Seřadit:     printview
Autor: Zpráva:
Jaroslav Strišovský Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
623 Příspěvky
registrován: 22.09.2015
0 0
03.10.2016 - 12:15 odpovědět 
Williams

Michal Horváth:
Kvalifikácia : Pred kvalifikáciou som mal cieľ druhé miesto. Bohužiaľ som pokazil poslednú zákrutu a tesne skončil druhý.

Závod : Štart sa mi celkom podaril aj keď som bol hodne opatrný v prvej zákrute ale na konci prvého kola som bol už na štvrtom mieste. Cez Fulopa som sa dostal veľmi jednoducho. V tretom kole ma veľmi agresívne obehol Stanek. Potom som predbehol aj Hromeka. Následne som začal stíhať prvú dvojicu. V 10 kole urobil Stanek chybu a ja som sa jednoducho dostal pred neho. Od 11 kola som bol za kolegom. Nesnažil som sa na neho moc útočiť aby sme sa náhodou nezostrelili. Chcel som sa cez neho dostať cez box, bohužiaľ Maroš išiel o kolo skôr do pitu ako ja a ja som sa snažil ísť na 120% aby som sa po pite dostal pred neho. Čo sa mi aj podarilo začal som mu uchádzať ale urobil som chybu a stratil hodne času a znovu som musel začať sťahovať. Bohužiaľ bol predo mnou aj Stanek. Pomerne rýchlo som sa pred neho dostal a pokračoval som ďalej za Marošom. Maroš zase išiel o kolo skôr do boxov ale ja som po pite vyšiel veľmi tesne pred ním. Maroš skúsil jeden útok ale ubránil som sa a začal som sa mu strácať a kontrolovať závod. Dúfal som že skončím na pódiu ale po prvom kole som vedel že môžem aj zvíťaziť a som veľmi rád že sa mi to aj podarilo. Gratulujem Marošovi k super výkonu. Som veľmi rád že som zvíťazil.

Maroš Hrušovský:
Kvalifikácia:
V kvalifikácií išlo všetko podľa plánu. Celý víkend som sa trápil s prehrievaním gúm a tak bolo dôležité ísť nájazdové kolo veľmi šetrne k pneumatikám, aby som do ostrého vstupoval so správnymi teplotami. To so dodržal a preto sa mi podarilo v podstate moje štandardné kolo. Nakoniec to tesne stačilo na Pole Position, takže spokojnosť aj keď Michal bol bližšie ako som očakával.

Pretek: Nevedel som veľmi čo mám od štartu očakávať, no podarilo sa mi celkom slušne sa odpichnúť a po prvých zákrutách som bol na prvom mieste s pár sekundovým náskokom. Prve kola som išiel veľmi opatrne aby som hneď na začiatku neprehrial gumy. Potom so v spätných uvidel približovať sa Renault a za ním ďalšie autá. Musel som teda pridať. Pár kôl pred koncom stintu som sa začal trápiť s gumami. Michal ma dotiahol a jazdil tesne za mnou. Mal som ho plné späťáky, ale našťastie som ho dokázal udržať za sebou. Michal išiel na zastávku o kolo neskôr ako ja. Ja som sa po zastávke dostal do premávky pomalších jazdcov a Michal ma tak dokázal cez boxy podliezť. Potom ale urobil chybu a ja som bol znova prvý a jazdil som znova celý stint s miernym náskokom na prvom mieste. Ku koncu už bol Michal znovu kúsok za mnou a stalo sa to isté, čo pri prvej zastávke. Dokázal ma podliezť cez boxy. Pri jeho výjazde sme boli síce v prvej zákrute takmer bok po boku, ale mal výhodu vnútornej stopy, takže sa udržal predomnou. Škoda, že ma nenapadlo po mojich boxoch zvýšiť boost. Tak by som sa asi udržal pred ním. Michal bol v poslednom stinte rýchly a nedokázal som ho predbehnúť. Utiekol mi na 2,5 sekundy a tento odstup som nevedel zmenšiť. Nakoniec som ešte urobil v predposlednej zákrute hlúpu chybu a dostal hodiny. Ale to už na výsledku nič nezmenilo. S druhým miestom môžem byť spokojný. Držal som krok s Michalom a to bol môj cieľ. Potrebujem sa ešte zlepšovať a to hlavne v pretekovom tempe, ale dnešok bol dobrý signál, že to ide správnym smerom. Michalovi a Tomášovi gratulujem. A Michal veľa šťastia v A skupine.

Vedúci tímu:
S výsledkom B skupiny som veľmi spokojný, máme prvé double. Škoda, že Michal musí odísť, ďakujem mu za spoluprácu a vyjazdené body a teším sa na spoločné súboje v A skupine. Prajem mu, nech sa mu tam darí. Maroš konečne ukázal svoju rýchlosť a dúfam, že takto to bude pokračovať.
Zdá sa, že sme trafili dobré nastavenie auta a je to prísľub aj do preteku skupiny A.

Tomáš Tesař Člen klanu
Pilot F1
112 Příspěvky
registrován: 19.09.2016
0 0
03.10.2016 - 16:19 odpovědět 
Sauber

Tomáš Tesař:

Po téměř dvouleté pauze jsem si říkal, že se sem zkusím vrátit, jak na tom budu konkurence schopný po této pauze. Byl mi přidělen vůz Sauberu. Věděl jsem už dávno, že Sepang byla pro mě vždycky neoblíbená trať, kde jsem nemohl chytit rytmus v 2. sektoru. Sice jsem měl natrénováno, ale raději jsem kvalifikaci za prodal, protože větší zábava je pak stíhací jízda dopředu a nechtěl jsem klukům pokazit start, kdyby mi se protočila kola na startu, jak byl člověk na jiné lize zvyklý, že měl zahřívací kolo.

Start byl opatrný. Raději jsem startoval na střední směsi, protože mi tu softy rychle v tréninku odcházeli. Neměl jsem se co ztratit. Proto jsem jezdil stabilně a snažil se vyvarovat chyb zejména v prvním sektoru, kde auto v tréninku šlo často do smyku. Z 20 pozice jsem se postupně dopracoval až na 14., jak i jezdci postupně odpadávali.

Snad při pouštění u modrých vlajek to bylo v cajku. Jsem rád, že jsem nakonec závod dojel a neuvařil motor smiling

Tomáš Vejrych Člen klanu
Pilot motokáry
38 Příspěvky
registrován: 24.08.2015
0 0
03.10.2016 - 16:52 odpovědět 
Renault

Tomáš Staněk:

Od týmu jsem obdržel skvěle nastavené auto a už samotná kvalifikace skončila pro mě příjemným překvapení, když jsem dosáhl 3. času. Díky penalizacím z minulého závodu jsem se dokonce na start posunul do první řady. Povedeným startem jsem se v nájezdu do T1 dostal dokonce do vedení, ale probrždění v první zatáčce mě stálo posun o několi míst zpět. Narozdíl od většiny startovního pole jsem zvolil pro 1. stint středně tvrdé pneumatiky a to mi umožnilo se poměrně rychle dostat zpět až na 2. místo. Dřívější zastávka v boxech mě na chvíli poslala na 7. místo, ale stabilní jízdou a zastávkami ostatních soupeřů jsem se opět vrátil na 3. místo za dvojici Williamsů. Následně se přede mě ještě dostal týmový kolega Martin, ale musel jsem na tvrdé směsi vydržet co nejdéle, protože jsem chtěl na poslední stint nasadit opět střední směs. Nakonec jsem ale stejně trochu zariskoval a do boxů šel o něco dříve, než bylo plánováno, abych se pokusil ještě dostat zpět na 3. místo. To se ukázalo jako skvělý tah, protože Martin jel do boxů asi o 3 kola později a to mi umožnilo si najet na něj nepatrný náskok, který jsem do cíle udržel a zajel svůj první výsledek na podiu. Ještě jednou poděkování týmu a gratulace vítězným Williamsům.


Martin Frajka:

Krásny závod v podaní môjho kolegu Tomáša. Veľmi sa s toho v tíme tešíme išiel fakt parádne vzhľadom na naše možnosti a skúsenosti veľký úspech a chcem mu poďakovať a pogratulovať aj takto verejne. Gratulujem a ďakujem Tomáš len tak ďalej. Môj výkon radšej nehodnotím. amused Pretek som si celkom užil na úvod troška mela a nechal som sa aj troška uniesť keď ma tam všetci sekali na brzdy ale nakoniec to dopadlo dobre no chcem sa ospravedlniť Horvátovi za menší štuchanec to bolo to "unesenie". Prepáč! Zvolil som troška hlúpu strátégiu vzhľadom na moje opotrebenie gúm ale to už je moja hlúposť. amused Pretek bol celkovo fajn Sepang mám veľmi rád škoda len, že som sa lepšie nepripravil. Neva v tíme sa už oslavuje Tomáš V už nalieva tam musím bežať nech stihneme ešte Tomáša S osviežiť vedrom ľadu. Ciao

Vedoucí týmu:
Jako vedoucí týmu jsem opravdu spokojen že máme tak dobré jezdce a chci pogratulovat Tomášovi a Martinovi za velmi dobrý závod a doufám že v tom budou pokračovat i nadále máme dobrý setup tak doufám že se nám ve skupině A poštěstí zajet dobrý výsledek. A také doufám že se příštího závodů B skupiny také zúčastní i Michal Strejcovský.

Roman Slatina Člen klanu
Pilot GP2
60 Příspěvky
registrován: 29.11.2015
0 0
06.10.2016 - 20:02 odpovědět 
Kvalifikacia: Do Kvalifikacie som sa pusťal s tym, že mam dobry setup a vedel som, že konkurencia dostane nejake tie penalizacie. Napokon mi nevyslo ani jedno merane kolo.

Preteky: Po štarte, ktorý bol ako zvycajne podarený som sa do druhej zakruty dostal na druhy poziciu...prekvapene. Bolo to tam fakt tesné. No po utoku na Hrušovského, ktorý sa tvrdo branil som ho len tak tak, že nedobrzdil...napokon to bolo ferove. No po vyjazde do mna narazil jeden monopost..(po replayi Fulup), ktorý ma stočil. V tom momente som len dufal, ze do mna nik nenarazí a ja sa stihnem co najskor otočil. Od tohto momentu som zahajil stihaciu jazdu aspon na body, pričom som si uzival niektore predbiehacie manevre a boje. Ku jemným kontaktom sa ospravedlnujem, k poškodeniu nedošlo a bolo to vzajomne nakoľko šlo o body. SOFTY sa mi neskutocne rýchlo degradovali..a spravil som na nich cca len 9 okruhov, čo ma prinutilo spravit pit a prezut na HARDY s ktorými som este nejazdil. Bolo to na nich fakt narocne. Najviac som si užíval suboj JA - KRALIK. Dufam to bolo vzajomné. Napokon aj po mojich chybach a predbiehacky medzi jazdcami o kolo tento suboj vyhral Kralik. Bolo to fakt dobre a tesné...co mam rad amused Pri konci som prezul na SOFTY, ak som chcel este dobehnut Ferrari...po prezutí som bol fakt rychli a priblizoval som sa na 6. priečku tak 1 az 1,5 sek. na kolo. Citil som, ze sa to dá zvladnuť no ako na zaciatku...SOFTy sa zacali extremne z kola na kolo degradovať a ja som sa zmykol, kde som stratil cca 8 sekund. Potom som sa len snazil udržať na trati a pretekara za mnou drzat s odstupok. 2kola pred koncom som mal gumy pod hranicou zivotnosti...este jedno kolo navyse a mam zarucene defekty.

ZAVER: Pretek sa mi páčil, užil som si predbiehanie a aj branenie. Tesím sa na ďalšie preteky. Williams a Hass predstavuju velku silu. Je mi luto zasa Viteka...tak s problemami niečo bude, co preberiem interne aj ja s tímom.

Seřadit:     printview


Než začneš odpovídat musíš se zaregistrovat!

registrace
přihlášení

Předzávodní info

Další závody

.: 12.5. 20:00 Sprint Imola 17, 24 kol
.: 19.5. 20:00 VC Imoly, 47 kol
.: 26.5. 20:00 Sprint Monako 20, 29 kol
.: 2.6. 20:00 VC Monaka, 58 kol
.: 9.6. 20:00 Sprint Kanada 18, 26 kol
.: 16.6. 20:00 VC Kanady, 53 kol
.: 23.6. 20:00 Sprint Rakousko 18, 26 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz