Seřadit:      1 2  » printview




Autor: Zpráva:
Maroš Hrušovský Člen klanu
Pilot F1
136 Příspěvky
registrován: 30.08.2016
4 0
09.01.2018 - 20:15  
Pomaly sa nam blizi ku koncu aktualna sezona a tak ma napada ci neprisiel pravy cas pobavit sa o tom ze by sme zacali jazdit na niecom novsom. (rF2 alebo Assetto). Predsa len rF1 uz ma svoje roky a jeho HW naroky s novymi modmi a tratami sa vyrovnavaju novsim hram a vysledok je aky je (hlavne trate teda,auta od PP vyzeraju na svoje moznosti dobre). Napr aktualne madarsko a jeho asfalt a rozostrene ciary po boku su hrozne.

Okrem toho si myslim ze by to vedelo prilakat vela dobrych jazdcov a mozno aj ti ktori uz nejazdia by nasli novu motivaciu. Okrem toho aj rF2 aj Assetto tu uz bud vsetci mame alebo sa da vyhliadnut akcia kedy su doslova za facku.

Dalsia vec je stabilita serverov a veci ohladne toho. S rF1 su uz dost problemy.

Uz velmi nevidim dovod z prechodom otalat lebo sa postupne stratia vsetci jazdci, predsa oproti minulej sezone ucast na zavodoch isla mierne dole a ine to uz nebude. Preto navrhujem tuto debatu. Samozrejme prechod zo dna na den je asi nerealny... prisposobit web vysledky a podobne (aj ked pri rF2 by to nemuselo byt take komplikovane kedze tie xmlka su myslim dost podobne). Preto navrhujem pobavit sa trosku o tom ci nasledujuca sezona nebude posledna na rF1 pripadne aj ked to je velmi optimisticke, ci uz tu dalsiu nezacneme na rF2 pripadne A na rF2 a B na rF1 alebo nieco podobne.

Takze taky maly podnet na diskusiu smiling

Andrej Marečák Člen klanu
Technický vedoucí
230 Příspěvky
registrován: 06.02.2015
2 0
09.01.2018 - 20:35  
ja si myslím, že by bolo fajn o tom uvažovať, avšak určite by som dal dostatočne dlhú dobu na to, aby si jazdci nový simulátor zaobstarali. Čiže z môjho pohľadu ďalšiu sezónu ešte odjazdiť na rF1 a potoom uvidíme ...

Ondřej Hošek Člen klanu
Pilot GP2
44 Příspěvky
registrován: 31.05.2017
1 0
09.01.2018 - 20:48  
Za mě dobrý nápad.... Jak AC tak rF2 má co nabídnout. Ale asi bych s tím taky ještě nespěchal. Aby se liga i jezdci připravila na tento velký přechod. Rozhodně by to přitáhlo nové lidi. smiling

Ondřej "Mercury" Hošek
PR GDPR Člen klanu
Technický vedoucí
295 Příspěvky
registrován: 03.04.2016
2 0
09.01.2018 - 22:07  
no tiež si myslím že prechod by nebol odveci...viem že pre mnohých (vrátane mňa) je rF1 srdcovka na ktorú nikdy nedám dopustiť, no ako písal Maroš tak rF1 je s našim modom možno aj náročnejší na PC ako rF2 a hlavne je rF2 stabilnejší, nevšimol som si pri ňom žiadne random dropy FPS ako tu...určite sa nájdu aj takí, čo odmietnu tento prechod no myslím si že liga by sa takto mohla dostať do povedomia kedže sim racing v tejto dobe celkom prekvitá, no nikto nás nebude brať vážne na viac ako 10 rokov starom simulátore...chcem tým povedať že liga a jej vedenie je nastavené dobre a ak by sme presedlali na niečo novšie tak by sme prilákali omnoho viac fanúšikov a kvalitných jazdcov, čo by katapultovalo ligu na celkom inú úroveň

EDIT: každopádne, ak ostaneme na rF1 tak sa nič nedeje, táto liga ma vychovala a neplánujem zmeniť prostredie

Maroš Hrušovský Člen klanu
Pilot F1
136 Příspěvky
registrován: 30.08.2016
3 0
09.01.2018 - 22:35  
chapem ako pisete ze to nechcete "uspechat" ale prave preto to sem pisem, aby v podstate celu novu nasledujucu sezonu bolo jasne na com sa pojde dalsia (jesen 2018 ) a bolo dost casu na pripravu vsetkeho potrebneho a aby si jazdci danu hru zaobstarali. Cim skor na to pristupime a dohodneme sa tym viac testov a uprav sa stihne a tym hladsi bude prechod.

Dalsia vec je ze jednou z najsilnejsich stranok ligy jsu Marekove prenosy. (s novym kompom aj Patrikove dufam amused ) a priznajme si ze ten prenos nevyzera uplne najlepsie graficky (graficky je vidiet ze rF ma uz 12 rokov, auta sa sialene ponaraju do seba je to nestabilne atd). Krajsia a stabilnejsia hra by prenos preniesla na uplne novu uroven a mozno by si nasiel lahsie viacej divakov.

Jaroslav Strišovský Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
623 Příspěvky
registrován: 22.09.2015
0 0
10.01.2018 - 08:19  
chcelo by to nejaký návrh smiling

ja tiež nie som proti zmene, ak vedenie bude súhlasiť, bolo by fajn v priebehu jarnej sezóny vybrať hru a mod a cez leto doladiť detaily počas prestávky
len tu musí mať niekto technický zdatný chuť sa do toho pustiť smiling

Radan Hodek Člen klanu
Pilot F1
89 Příspěvky
registrován: 09.01.2016
2 -3
10.01.2018 - 22:04  
Když už se otevřelo téma nové sezóny v rámci předběžných návrhů a vizí,tak bych také přidal jeden z návrhů. Jedná se o systém bodování. Myslím, že bodování tak, jak bylo nastaveno teď na podzim se ukázalo jako vynikající. Přesto mě napadla ještě jedna úprava. Už jsem toto téma předběžně probral nahrubo s klukama s týmu i s Martinem Slezarem. Martin dokonce variantu i v minulosti zvažoval, ale nakonec se rozhodl pro stav, jaký jsme měli tuto podzimní sezónu. V čem to spočívá:

Vycházím z předpokladu, že poslední jezdec ve skupině A by měl být lépe hodnocen než vítěz v B. Viděl bych to tak, že vítěz ze skupiny A by měl třeba stále 100b a poslední a 22. jezdec ve skupině A by po odjetí potřebné délky závodu bral třeba bodů 55.
Vítěz skupiny B by měl jako dosud 50 bodů za vítězství a 22. jezdec skupiny B by bral bod 1. Vše by v podstatě zůstalo stejné, jen by zmizel průnik bodů mezi skupinami. Domnívám se, že jezdec, který skončí ve skupině A třeba na desátém místě, musí odvézt tak kvalitní výkon, který běžně stačí ve skupině B na vítěztví. Ukázalo to hostování třeba Jardy Lištvana, nebo výkony Marka Slezara.

Zásadní výhodou tohoto návrhu je to, že by v béčku odpadlo zdvojování bodů, kdy je stejně bodů za umístění na dvou po sobě jdoucích pozicích v druhé polovině pole.
Dále to, že skupina A by zatraktivnila účast na maximum a motivace odejít do skupiny A by byla obrovská i třeba s výhledem na poslední příčky. Bylo by to jak v reálu, kdy mladí jezdci z GP2 odcházeli jako vítězové do F1 třeba i do beznadějně posledního týmu, ale zkrátka ten skok mezi GP2 a F1 byl přesto obrovsky prestižní záležitostí. Myslím, že tato obecně preferovaná situace by na lize vznikla a tato změna bodování by to, podle mě, vytvořila a nastavila prakticky automaticky.
Dále by mohla existovat jen jediná celková tabulka pro všechny, která by i při zachování dvou sérií jako dosud přesněji odrážela výkonost jezdců. Na konci sezóny by rovněž vznikla přesná hranice, kdo by si vyjel účast ve skupině A a na koho by zbylo béčko do další sezóny. I nově příchozí jezdci by se testovali ve skupině B tak jako dosud a béčko by sloužilo jako předskupina A nebo jako místo, kde si mohou dobře zazávodit i slabší jezdci. Vše by zůstalo jako do teď, což se ukázalo jako dobré a tato nevelká změna by měla podle mého názoru velký pozitivní dopad.

Nevýhoda by asi byla v tom, že by jeden jezdec, který nyní nastupuje ve skupině A i B souběžně, měl bodovou výhodu při existenci jediné tabulky, Vznik této společné tabulky ale nemusí nutně nastat, jen by to byl jeden z bonusů, který by tento systém nabídl.






Andrej Marečák Člen klanu
Technický vedoucí
230 Příspěvky
registrován: 06.02.2015
4 0
10.01.2018 - 22:55  
Vyzerá to dobre, ale zamýšľali ste sa nad tým, aký by bol rozdiel medzi prvým a druhým miestom v A skupine? Myslím, že práve to by bolo kameňom úrazu, pretože by to kompletne zmenilo pomer bodov a teda víťazstvo by už nemalo takú hodnotu ako má doteraz. Kľudne by sa tak mohlo stať, že jazdec, ktorý vyhrá všetky preteky, ale na jeden nenastúpi, tak príde o titul v prospech jazdca, ktorý by celú sezónu dojazdieval na druhom mieste.

Radan Hodek Člen klanu
Pilot F1
89 Příspěvky
registrován: 09.01.2016
2 -3
10.01.2018 - 23:19  
čti více Andrej Marečák napsáno:


Neviděl bych v tom žádný problém, bodování v A by mohlo být třeba (od oka) 100, 90, 85, 83, 80, 78, 76, 74, 72, 70, 68 ,66 ,64, 63, 62, 61, 60, 59, 58, 57,56, 55

a v B 50, 40, 35, 30, 28, 26, 24, 22, 20, 18, 16, 14, 12, 10, 9, 8 ,7, 6 ,5 ,4 ,3, 2

1 bod za účast

Jakákoliv účast v závodě v A nebo v B by měla velký význam v ocenění body a odstup na obou bednách by byl rovněž znatelný, jako doteď. Podmínka dojet třeba 75% závodu, popřípadě za 50% závodu poloviční body, aby výpadek zase nebyl při tak velkých porcích bodů takovou nevýhodou. Popřípadě všechny body stáhnout na polovnu, Vítěz v A 50 bodů a v B 25 bodů a odstupy upravit podle toho, je to vše spíš pro inspiraci, víceméně podnět k diskusi.

PR GDPR Člen klanu
Technický vedoucí
295 Příspěvky
registrován: 03.04.2016
2 0
11.01.2018 - 00:11  
čti více Radan Hodek napsáno:


Ono to na papieri vyzerá dobre, no pomer bodov by takto nebol podľa mňa veľmi spravodlivý ako píše Aďo...tento čo máme teraz sa mi pozdáva najviac keď už chceme aby bodovali všetci jazdci lebo v tomto tvojom návrhu by dostal posledný v Ačku ani nie 2x menej bodov ako víťaz zatiaľ čo teraz dostáva 20ty v A 100x menej bodov ako víťaz a v B 50x...ono by to realizovateľné bolo, no tie body by vyzerali smiešne...mohli by sme zrovnať víťaza v B s posledným v A, čiže obaja by dostali po 50 bodov, no víťaz A by musel dostať 50x viac bodov posledný v A a teda aj víťaz v B aby sme mali rovnaký pomer bodov v oboch skupinách = 2500 bodov, čo je už samo o sebe smiešne ak som sa nejak neprepočítal...myslel som to tak, že keby sme zachovali body v B a zároveň dali Bčkového víťaza a posledného z A na rovnakú úroveň, tak by sa všetky body vynásobili 50timi t.j. 50x50, 36x50, 30x50, 24x50, 20x50,...

Seřadit:      1 2  » printview

Předzávodní info

Další závody

.: 28.4. 20:00 Sprint SauArabie 13, 19 kol
.: 5.5. 19:00 VC Saudské Arabie, 38 kol
.: 12.5. 20:00 Sprint Imola 17, 24 kol
.: 19.5. 20:00 VC Imoly, 47 kol
.: 26.5. 20:00 Sprint Monako 20, 29 kol
.: 2.6. 20:00 VC Monaka, 58 kol
.: 9.6. 20:00 Sprint Kanada 18, 26 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz