Seřadit:     printview
Autor: Zpráva:
Marek Slezar Člen klanu
Pilot GP2
42 Příspěvky
registrován: 25.11.2014
0 0
31.05.2015 - 22:31 odpovědět 
To, že závod nedujedu jsem čekal... To, že bych mohl dojet na bodech jsem taky čekal... Ale to, že těch kol odjedu celkem 29 relativně ve slušném tempu na hardech a ve 30 kole při uhýbání pod modrou vlajkou najedu na obrubník na kterém zůstanu vyset a uvařím motor... Tak to jsem opravdu nečekal... amused

Petr Vávra Člen klanu
Pilot GP2
55 Příspěvky
registrován: 05.12.2014
0 0
31.05.2015 - 22:54 odpovědět 
Rychle, stručně, jasně.
Ve 2. kole jezdecká chyba v tunelu, uražený přední křídlo.. Neukontrolovatelný vůz řítící se na Marka Slezara za což se mu omlouvám, opravdu jsem to nechtěl, doufám, že z toho vyváznul jen s naraženým bokem. Následovalo rychlé zajetí do boxů pro nové křídlo, po vyjetí z boxu maršál za náš kontakt udělil drive-thru v zatáčce, kde jsem spustil pohled z trati na chat což by mě stálo další urvaný křídlo + drive-thru, což jsem se opravdu nechtěl vláčet celej závod o kolo za vámi.
Neměl jsem natrénováno vůbec nic, přišel jsem na trať 5 minut před začátkem kvaldy, takže jsem si od toho nesliboval vubec nic, zaplať pánbůh, že Monako je pryč. Gratulace nahoru a doufám, že jste si závod všichni užily. Doufám, že v Kanadě bude účast o dost hojnější, než tady v Monaku.

Andrej Marečák Člen klanu
Technický vedoucí
230 Příspěvky
registrován: 06.02.2015
0 0
01.06.2015 - 09:16 odpovědět 
Na trénovanie nebol veľmi čas, bol som rád, že som na poslednú chvíľu vyčaroval niečo zo setupu. Aj napriek tomu auto nebolo dobré a toľko korekcii na výjazdoch, koľko som musel spraviť tu v Monaku, som asi ešte nezažil. Bola to však celkom sranda. Kvalifikačné kolo bolo fajn, síce to mohlo byť aj lepšie, ale skôr som sa bál toho, že to bude horšie.
Štart mi klasicky opäť moc nevyšiel. Prvú zákrutu sme šli s Pavlom Vávrom bok po boku, ale nakoniec bol na výjazde o niečo vpredu a tak som radšej zvolnil a pustil ho. Spočiatku som sa ho držal, no zrejme po zahriatí pneumatík som sa ho už držať nedokázal. Potom prišlo vyhodenie do windowsu a stratil som asi 6 sekúnd. Pred boxami som ešte spravil v la Rascase chybu a stratil ďalších pár sekúnd. To ma zrejme pripravilo o možnosť bojovať o pódium, pretože po boxoch som sa vrátil za Jiřiho Beneša. Očividne mal poškodené auto, no aj napriek veľkému výkonostnému rozdielu som ho dobrých pár kôl nedokázal predbehnúť. Postupne som strácal na Pavla Vávru viac a viac a kým som predbehol Jirku,moja strata už bola necelých 20 sekúnd. Síce som to začal sťahovať, no bolo jasné, že to nestihnem. Vďaka skoršej zastávke som sa dokázal doťahovať, no na trati sme jazdili veľmi podobné časy. Po poslednej zastávke som mal stratu niečo cez 8 sekúnd, začal som jazdiť na limite. Chvíľu mi to vydržalo, stiahol som ďalšie 2 sekundy, no potom prišla malá chyba v časti pri Bazéne a stratil som predné krídlo. Musel som isť do boxov a moja nádej na pódium sa vytratila. Súperi predomnou išli celé preteky bezchybne, preto som ani veľmi nečakal, že to v záverečných kolách niekde rozbijú. V cieli to teda bolo 4. miesto, s ktorým som nakoniec celkom spokojný, pretože v tréningu som odjazdil za sebou maximálne 6 kôl. V pretekoch to bolo krásnych 40 kôl bez poškodenia, čo som prekvapil aj sám seba. Škoda že som to nakoniec predsalen trochu rozbil, určite by som mal aj zo 4. miesta väčšiu radosť. Gratulujem chalanom na pódiu, ako som spomínal išli veľmi čisto a k tomu aj veľmi rýchlo, takže klobúk dole. Nabudúce sa vidíme v Kanade, verím, že po trochu "inom" Monaku sa vrátime späť na klasický okruh v dobrej forme.

1. Michal GDPR Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
605 Příspěvky
registrován: 18.12.2006
0 0
01.06.2015 - 13:47 odpovědět 
Po, pro mě fyzicky, náročném víkendu jsem nečekal v Monaku žádné zázraky. Pár dní jsem na volant vůbec nešáhnul, což je v Monackých uličkách cítit dvojnásob. Když jsem viděl Ladovi ("Vladkovi" ale o n to tak nemá rád ...) časy, tak jsem přesunul svou krátkou předzávodní přípravu na závodní nastavení a tak trochu obětoval přípravu na kvalifikaci, byť ta je tady dost zásadní. Nakonec jsem se ale stejně vrátil k původnímu nastavení, protože veškeré změny nastavení se podepisovali na stabilitě vozu v druhém a třetím sektoru. Z toho důvodu jsem tak trochu obětoval první sektor, kde nedotáčivost není zrovna výhodná, ale hodně se mi to vracelo v druhém a třetím sektoru, kde jsem měl dost dobrou trakci na výjezdech z pomalých zatáček.

Přesně podle toho dopadla i kvalifikace, kde jsem hodně ztrácel v prvním sektoru, ale další sektory už byly dobré. Trochu jsem se obával, že neutrhnu postavení v první řadě, ale těsně se to povedlo a já startoval hned za hlavním konkurentem. V přípravě jsem zjistil, že časy kolem 1:15 se dají zajet jen v hodně horkých podmínkách, neboť jinak se dá zajet dobrý čas až ve druhém měřeném kole, kde už ale tolik nelepí gumy z důvodu mírného ojetí gum. Takže nakonec docela spokojenost s časem i když nějaká ta desetinka se dala ještě vylepšit.

Start do závodu se nepovedl ideálně a do první zatáčky jsem už jednu pozici oproti kvalifikaci ztrácel. Přede mnou jedoucí Jirka držel sice rychlé tempo, nicméně na Vladka trochu ztrácel, což se mi moc nehodilo, ale nedalo se nic dělat. Držel jsem si bezpečný odstup a doufal, že Jirka někde udělá chybu. Ta přišla v osmém kole a já se mohl vydat za Vladkem. Startovní ztráta byla pro mě pět sekund, ale nějak se mi odstup nedařilo zmenšovat. Nechtěl jsem jít do vyššího rizika, protože tady jedna malá chyba může rozhodnout celý závod. Jedna taková přišla, když jsem se snažil trochu přidat na agresivitě a jen tak tak jsem dobrzdil a následně jsem raději zase trochu ubral. Postupem času jsem ale pár sekund ztratil a přišlo mi, že to bylo především v kolech, kdy jsem dojížděl soupeře o kolo. Ti uhýbali naprosto korektně, ale v některých sektorech je to těžké pro obě strany dost komplikované a asi jsem trochu opatrnější než Lada. Asi třikrát jsem trefil něčí upadlé křídlo, jinak se mi ale dařilo držet tempo a hlavně nepoškozený vůz. V posledním stintu jsem se dostal dobrého rytmu a něco málo jsem zpět ukrojil z náskoku Vladka, ale nic zásadního, čeho by se měl bát.

Gratuluji Ladovi-Vladkovi k obhájení první pozice z loňska v Monaku. Tentokráte to bylo jeho naprosto zasloužené vítězství a na odstupech jsem nezaregistroval nějakou jeho vážnější chybu, kdy by mi dal byť sekundu zadarmo. Pavlovi gratuluji k jeho další bedně, Andrej chtěl asi více a Jirka jel výborně hlavně pár úvodních kol, ale při jeho stylu alá McCoy jsem moc nevěřil, že by to ustál bez kontaktu se svodily amused Děkuji všem za pouštění při předjíždění o kolo, na možnosti Monaka to bylo naprosto profesionální.

Celkově jsem se svým výkonem v Monaku velmi spokojený. Škoda jen, že ani téměř bezchybný výkon tady na Ladu nestačí, protože on zkrátka tady chybu neudělá. Jen škoda toho startu, mohlo to být asi větší dráma.

Vypadá to, že boj o šampióna se zúžuje na souboj s Vladkem. Upřímně, škoda té absence Andreje, mohlo to být ještě zajímavější. Takhle musí čekat na dvojí zaváhání. Bude to ale i tak velmi těžké, protože Vladko už je zase ve své loňské jarní formě a všechny ty poslední dvě tratě mu i loni velmi seděli, proto je to pořád velmi otevřené.

Seřadit:     printview


Než začneš odpovídat musíš se zaregistrovat!

registrace
přihlášení

Předzávodní info

Další závody

.: 21.4. 20:00 VC Číny, 42 kol
.: 28.4. 20:00 Sprint SauArabie 13, 19 kol
.: 5.5. 19:00 VC Saudské Arabie, 38 kol
.: 12.5. 20:00 Sprint Imola 17, 24 kol
.: 19.5. 20:00 VC Imoly, 47 kol
.: 26.5. 20:00 Sprint Monako 20, 29 kol
.: 2.6. 20:00 VC Monaka, 58 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz