celkovo v sezóne 11 pódií a 3 výhry a prvý titul v lige. Takže paráda. Teší ma aj to, že som Jirku prekonal s takým náskokom, že keby aj Spa vyhral, bodovo by nestačil. Ale to je len keby...

Ešte raz ďakujem Aďovi za skvelú spoluprácu, vzájomná pomoc žala úspech hlavne v tejto sezóne, i keď aj v minulej sme boli rýchli, len sme veľa vynechali a mali veľa smoly. Ďakujem aj súperom za skvelé súboje, asi neboli preteky, kde by som sa nudil. V neposlednom rade vďaka Martinovi Slezarovi za vedenie ligy a Petrovi Paláskovi za mod a grafiku. Teším sa už na nový mod a sezónu.

Petr Kolář Člen klanu
Administrátor
464 Příspěvky
registrován: 01.11.2006
2 0
30.01.2017 - 22:21 odpovědět 
Force India

Petr Kolář, kvalda 9, závod 6

Kvalda nic moc, 9 místo bylo max. co šlo a navíc byla dost malá účast

V závodě jsem klasicky odstartoval opatrně, potom jsem za sebou chvíli držel kolegu Martina, ale po pár kolech mě předjel společně v Pavlem Vávrou a Milanem Králíkem skoro, jako bych tam nebyl. Pak ale asi kolidovali s Tomem Vejrychem, protože jsem je všechny předjel zpět v poslední zatáčce a zuby nehty jsem se držel před Milanem, který naštěstí zajel do boxů. Po svém boxu jsem se udržel nejen před Milanem, ale předjel jsem i Martina Frajku. Bohužel ve stejném kole skončil kolega Martin, čímž jsem se posunul na šesté místo, které jsem v podstatě udržel do konce závodu.

Gratuluji Jarovi k titulu, Jirkovi v druhému a Andrejovi k třetímu místu. Na předních místech jsou Ti, co si to zasloužili.

Petr
Seřadit:     printview


Než začneš odpovídat musíš se zaregistrovat!

registrace
přihlášení

Předzávodní info

Další závody

.: 5.5. 19:00 VC Saudské Arabie, 38 kol
.: 12.5. 20:00 Sprint Imola 17, 24 kol
.: 19.5. 20:00 VC Imoly, 47 kol
.: 26.5. 20:00 Sprint Monako 20, 29 kol
.: 2.6. 20:00 VC Monaka, 58 kol
.: 9.6. 20:00 Sprint Kanada 18, 26 kol
.: 16.6. 20:00 VC Kanady, 53 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz