Fórum zpráv   >>   Archiv   >>   Archiv (Vyjádření jezdců před a po závodě )

Brazílie - 20.11.2016

Seřadit:     printview
Autor: Zpráva:
Jáchym Švejnoha Člen klanu
Technický vedoucí
284 Příspěvky
registrován: 08.01.2016
7 -2
21.11.2016 - 21:32 odpovědět 
McLaren
Jáchym:
Q - vzhledem k počasí konečné 4. místo = úspěch
R - Zkusil sem v tréninku asi 487 strategických variant, všechny končily v +- 5 sekundách. Tak sem se rozhod pro h-m-s, která ovšem hned po startu vzala díky jízdě za SC za své, a změnil jsem ji na h-m, i když to byla jediná, kterou jsem nezkusil, potřeboval jsem na hardech uject asi 33 kol. Nakonec to šlo líp než jsem doufal. Bohužel jsem v tý euforii zapoměl za těch 33 kol navolit v menu MID pneu, vzpoměl sem si na to až když sem vjížděl do těch zatáček, takže jak sem to tam volil, v tom kole sem ztratil asi 3s. Ty mi pak na konci chyběly, protože po výjezdu z boxu jsem se nejdřív nemoh dostat do tempa, jak sem zas v hlavě pořád počítal spotřebu (stejně blbě), takže B3 sem dal pozdě, pak si na mě smlsnul Jarda Strišovský na čerstvejch softech, no a když sem konečně dojel Martina Bruňanskýho, tak ten mě na to třetí místo nechtěl pustit a bojoval se mnou, což sem "nečekal" a souboj nakonec prohrál o 0,035s.
Závěr - Tímto blahopřeji všem přede mnou (těm míň, bo mě porazili) i za mnou a děkuji, že nemám za kolegu Jardu Strišovskýho, který při jízdě za SC ukázkově zlikvidoval svýho kolegu Andreje. Viz odkaz: https://youtu.be/XCm2euWO4AA
amused
Zdenda:
Q - Vzhledem k počtu natrénovaných kol odpovídající průměr. (poznámka šéfa: kecá, byl to jeho nejlepší výsledek) Po posunech 7. místo - relativně úspěch (poznámka šéfa: kecá ještě víc, řval radostí až do třetího kola v závodě a nemoh se z toho snu probrat)
R - Start - jako vždy velmi opatrný dojezd do T1. První rána od Marka do levé bočnice byla v poho. Uražený deflektor od Horešovského pokazil stabilitu auta. Až do 8. kola jsem se trápil s Horešovským, který sice byl rychlý, ale stále chyboval a otloukal mě ze všech stran. První pit - 6 vteřin oprava. Poměrně pěkně jsem si zapředjížděl a dost tlačil na pneu. Při nesmyslném manévru jsem si při vjezdu do druhého pitu urval křídlo - 9 vteřin. Obě opravy mě připravili o alespoň 1 bod za 10-té místo. Poslední stint byl jen o sjetí ztráty na M. Králíka. Povedlo se a dost nevybíravým způsobem jsem ho udržel za sebou při nájezdu na cílovku v posledním kole. Určitě mě proklínal. Chápu, promiň.
Závěr - výhrůžky vedoucího teamu na netestování a chabé výsledky v závodě mě nutí ke hledání místa v B skupině. Brzy mě prohodí s Radanem. Každy kdo by mě chtěl pomoci v tíživé situaci, může přispět na konto "Zdenda v nouzi", č.ú.: 9968594545898/0100. Díky předem. (poznámka šéfa - kecá, nikdo mu ničim nehrozí, jen se děsí pohledu do přehledů čf1l, kdo ho v challenge ohrožuje - to vysvětluje i to počínání v souboji s Králíkem)

Ex Big Mac Boss
Petr Kolář Člen klanu
Administrátor
464 Příspěvky
registrován: 01.11.2006
3 0
21.11.2016 - 22:41 odpovědět 
Force India

Petr Kolář, kvalda 14, závod 8
V kvalifikaci jsem na osychající trati nepodal dobrý výkon a bylo z toho jen 1 místo. Doufal jsem být kolem 10. místa.
Start byl jako vždy průměrný. Tentokrát jsem měl trochu natestováno, tak jsem to chtěl zužitkovat, což se málem zhatilo v T1, kde byla pořádná zácpa. Naštěstí jsem to projel bez úhony. V prvním stintu jsem bojoval společně s duem Horešovský - Hrušovský, kterému jsem nadělil i jedno ukázkové otočení. Omlouvám se. Byly to líté boje, ale pak mi Hrušovský ujel a zezadu se dotáhl Marek, který na hardech jel rychlejc než já. Ale až do své zastávky jsem ho udržel za sebou. Trošku jsem ho asi vystrašil při jednom průjezdu na cílovce, kdy jsem před zastávkou hledal na klávesnici jak vypnout opravy v boxech a dost jsem přitom kličkoval. V průběhu druhého stintu opět na středních gumách jsem se propadl až na sedmé místo. Strategii pneu jsem moc neplánoval, ale bylo jasné, že budu muset ještě jednou do boxů. Na posledních 10 kol jsem nasadil softy v naději, že něco získám. Vrátil jsem se těsně za Markem a snažil se ho držet. Po několika kolech se mi ho podařilo předjet, ale vrátil mi to. Párkrát jsme si vyměnili pozici a občas si projeli kousek trati vedle sebe. Uf jsem rád, že jsem to ustál, takové boje často nezažívám a bylo to super. Nakonec jsem se udržel před Markem, který ke konci vytižil svoji mozkovou kapacitu kalkulováním paliva a já si dojel pro pěkné osmé místo.

Gratuluji týmovému kolegovi Martinovi ke krásnému pátému místu.

Martin Adamec, kvalda 9, závod 5

Do kvalifikace jsem se moc nehrnul, protože obyčejně si vyjedu 10-té místo a jelikož jsem měl z předchozího závodu trest -6pozic, znamenal to pro mě start někde z konce pole, a to se taky potvrdilo.

Start se mi fakt povedl a do 1. zatáčky jsem se z 13-té pozice dostal na devátou, kde se strhla celkem mela a i ja jsem schytal par tukanců, ale nic hrozného. Zařadil jsem se za dvojci Svancara-Králík a hned na rovince před T4 mě předjel Horesovky pěkně zvenku...Následoval SC, což jsem vubec nezaznamenal, a vesele jsem Horesovskeho s velkou slávou předjel :-) Nicmeně jsem ho pustil nasledující kolo zpět. Po restartu jsem svedl souboje se Švancarou a Horešovským, které se podařilo během jednoho kola zdolat a ocitl jsem se na šesté pozici asi 4s za Milanem Králíkem, kerého jsem po 10kolech dojel a předjel, pravděpodobně měl pěkně sjeté pneumatiky, že nekladl žádný odpor :-). Pak už jen 2x zastávka v boxech a cíl, kde jsem si 5-té místo bezproblemů udržel.

Pro mě skvělej závod a konečně body. Díky Petrovi Kolářovi si veze Force India slušnou porci 14-ti bodů

Petr
Jaroslav Strišovský Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
623 Příspěvky
registrován: 22.09.2015
1 0
21.11.2016 - 22:53 odpovědět 
čti více Jachym Svejnoha napsáno:


dostal si mínusko za to video amused
kurnik som bol nasratý na to celý závod, ja som si vôbec nevšimol, že je SC, až keď som videl, že spomalil aj ferrari A1, chat som vobec nevmnímal a sústredil sa na trať.. som to pekne posral Aďovi...

Jáchym Švejnoha Člen klanu
Technický vedoucí
284 Příspěvky
registrován: 08.01.2016
1 0
21.11.2016 - 22:56 odpovědět 
čti více Jaroslav Strisovsky napsáno:


Ja se smal asi tri vteriny, pak sem napral to jeho upadly kridlo a humor me presel.

Ex Big Mac Boss
Jaroslav Strišovský Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
623 Příspěvky
registrován: 22.09.2015
0 0
21.11.2016 - 23:45 odpovědět 
čti více Jachym Svejnoha napsáno:


mňa pobavilo to salto toro roso asi 3 kolá po skončení VSC.. hneď ako mi to vysielačky povedali, že jazdecje ok.. tribúny šílely

Maroš Hrušovský Člen klanu
Pilot F1
136 Příspěvky
registrován: 30.08.2016
4 0
22.11.2016 - 10:18 odpovědět 

HAAS



Maroš Hrušovský:
Kvalifikácia:
S kvalifikáciu vôbec niesom spokojný, keďže som si zle spočítal kolá a bol diskvalifikovaný. Štartoval som teda pomerne dosť zozadu. Kolo som mal pritom zajazdené na 5-6. miesto. Postupné osychanie trate som teda nevyužil tak ako som mal v pláne.

Závod:
Štart zo zadných pozícií má svoje výhody. Vyhol som sa karambolu v prvej zákrute do ktorého boli zapojený jazdci z pozícií kde by som približne bol aj ja nebyť diskvalifikácie. Mal som čo robiť aby som sa vyhol všetkým roztočeným autám a úlomkom. To bol dôvod prečo som nepostrehol informáciu o SC. Pod ním som predbehol Petra Kolařa, za čo sa mu ospravedlňujem, ale nevedel som v tom momente či to už bolo pod SC alebo nie. Pred reštartom som bol už na 9. mieste. Po reštarte som mal pred sebou trojicu, Švancara, Horešovský a Adamecc. Bojovali medzi sebou tak tvrdo, že lietali z jednej strany trate na druhú. Skúsil som jeden útok po ktorom som jedného z nich predbehol, no ďalší ma zavrel a o vybojované miesto som prišiel. Preto som už viac neriskoval a neútočil a jazdil tesne za nimi na Hardoch. Mal som tam nejaké pekné súboje s Petrom a Jarom. Potom Aj menší atack od Petra, po ktorom som mal jemne poškodené krídlo ale dalo sa s tým ísť v pohode ďalej. Potom som mu utiekol a začal sťahovať Jakuba Horešovského. Zviedli sme krásny súboj koleso na koleso niekoľko zákrut. Nakoniec sa mi ho podarilo predbehnúť. Potom som prezul na Mediumky čo bola chyba. Pri spätnom pohlade vidím že SC spôsobil že som mohol vydržať na hardoch dlhšie a potom obuť dva krát Softy. Po zastávke som opäť zviedol krásny súboj s Jakubom. Odvtedy boli preteky čisté a jazdil som i svoje. V poslednom stinte som síce vyšiel tesne pred Andrejom Marečákom ale podarilo sa mi mu poodísť a udržať to. Skúšal som aj stiahnuť Adamca predomnou ale po zastávke som strácal cez 22 sekúnd. Podarilo sa to stiahnuť na 13 ale to nestačilo. Celkovo som so 6. miestom spokojný aj napriek štartu z chvosta. Postupne sa zlepšujem a to je dôležité. Nabudúce budem chcieť atakovať top5. Gratulujem Jirkovi k víťazstvu a aj všetkým ostatným ktorý dokončili.


Šéf tímu:
Konečne sme získali aspoň nejaké body aj v A skupine a celkovo sme sa posunuli na 6. miesto. Našim cieľom bude teraz si ho minimálne udržať, aj keď 5. nie je ďaleko. Som rád aj za Milanov štart a skúsenosti ktoré tým získava. Som rád že pretek dokončil a nebol ďaleko od bodov. Škoda Jara ktorý sa v posledných pretekoch trápi.

Jiří Syrovatský Člen klanu
Technický vedoucí
305 Příspěvky
registrován: 09.04.2009
5 -2
22.11.2016 - 18:20 odpovědět 
Kvalifikace pro mě začala, tak jak jsem očekával, ale skončila pro mě dřív, než jsem očekával. Po odjetí prvního kvalifikačního stintu jsem zjistil, že už nemám palivo na dokončení dojezdového kola do boxů, ikdyž dle mých několikrát počítaných testů to vyjít mělo. Takže jsem již nemohl dále pokračovat v kvalifikaci a nakonec z toho bylo 2. místo.

Start závodu se mi podařil a dalo by se říct, že jsem měl možná štěstí, že jsem startoval z 2. místa a ne z prvního, protože jsem byl blíže vjezdu do zatáčky a tím pádem jsem se dokázal přiblížit A. Marečákovi, který měl naopak špatný start a na následující rovince se mi také podařilo ho předjet. O pár zatáček později byla hlášena VSC fáze, takže jsem měl štěstí, že se mi podařilo dostat na 1. místo skoro hned. Po ukončení VSC jsem jel do 13. kola na 1. místě to co jsem potřeboval, ikdyž J. Strišovský na mě neměl velkou ztrátu.
Po prvním pitstopu jsem se dostal na 4. místo a měl trošku větší problémy s předjětím M. Adamce, který jel skvěle, ale nakonec se mi ho podařilo předjet. O pár kol později mě předjel J. Strišovský, ale věděl jsem, že bude muset jet ještě 2x do boxů a já jen jednou, tak jsem se ho snažil trochu držet a dařilo se. Po jeho pitstopu jsem se dostal na 2. místo a několik kol stahoval J. Švejnohu, který jezdil na 1. místě. Podařilo se mi ho předjet a ještě několik kol jsem vedl s 9 sekundovým náskokem než jsem zajel naposled do boxů. Dostal jsem se na 3. místo, ale J. Strišovský zajel kolo na to do boxů a předemnou byl M. Bruňanský, u kterého mi došlo, že už to dojede do konce, tak jsem ho dojel a předjel. Během následujících 7 kol jsem si vybudoval náskok a udržoval ho a dojel si konečně po 3 závodech pro vítězství.

Závod ze své strany hodnotím jako dobrý, ikdyž se dalo jet ještě lépe.

Gratuluju ostatním na bedně, hlavně M. Bruňanskému, který předvedl dobrý výkon.

Jirka "Ralf" Syrovatský
Martin Bruňanský Člen klanu
Technický vedoucí
166 Příspěvky
registrován: 22.10.2015
5 0
22.11.2016 - 21:47 odpovědět 
Mercedes AMG Petronas F1 Team

Martin Bruňanský:
Kvalifikácia: Vedel som, že malo prestať pršať, a tak som sa snažil počkať aby som mohol nasadiť softy no videl som jazdcov ako vychádzajú na intermediálkach a tak som to skúsil aj ja. Druhý stint som však išiel už na suchej sade ale s časom som spokojný nebol. Šiesta pozícia na štarte však určite nebola na zahodenie.

Závod:
Štart sa mi celkom podaril, dostal som sa na piatu pozíciu. Absolútne som netušil čo sa za mnou dialo. Následovala fáza VSC, po ktorej som prekvapujúco poskočil ešte o jednu pozíciu vyšie. Po ukončení VSC som pár kôl bojoval s Jáchymom. V siedmom kole som sa pred neho dostal a rázom som bol tretí. Jazdci predo mnou zašlii do boxov v jedenástom resp. trinástom kole. Na štyri kolá som sa objavil vo vedení. Absolútne netuším ako sa to stalo, ale hovoril som si že to proste nie je možné. Postupne mi odchádzali gumy. Opäť sme s Jachýmom zviedli pár súbojov, no tentokrát mal navrch on.
V dvadsiatom kole som zamieril na svoj prvý plánovaný pit stop, obul som Hardy. Ako sa neskôr ukázalo bol aj môj posledný. Totižto keď som si asi v tridsiatom kole všimol, že Jachým ešte nebol u svojich mechanikov, hovoril som si že to bude skúšať na jednu zastávku, a tak sa aj stalo. A práve toto ma donútilo ostať na Hardoch až do konca, lebo som vedel, že keby zastavím aj druhý raz automaticky by som boj o tretiu priečku prehral. Pôvodne som plánoval stratégiu M-H-S. Tak som ihneď začal šetriť pneu aj palivo. Keď aj Jáchym konečne zastavil poriadne som na to dupol. Bol asi pätnásť sekúnd za mnou. Zo začiatku ma nesťahoval, alebo potom mi pneu začali vypovedať službu.
Ako Jaro Strišovský, tak aj Jirka Syrovatský mali úplne inú stratégiu ako ja. Ostal som totálne prekvapený keď som sa v štyridsiatom kole dostal opäť do vedenia. (ten pocit, keď za jeden závod vediete viac kôl ako celú minulú sezónu v skupine B amused ) Vtedy som začínal veriť, že by som snáď ten závod mohol aj vyhrať. Lenže keď som uvidel akým masívnym spôsobom ma sťahoval Jirka, vrátil som sa nohami na zem a môj ciel bol pódium. V predposlednom kole sa predo mňa dostal aj Jaro a v tom posledom som zvádzal pre mňa neuveriteľné súboje na totálne opotrebovaných Hardoch s Jáchymom. Už som myslel, že prídem aj o tom pódium, ale nakoniec pre mňa všetko dobre dopadlo a v cieli som skončil tretí s náskokom štyroch stotín sekundy. NEUVERITEĽNÉ!! .. fantastický závod, som neskutočne šťastný, že sa mi podarilo skončiť tak vysoko.
Vidíme sa v Abu Dhabí..avšak tam nič podobné neočakávam.

MB10
Jaroslav Lištvan Člen klanu
Pilot GP2
73 Příspěvky
registrován: 08.01.2016
2 0
24.11.2016 - 08:24 odpovědět 
MANOR

Tak jak ve skutečném světe, tak i ve virtuálním světe je Manor na chvostu výsledkových listin. Nedaří se ani jedna ze základních věcí - zajistit piloty pro oba vozy. Od začátku sezony se s kolegou střídáme v účasti, což je špatné. Brazili nebyla výjimkou a kolega Nováček se nemohl závodu zúčastnit. V mém případě to naštěstí poslední závody vychází a snažil jsem se proto i na tenhle závod připravit. Závod ve skupině B byla dobrá příprava, proto jsem doufal v lepší umístění v A než na chvostu pole.
Opak byl ale pravdou. Hned kvalifikace na mokru jsem neabsolvoval s nějakým super výsledkem a nakonec start téměř na konci pole.
Po startu v T1 jsem hned dostal jednu zadní čenichovku mezi půlky a ještě jsem skončil tak nešťastně, že za zatáčkou T1 je hrb, na který když najedete kolmo,,tak ležíte na břichu. Naštěstí jsem se z toho dostal, ale měl jsem veliký strach o motor. Díky VSC jsem se dostal po boxech opět ke startovnímu poli a mohli začít znova. Ihned ale nastal problém, kdy jedno RBR začalo tancovat v posledních zatáčkách před zajetím VSC a zdrželo konec pole - v součtu to možná udělalo 10s ztráty na zbytek pole. Závod se poté vyvíjel díky různým strategiím různorodě. Až poslední stint napověděl, jak to může dopadnout.
Ve výsledku bylo na dohled 10 místo, ale díky neschopnosti zajíždět čisté časy a udržení průměrné výkonnosti mě předjel Horešovský se Švancarou a naoplátku už nezbyl čas dojet Králíka, který na konci hodně ztrácel. Navíc díky úspoře paliva jsem musel jet poslední kola na boost 2 a úplně poslední kolo na boost 1. Tímto ani nešlo konkurovat ostatním v závěrečných kolech.
Závod bez bodu je vždy neúspěchem, proto se nedá hodnotit kladně.

Další závod je Yas Marina, uvidíme jak se předvedeme tam a zda budou obě sedačky obsazené stálými piloty.

Jaroslav Strišovský Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
623 Příspěvky
registrován: 22.09.2015
4 0
28.11.2016 - 21:59 odpovědět 
Williams

Jaroslav Strišovský:
Po výjazd VSC sa všetko vyvíjalo dobre, oba Williamsy v TOP3 v Q aj po štarte, potom prišla moja chyba, že som si výjazd nevšimol, zablokovanie kolies a zvyšok poznáme, nemôžem sa už k tomu ani vyjadrovať, lebo by sa mohol niekto ozvať a protestovať, že sa vyjadrujem. Je mi ľúto, že som to Aďovi pokazil. Druhé miesto s točiacim autom do strany bolo s pohľadu získania bodov OK, ale to je to jediné čo môže tešiť.
Do Abúdabí sa snáď pripravím dobre a štart vyjde bez problémov a budem sa môcť zapojiť do boja a dobré body. Dodatočne ešte gratulácie Martinovi Bruňanskému za prvé pódium. Tá jeho maximálka mi narobila celkom problémy pri predbiehaní. Dobrá práca.

Andrej Marečák:
Brazília je síce super trať, ale nezvykne sa mi tu dariť. Potvrdzovalo sa to aj v tréningoch, kedy sme po dlhšej dobe aj ja aj Jaro nestíhali tým úplne najlepším. Paradoxne, získal som svoju druhú PP na CF1L, za čo ale vďačím skôr stratégom, ktorí ma poslali na trať v najlepší možný čas, ako svojmu vlastnému výkonu. S PP som ale bol samozrejme spokojný. A to bol zároveň aj jediný správny krok môjho vystúpenia v krajine samby.

No, možno ešte ten štart bol celkom v pohode, síce som preradil naraz o dva stupne, čím sa mi spomalila akcelerácia, ale dokázal som to dohnať agresívnejším prístupom v prvej zákrute. Môj pobyt vo vedení však netrval dlho, na protiľahlej rovinke sa za mňa zavesil Jiři Syrovatský a aj z vonkajšku sa pohodlne dostal cezomňa. Nechcel som sa vzdávať, no po chvíľke prišla správa od riaditeľstva pretekov, že nastáva fáza VSC. Bohužiaľ, hneď na jej začiatku sa stala vec, ktorú Frank veru vidieť nechcel, ale aj to sa stáva. Musel som isť do boxov pre nové krídlo. S malou dušičkou som dúfal, že auto nebude trvalo poškodené. Fáza VSC ma ešte ako-tak vrátila do závodu. S boxov som vyšiel na 13. mieste, ale behom niekoľkých zákrut som sa preštrikoval na 9. miesto. Moja motivácia bola opäť späť, pretože som videl, že auto funguje dobre a stále som v hre o dobrý výsledok. Na cieľovej rovinke sa bili Mclaren s Force Indiou a ja ako správny šoumen, navyše vysoko namotivovaný, som chcel spraviť šou pre divákov na hlavnej tribúne a obehnúť obe autá naraz vonkajšom v prvej zákrute. Šou to síce bola, ale rozhodne nie tak ako som si to ja predstavoval. Ísť do prvej zákruty zvonku bola samovražda, navyše vôbec tam pre mňa nebol priestor. Neostalo mi už nič iné len to v záujme nezostrelenia súpera strhnúť doprava na trávu. Tam sa samozrejme nedá brzdiť a ja som si to namieril priamo do múru. Opäť som teda musel isť k svojim mechanikom pre nové krídlo a opravu zavesenia a zadného krídla. Podobne ako v prvom prípade, opäť s malou dušičkou som dúfal, že auto bude po zastávke OK. Nebolo. S obrovskou stratou som sa do konca pretekov snažil stiahnuť čo sa dá. Inak som išiel pekné preteky, akurát nech som robil čo som robil, stále som bol pomalší ako tí vpredu. Dokonale to bolo vidieť po mojej poslednej zastávke, kedy som sa zaradil tesne za prvého Jirku Syrovatského, bohužiaľ s 1 kolovou stratou. Hoci na čerstvých pneumatikách, vôbec som sa ho nedokázal držať, hoci on už mal na svojich pneumatikách najazdených veľa kôl. Do cieľa som nakoniec prišiel na 7. mieste, čo je uspokojujúce vzhľadom k priebehu. Na víťazstvo to dnes ale aj tak nebolo, chýbala nám rýchlosť a najmä sme zle pracovali s pneumatikami.

Nabudúce nás čaká Abu Dhabi. Ja už len dúfam, že som si vybil všetku moju hlúposť v posledných 3 pretekoch a konečne zažijem bezproblémové preteky. Gratulujem chalanom na pódiu. Aj napriek môjmu nezdaru sme v boji s Ferrari stratili len 1 bod, takže v tíme môžeme byť naďalej kľudní.

Seřadit:     printview


Než začneš odpovídat musíš se zaregistrovat!

registrace
přihlášení

Předzávodní info

Další závody

.: 21.4. 20:00 VC Číny, 42 kol
.: 28.4. 20:00 Sprint SauArabie 13, 19 kol
.: 5.5. 19:00 VC Saudské Arabie, 38 kol
.: 12.5. 20:00 Sprint Imola 17, 24 kol
.: 19.5. 20:00 VC Imoly, 47 kol
.: 26.5. 20:00 Sprint Monako 20, 29 kol
.: 2.6. 20:00 VC Monaka, 58 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz