Fórum zpráv   >>   Archiv   >>   Archiv (Vyjádření jezdců před a po závodě )

Singapur - 25.9.2016

Seřadit:     printview
Autor: Zpráva:
Jáchym Švejnoha Člen klanu
Technický vedoucí
284 Příspěvky
registrován: 08.01.2016
0 0
25.09.2016 - 23:29 odpovědět 
McLaren

Jáchym: Kvalifikace vynikající, 4. místo. Start tradiční, do poslední chvíle sem čekal na restart, pak sem byl zas pomalej, vzal sem hardy. naštěstí se to přede mnou vařilo, takže sem byl zas zpatky 4 za chvilku. Pak ve férovym souboji s Tomášem Vajrychem sem drcnul o zeď, závěs rudej jak Zemanovo hradní trenýrky, o tři zatáčky dál za tim mostem sem to neukočíroval a odlítly mi všechny křidýlka, ploužení do boxu, pak stahování jezdců přede mnou, pak jeden blackout, asi 5 sekundovej, Lukas Vitek byl v tu chvili asi 3s za mnou, po blackoutu 2 prede mnou. Kdyz sem ho dojel, a zjistil, jak na trati planda, tak sem se tesil, jak ho nekde pekne predjedu, ale vyved me z omylu. Na rovince sem na nej ani v pytli nemel narok, nebot, jak sem s hruzou zjistil, mel v zadnim kridle asi 15cm mezeru, jel na LOW. V zatackach to taky neslo, s tim kridlem mu to tam klouzalo tak, ze zabiral 3/4 silnice. A opet u mostu, kduz uz sem za nim byl nalepenej, tak zacal brzdit driv, ja ho tuknul, ovsem jemu se nic nestalo a ja pokracoval smerem do zdi, opet kridlo na silnici. Chtel sem s tim seknout, ve sluchatkach mi ovsem radili, ze stejne spousta jezdcu odpadne, at to nevzdavam. Po vymene jedu teda dal, bojuju s Pepou Králem, když ho predjedu, tak on to ovsem nevzdava a chce mi to vnitrkem vratit, nedobrzdil, a ja nemel kam zatocit, jen do nej. Upadlo mu kridlo, ja mel obarvenou uz i tu posledni kosticku na aute co do ty doby nebyla. Masiruju dal, a kdyz uz sem na bodech, tak zas u toho mostu, v ty vracecce sem to prehnal s plynem a otocil se, tak se chci otocit zpatky, ale bohuzel sem to zvlad jen napul a stal sem porad nastorc, akorat cumakem na druhou stranu, a v tu chvili kde se vzal tu se vzal byl tam Jarda s Williamsem a na trati dalsi trsatka z myho auta nebohyho. Jeste jednou se omlouvam, kvuli tem blackoutum sem mel vsechny pluginy vyply, nevedel sem kde kdo je. Nocni trate a muj komp se nemaj radi. Radsi sem to teda ukoncil.

Zdenda: Kvalifikace prumer, zavod s par tukancema v ruznych soubojich nakonec super, 5. misto.

Ex Big Mac Boss
Jaroslav Strišovský Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
623 Příspěvky
registrován: 22.09.2015
0 0
26.09.2016 - 09:13 odpovědět 
Williams

Jaroslav Strišovský:
Q – mal som problémy s netom alebo PC, alebo to bolo serverom, neviem, ale v polovici Q mi všetci zmizli, ako keby som padol, zaujímavé bolo, že čas mi ostal, takže som štartoval druhý. Podobný problém sa mi stal na konci tréningu, takže som bol rozladený a čas bol slabší, ale štart z prvého radu bol úspech, zatiaľ najlepšie postavenie na štarte v sezóne.

S – odštartoval som lepšie ako Jiří a v T1 som bol pred ním, trošku do mňa narazil, ale s autom sa našťastie dalo ísť celkom OK ďalej, i keď ma to trocha rozhodilo.

R – prvý stint bol vcelku podľa plánu, do boxov som zašiel v 7. kole a vrátil sa za Tomáša Vejrycha a Jana Pospíšila. Chlapci ma dosť zdržali, myslím, že zbytočne, stratil som tam cca 8 sekúnd a odniesol si poriadnu ranu, zadok už nebol stabilný a vedel som, že som prišiel o možnosť bojovať s Jiřím. Po tomto incidente to už bolo o tom, aby som nespravil chybu a malo by to vydať v druhé miesto. Od Aďa aj Petra som bol rýchlejší. Tak to nakoniec aj dopadlo, i keĎ zbrzdenie od Martina Adamcca bolo podľa mňa od neho dosť nefér, incident s Jáchymom ma poriadne vystrašil, videl som žltú vlajku, ale tomu sa nedalo vyhnúť, vrazil som mňa rovno ako sa mi otvorila zákruta. Našťastie som mal už náskok a neodletelo mi krídlo, ale náraz spôsobil už aj menšie točenie auta, no dalo sa s tým nejako dojazdiť. Nakoniec zas druhý, ešte jeden pretek si môžem užiť priebežné vedenie. Gratulujem Jiřímu aj Aďovi a vlastne všetkým čo došli. Nebolo ich až tak veľa.

Andrej Marečák:
Kvalifikácia mi nevyšla, myslím, že dnes bol Jiři v kvalifikácii poraziteľný, ale ani mne sa nepodarilo dať svoj štandard. Tretie miesto však nebolo zlé (a stále najlepšie v tejto sezóne).

Štart som mal na úrovni jazdcov okolo mňa, možno trochu lepší, ale išiel som na istotu. V prvej zákrute sa to potom predomnou začalo mlieť, niekoho som mierne trafil, ale neviem, či som mal nejakú šancu vyhnúť sa tomu. Celkovo sme však po T1 boli s Jarom na prvom a druhom mieste, Jiři Syrovatský navyše prišiel o niekoľko pozícii. Skrátka výborný vstup do pretekov (nič osobné proti tebe Jiři amused). Prvé kolá boli fajn, síce som spočiatku strácal na kolegu, ale postupne sa naše tempo vyrovnalo. Celkom sa mi darilo manažovať pneumatiky a palivo a postupne som si začal budovať náskok aj pred tretím Peťom Paláskom. Potom však prišla zbytočná chyba vo vlásenke, kde som prišiel o predné krídlo a musel do boxov. Taktika už bola zbytočná, predok auta rozflákaný a moje šance na dobré umiestnenie fuč. Ďalej to už bolo iba o tom skončiť aspoň pred Petrom, ale jednoducho mal lepšiu stratégiu, a ja som musel obuť inú zmes ako medium, čo znamenalo, že som bol buď pomalý, alebo by som musel isť ešte na jednu zastávku. Nakoniec som skončil na hardoch, na ktorých to veľmi nešlo. Už som bol rozhodnutý, že pár kôl pred koncom si zájdem po softy a skúsim zajazdiť aspoň hotlap (satisfaction), ale v tom som zbadal, že Peťovi asi odišli brzdy, takže som to nechal tak. Dobehol som ho pomerne rýchlo a následne ma Peťo veľmi športovo pustil. Neviem, či som sa však dostatočne poďakoval, pretože som mal pocit, že som ho potom trošku zbytočne zablokoval (neúmyselne, nemal som zapnuté späťáky). Tak som sa ho ešte rozhodol pustiť naspäť a vliať mu trochu motivácie, ale Peťove brzdy už boli kaput, takže z toho nič nebolo. Do cieľa som prišiel na treťom mieste. Body sú doma, to je fajn, ale myslím, že to bol v tejto sezóne môj najhorší výkon. Škoda, veril som si aj na lepšie umiestnenie. Uvidíme, čo prinesú ďalšie dni, ale pravdepodobne to bol na dlhšiu dobu môj posledný pretek. Na záver gratulujem Jirkovi, na začiatku som myslel, že bude porazitelný, ale všetkým nám vypálil rybník, dnes zdolatelný asi nebol. Pekne aj kolega, opäť druhé miesto, ale stále sa drží na čele.

Vedúci tímu:
Za tím Williams hodnotím Singapur ako úspešný, odnášame si výhru v skupine B a doplnili sme bedňu v A skupine, čo znamená pekný počet bodov pre nás do PK. Maroš sa dúfam už rozjazdil a v Malajzii konečne zaboduje aj on. Keď sa vrátim k A preteku, je trošku škoda, že najrýchlejší jazdci v Singapure dosť chýbali. Bojovali sme síce s Jiřím a Petrom, no chýbali Lukáš, Jan Nováček, Pavel, a taktiež Březina s Baškom, ktorých už neuvidíme.

Navyše problém so serverom moc nepotešil. Po problémoch s výpadkom v tréningu aj Q som dúfal, že po prvom kole aj niekto vypadne, aby nám bolo menej a aby som nepadol ja. Bolo mi ľúto J. Lištvana aj Braňa Bulka, že problémy so serverom si odniesli oni. Je potrebné sa na to pozrieť, aby v Malajzii už server bol pripravený. Teraz sme mali aj šťastie, že nešlo úplne plné pole, tuším 2 miesta boli ešte voľné.

Jaroslav Lištvan Člen klanu
Pilot GP2
73 Příspěvky
registrován: 08.01.2016
0 0
26.09.2016 - 09:52 odpovědět 
MANOR


tak hodnocení týmu opět velice jednoduché. Honza Nováček se závodu nezúčastnil a jeho náhradník Matyáš Lukovský odvedl velice kvalitní výkon a připsal pro tým cenné body. Za to mu patří veliké díky.
Já se snažil něco více se připravit než poslední dobou. Nevypadalo to nejhůře i když tuto trať moc v oblibě nemám. Po všech peripetiich se servem při přepnutí hry na start závodu mi najednou přestal pracovat rFactor, zkoušel jsem se ihned přihlásit zpět, jestli náhodou nečekáte, ale závod se odstartoval beze mně. Nakonec měl podobný problém i Braňo. Je to škoda, no aspoň jsem se více vyspal.

Snad v Sepangu bude vše OK.

Petr Kolář Člen klanu
Administrátor
464 Příspěvky
registrován: 01.11.2006
0 0
27.09.2016 - 16:38 odpovědět 
Force India

Petr Kolář, kvalifikace 17, závod 8
Kvalifikace: Ta dopadla podle očekávání mizerně, protože jsem měl málo natrénováno a set mi vůbec neseděl.

Závod: Start jsem měl opatrný, až na infarktovou chvilku v T1, kdy jsem se horečně vyhýbal Pepovi v první zatáčce až za obrubník a asi jsem o něj jemně škrtnul. Naštěstí ani jeden jsme neměli poškození a vyhnul jsem se dalším strkanicím, takže jsem přibližně udržel pozici. No byl jsem skoro poslední, tak to zas taková fuška nebyla. První kolo jsem se snažil jet co nejvíc na jistotu a hlavně nikoho netrefit. Jarda Fulop přede mnou a Martinem Adamcem vlivem špatného pingu lítal a asi i kvůli tomu kolidovali já se bez boje dostal před ně. Potom jsem se dokonce vzdaloval Romanovi Slatinovi a Matyáši Lukovskému za mnou. Když začali piloti na měkčích gumách zajíždět k mechanikům, tak jsem se postupně popadl až na 7. flek, ale po 14 kolech moje střední gumy byly už na sračku, tak jsem musel taky zastavit. Potom jsem jezdil celkem v pohodě, ale uvědomil jsem, že s brýlemi se mi pojede líp, jenže při pokusu o jejich nasazení na dlouhé zahnuté rovince jsem očesal zeď a musel do boxů pro nové křídlo. Sice zbývalo ještě 16 kol do cíle, ale risknul jsem to a dal měkké gumy. Ale nebylo mi to moc platné, protože Lukáš Vítek přede mnou mi ujížděl a Jarda Fulop za mnou byl daleko. Sice po 12 kolech byly ty měkký gumy už na nic, ale dalo by se na nich možná dojet. Když však Jarda byl za mnou kolem 30s a Roman Slatina přibližně stejnou vzdálenost přede mnou, tak jsem zajel znovu k mechanikům a na posledních pár kol jsem dal novou sadu. Sice jsem tím nic nezískal a posun na konečné 8. místo mi zajistilo odpadnutí pilotů přede mnou. Škoda té hloupé chyby na rovince, která mě celkem stála asi 50s, jinak jsem možná mohl skončit o místečko nebo i o dvě líp. Ono to vlastně bylo zároveň místo poslední, protože ostatní se rozmlátili. Takže vlastně bodovali všichni, co dojeli a Ti co nedojeli. :-)

Josef Král, kvalifikace 14, závod DNF

Petr
Jiří Syrovatský Člen klanu
Technický vedoucí
305 Příspěvky
registrován: 09.04.2009
0 0
28.09.2016 - 16:02 odpovědět 
Kvalifikace dopadla naštěstí, tak jak jsem potřeboval, ikdyž jsem vůbec nemohl zajet ideální kolo, ale nakonec z toho bylo to co jsem potřeboval - 1. místo.

Start závodu se mi moc nepodařil, ale udržel jsem vedení do první zatáčky, do které jsem zatáčel společně s J. Strišovským a snažil se mu na vnitřku nechat místo, ale on se o mě opřel i tak a já tak ztratil asi 4 pozice. Propadl jsem se až za J. Sýkoru, kterého jsem bohužel v první zatáčce 2. sektoru otočil, jelikož jsem špatně odhadl jeho brzdný bod, za což se mu omlouvám. Pár kol jsem jezdil na 5. místě a myslel si, že už se na čelo nedotáhnu, protože oba jezdci Williamsu na mě měli náskok okolo 12 sekund, navíc jsem ani nevěděl na jakých pneu jedou. Ale v 6. kole přišla úleva, když jsem zjistil, že zase jako v každém závodě jedou o 1 zastávku více než já. Postupně jsem se dostal na 1. místo díky zastávkám ostatních soupeřů a ve 12. kole jsem musel zajet ke své zastávce, protože pneumatiky mi už moc nedrželi a já moc ztrácel. Po pitstopu jsem se objevil na 3. místě před A. Marečákem a za P. Paláskem, kterého se mi po několika kolech podařilo předjet a ujet mu. Mezitim jezdci Williamsu zajeli k další zastávce a já tak jezdil v klidu sám na čele, protože jsem věděl, že ikdyž mě čeká ještě jedna zastávka, tak moje soupeře čeká také. Udržoval jsem si tedy náskok okolo 23 sekund, který sice blíže k mé zastávce mizel, ale nestačilo to na to, abych ztratil vedení v závodě i po mé poslední zastávce v boxech. Od mé poslední zastávky jsem měl měkké pneumatiky i nejčerstvější, tak jsem se mohl soustředit na rychlou jízdu a přidat také nejrychlejší kolo v závodě, protože jsem věděl, že mě už nic nemůže připravit o vítězství kromě technické závady. Nakonec jsem dojel do cíle na 1. místo a vyhrál, tak s náskokem necelých 30 sekund na druhého J. Strišovského.

Gratuluju opět Williamsu na bedně.

Jirka "Ralf" Syrovatský
Jáchym Švejnoha Člen klanu
Technický vedoucí
284 Příspěvky
registrován: 08.01.2016
0 0
28.09.2016 - 20:16 odpovědět 
Použití pneumatik v Singapuru, možná jsou někde chyby, to neovlivním, RFE to vypisuje někdy blbě.
http://jyxo.info/uploads/tn/80/80e489bc4a256d0c37f3a7d7c2d23320fca84290.png
Tady je Lap chart, podle časového odstupu na vedoucího jezdce:
http://jyxo.info/uploads/tn/AC/acca8f7ad48d6766f316c5ec5583fb132910ca62.png

Ex Big Mac Boss
Jaroslav Strišovský Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
623 Příspěvky
registrován: 22.09.2015
0 0
28.09.2016 - 21:44 odpovědět 
čti více Jachym Svejnoha napsáno:


super, dik ešte raz wink

Seřadit:     printview


Než začneš odpovídat musíš se zaregistrovat!

registrace
přihlášení

Předzávodní info

Další závody

.: 21.4. 20:00 VC Číny, 42 kol
.: 28.4. 20:00 Sprint SauArabie 13, 19 kol
.: 5.5. 19:00 VC Saudské Arabie, 38 kol
.: 12.5. 20:00 Sprint Imola 17, 24 kol
.: 19.5. 20:00 VC Imoly, 47 kol
.: 26.5. 20:00 Sprint Monako 20, 29 kol
.: 2.6. 20:00 VC Monaka, 58 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz