Seřadit:      1 2  » printview




Autor: Zpráva:
PR GDPR Člen klanu
Technický vedoucí
295 Příspěvky
registrován: 03.04.2016
2 -1
17.04.2018 - 19:11  
čti více Jaroslav Lištvan napsáno:


Píšem sem aby som nespamoval protesty...pozrel som si to a súhlasím s tým že to nebola Jardova chyba, bral by som to ako závodný incident. Preto ak sa dá, tak to ani neposúvajte komisií, ale rovno ten trest zrušte, aj keď tých 5s tak či tak neovpyvnilo výsledky smiling

a ku tým V...ja to mám nastavené na volante a neviem o tom, že by som na tom tlačitku mal vždy prst amused amused len keď sa mi niečo nezdá tak tam rýchlo ťuknem amused a diki za to s top 5, no nemyslím si, že na to mám amused rýchlosť by tam možno aj bola ale tie chyby (občas úplne školácke) ma zrážajú dole

Jaroslav Lištvan Člen klanu
Pilot GP2
73 Příspěvky
registrován: 08.01.2016
4 0
18.04.2018 - 11:54  
čti více Patrik Rusiňák napsáno:



Výsledky to neovlivní, ale mě naštvalo právě ten prst na tom tlačítku, valíš to tam pořád :-) ,,prst z tlačítka a výkony půjdou nahoru,,,po závodě můžeš dát protest vždycky,,

Martin Bruňanský Člen klanu
Technický vedoucí
166 Příspěvky
registrován: 22.10.2015
5 0
18.04.2018 - 20:28  
K tomu Paťovmu ,,neoprávnenému V´´ ... v pravidlách je písané, že V slúži ako požiadavka na vyšetrenie incidentu. Nepíše tam, že ho nemôžeš použiť aj keď si ten incident sám spôsobil. Jednoducho to chceš prešetriť aj keď si si vedomí chyby..čo je na tom zlé? Toto je napísané len pri žiadosti o reštart. Ja si pamätám, že raz som V použil sám na seba a nikto sa nesťažoval.

MB10
Martin Slezar Člen klanu
Administrátor
996 Příspěvky
registrován: 24.11.2014
2 0
19.04.2018 - 16:17  
čti více Martin Bruňanský napsáno:

To máš plnou pravdu a já si to při vyjádření ani neuvědomil. Verdikt jsem už opravil. Je ale pravdou že je toho od jednoho člověka víc než dost. Jestli by se to nechtělo zamyslet, jestli to není tou více agresivní jízdou a trochu ubrat na bezohlednosti.

Martin Bruňanský Člen klanu
Technický vedoucí
166 Příspěvky
registrován: 22.10.2015
2 0
19.04.2018 - 20:44  
čti více Slezar Martin napsáno:

Hej hej, tiež som si všimol, že ich Patrik používa veľa. Chcel som len poznamenať, že aj keď za incedent mohol on, mal právo to napísať.

MB10
Martin Frajka Člen klanu
Pilot F1
94 Příspěvky
registrován: 15.03.2015
0 0
19.04.2018 - 22:55  
Ja by som to prípadne ošetril komisia predsa nikdy pri takomto incidente nevie či podal protest na seba (teda na prešetrenie incidentu ) alebo priamo na druhého pilota a z Patrikovho vyjadrenia aj z vyjadrenia komisie mi jasne vyšlo, že podal protest na Jara nie na seba Maťo, preto som to hodnotil ako neoprávnené V. Takže v podstate máš aktuálne pravdu Maťo v pravidlách je to napísané tak ako píšeš ale tým, že bol protest podaný priamo na Jara sa mohol posúdiť ako neoprávnený, teda neoprávnené V. Prípadne to treba ošetriť iným písmenkom napr. W alebo lepšie T, keď sa chce niekto udať a nie prešetriť incident celkovo aby to komisia mohla správne posúdiť. Keď chce niekto prešetriť incident celkovo mal by podať protest po preteku s vyjadrením. V by mal byť protest na prešetrenie druhého pilota alebo iného pilota v incidente a T alebo W na prešetrenie pilota ktorý sa udáva uznáva svoju chybu priamo v preteku. Vtedy komisia môže rýchlejšie a efektívnejšie posúdiť incident aj priamo v preteku.

p.s. pretože keby to ostalo v pravidlách takto ako to je a pilot sa nevyjadrí prečo podal protest V (prešetrenie), tak tým pádom by neoprávnené protesty V nemohli nikdy nastať a Paťo si to tam môže strieľať aj naďalej kedy chce a nikto ho zato nemôže trestať. To, že mu to napíšete je krásne a možno to obmedzí ale tak nešlo by to nejak lepšie ošetriť? smiling

PR GDPR Člen klanu
Technický vedoucí
295 Příspěvky
registrován: 03.04.2016
1 0
19.04.2018 - 23:27  
čti více Martin Frajka napsáno:


Ale podľa mňa je blbosť nejak riešiť či je to V oprávnené alebo nie, veď to nezasahuje do pretekov tak ako RR, keď sa maršál rozhoduje či bude SC prípadne reštart. Ja v rýchlosti väčšinou neviem či som to zavrel až priveľmi alebo on do mňa narazil, presne tak ako v tomto prípade. Je pravda že som to zatváral úmyselne, no myslel som, že som tam nechal dosť miesta a potom keď som si pozrel záznam,tak som do tohto vlákna napísal že to nebola Jardova chyba. A už keby sme chceli tie "neoprávnené" Včka trestať, tak treba rozlišovať takýto incident, kde to z pohľadu jazdca nie je jasné koho to bola chyba a incident, keď na začiatku pretekov zrušil Tomáš mňa aj Jara a tiež si do chatu napísal Včko, neviem prečo. A keď sa chceme baviť aj o počtoch, tak v Bahrajne som Včko dal 4x, z toho v dvoch prípadoch dostal trest druhý jazdec, raz to, čo David nedobrzdil a obaja sme sa otočili, tam som to považoval za potrebné a ešte toto s Jardom, takže ja len využívam to čo môžem a nemyslím si že to nejako zneužívam.

Patrik Novotný Člen klanu
Pilot F1
158 Příspěvky
registrován: 13.11.2016
2 0
20.04.2018 - 07:13  
Tak pokud si nejsem jistý, tak to V nepodam a kouknu to v klidu po závodě ne? smiling

PR GDPR Člen klanu
Technický vedoucí
295 Příspěvky
registrován: 03.04.2016
3 -1
20.04.2018 - 10:14  
čti více Patrik Novotný napsáno:

To nie je môj štýl a ako sa poznám tak by som ten protest ani nedal aj keby mi to mohlo pomôcť smiling Ja som skôr za to, aby sa všetky incidenty vyriešili priamo v pretekoch, hoci viem že to nie je možné, sám som robil maršála a väčšinou som si tie incidenty nechával po pretekoch. A prečo by som ten protest nepodal ani keby som vedel že mi to pomôže? Lebo takto získané pozície mi nechutia smiling Teraz znova použijem Tomáša, sorry nemám už proti tebe nič a vieš to, ale teraz sa mi hodíš ako dobrý príklad amused Keby som na začiatku v Bahrajne nedal V a Jaro RR, tak by si to maršál asi ani nevšimol a Tomáš by nedostal DT. To by znamenalo, že by v pretekoh skončil predomnou. Ja by som si to po pretekoch pozrel a podal by som protest, takto by som sa dostal pred neho. Ale to by už tie body navyše nechutili tak ako tie, ktoré dostanem priamo v pretekoch a preto by som ani protest nepodal. Takto viem, že dostal zaslúžený trest, no na moje umiestnenie to po pretekoch nemalo vplyv. Viem že minulú sezónu som tam aj po pretekoh na neho niečo písal, no to sme boli na nože a mňa tešilo keď dostal trest. Teraz už vychádzame v pohode, a mňa by dosť mrzelo, keby som mu kvôli tomu, že ho nabonzujem, ukradol vyjazdenú pozíciu smiling a myslím že väčšina to takto robí, V nestlačí, no po pretkoch tiež nepodá protest, lebo by im to bolo blbé smiling Viem, že dávam bezkonkurenčne najvic Včok, no mne to príde asi ako najsprávnejšie riešenie...aj keď tento incident bol moja chyba, tak vôbec neľutujem že som to V dal, keď dostanem od komisie za to zatvorenie trest, tak ho príjmem lebo bude spravodlivý. A ešte na koniec, ja keď dávam V tak nežiadam rovno trest pre jazdca ale o prešetrenie incidentu s tým rizikom, že vinný môžem byť aj ja.

Jaroslav Lištvan
Jaroslav Lištvan Člen klanu
Pilot GP2
73 Příspěvky
registrován: 08.01.2016
1 -3
21.04.2018 - 19:04  
čti více Patrik Rusiňák napsáno:


Když si nejsem jistý, tak to řeším po závodě ze záznamu. Když do někoho zatočím a dám V tak tomu nerozumím. Ale je pravda, že v pravidlech to zakázáno není.
Takže to nechme jako závodní incident a pojďme zase dál :-D

Seřadit:      1 2  » printview

Předzávodní info

Další závody

.: 28.4. 20:00 Sprint SauArabie 13, 19 kol
.: 5.5. 19:00 VC Saudské Arabie, 38 kol
.: 12.5. 20:00 Sprint Imola 17, 24 kol
.: 19.5. 20:00 VC Imoly, 47 kol
.: 26.5. 20:00 Sprint Monako 20, 29 kol
.: 2.6. 20:00 VC Monaka, 58 kol
.: 9.6. 20:00 Sprint Kanada 18, 26 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz