Sezona 2016/2Info o tratích a update fyziky módu


04.08.2016, 13:43 - 1. Michal GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 605 Příspěvky
Aby jste měli nějaký report a dopředu věděli co bude nového ohledně tratí a fyziky módu tak vás s tím nyní seznámím.

Nyní pracuji na prvních třech tratích nové sezóny, tj. Spa, Monza a Mariny Bay (singapore)

Podařilo se mi v RFE rozchodit změnu okolí podle toho zda je noc či den. Takže je teoretický možné vidět, že můžeme jezdit tréninky třeba v Singapore za denního světla a nerozsvícených okolních mrakodrapů ve větší vzdálenosti od tratě a jakmile se zapnou lampy, tak se změní textura pozadí na noční. To se dá použít i během závodu, pokud by se nastavil start závodu na rozhraní dne a noci, tak jak tomu bylo naposledy v Bahrainu. Na jaře šly takhle nastavit pouze objekty okolo tratě, ale textura okolí zůstávala stejná.

Další věcí je, že si vedení vyžádalo kvůli možným sponzorům, reklamní plochy na trati s naším logem. Sice jsem už něco nastavil, ale ještě nejsem spokojen s výsledkem, takže na tom ještě zapracuji. Upřímně ale dodávám, že dávám přednost originálnímu designu tratí.

Dále jsem snížil nastavení procentní šance na déšť dle dohody z jiného fóra.

Pak jsem přišel na to, jak odstranit grafické chyby při pokrývání textury suché stopy na mokré trati. To se dělo hlavně pokud byla náhlá změna výšky tratě a textura se jako by zanořila do tratě. Takže to bude taky doladěno.

Poslední novinkou u tratí je ta nejdůležitější. Po asi pětiletém bádání, jsem konečně přišel na to, jak nastavit a detekovat případné zkrácení tratě. Včera v noci se mi podařilo nastavit poslední šikanu ve Spa tak, aby při jejím zkrácení nebyl zaznamenán čas a objevila se hláška o zkrácení tratě. K tomu jsem musel vyvinout podpůrný software, který automaticky nastaví, při jaké rychlosti se tomu tak stane. Bez toho softu, bych musel u každé tratě přepisovat tyto data ručně s kalkulačkou v ruce. Do nynějška bylo možné si vymazat čas jen při velkém zkrácení a za takřka plné rychlosti. Nyní jsem nastavil detekci při průjezdu nad polovinou z běžné rychlosti daného sektoru. Ještě budu testovat, aby to fungovalo tak, že se nevyplatí zkracovat ale zároveň při dostatečném zpomalení bude hra zkrácení ignorovat. Takhle bych chtěl nastavit všechny sporné úseky u všech následujících tratí.


Co se týče fyziky módu došlo jen ke třem změnám.

Bylo o stupeň zvýšeno min. chlazení motoru. Tím bychom chtěli předcházet, kdy při minimálním kvalifikačnímu nastavení chlazení motoru docházelo ke kouření z motoru. Takže nynější min. nastavení chlazení motoru odpovídá druhému stupni chlazení z nastavení pro již skončenou jarní sezónu.

U všech směsí pneumatik byla mírně posílena odolnost vůči přehřívání, s tím, že u tvrdších směsí je navýšení trochu vyšší.

Asi nejdůležitější změnou je změna trvanlivosti a grip pneumatik. Byla docela výrazně snížena výdrž měkké směsi a naopak byla dost posílena nejtvrdší směs. K tomu adekvátně snížen grip u tvrdších směsí. Protože z toho plynul paradox, že dnešní tvrdší směs by měla na suchu menší grip jak původné mokré směsi, tak musely být znatelně sníženy gripy pneumatik do mokra. U mokrých gum jsem také musel přizpůsobit tedy zkrátit životnost aby byla logicky menší než u měkké suché směsi.

Při mých posledních testech ve Spa to vypadalo následovně. Na předchozí verzi módu jsem se dostal do větší ztráty gtripu po opotřebení na 50%, na měkké gumě po 12 resp. střední po 14 a tvrdé po 17 kolech. Přitom časy s cca. polovičně naloženým autem a v druhém stupni boostu se lišily jen v rámci několika málo desetin. Což je také dáno tím, že tvrdší směsi se do Spa, kde je poměrně hodně rychlých zatáček, více hodí odolnější gumy.
Nynější čísla vypadají dost odlišně. Trvanlivost suchých směsí je cca. 9 na měkké,14 na střední a nakonec 20 kol na tvrdé směsi. Rozdíly v časech mezi softy a hardy jsou nyní cca. 1,5 sekundy na kolo a to se ještě jedná o trať, které hardům docela teplotně sedí. Na chladné trati je rozdíl ještě vyšší a stejně tak třeba v Singapore je kvůli menšímu zahřívání gum a typem tratě rozdíl mezi měkkou a střední směsí (hardy jsem ani nezkoušel) více jak sekundu na kolo.
Doufám, že tyto změny přispějí k větší pestrosti výběrů strategií.
Update fyziky jsem dosud nenasadil a to z důvod, aby mohl Petr doplnit poslední úpravu grafiky a netvořily se také zbytečně nové dočasné verze.
 
04.08.2016, 13:49 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 623 Příspěvky
[toggle=Michal Březina napsáno:]
Aby jste měli nějaký report a dopředu věděli co bude nového ohledně tratí a fyziky módu tak vás s tím nyní seznámím.

Nyní pracuji na prvních třech tratích nové sezóny, tj. Spa, Monza a Mariny Bay (singapore)

Podařilo se mi v RFE rozchodit změnu okolí podle toho zda je noc či den. Takže je teoretický možné vidět, že můžeme jezdit tréninky třeba v Singapore za denního světla a nerozsvícených okolních mrakodrapů ve větší vzdálenosti od tratě a jakmile se zapnou lampy, tak se změní textura pozadí na noční. To se dá použít i během závodu, pokud by se nastavil start závodu na rozhraní dne a noci, tak jak tomu bylo naposledy v Bahrainu. Na jaře šly takhle nastavit pouze objekty okolo tratě, ale mapka okolí zůstávala stejná.

Další věcí je, že si vyžádalo vedení kvůli možným sponzorům, reklamní plochy na trati s naším logem. Sice jsem už něco nastavil, ale ještě nejsem spokojen s výsledkem, takže na tom ještě zapracuji.

Dále jsem snížil nastavení procentní šance na déšť dle dohody z jiného fóra.

Pak jsem přišel na to, jak odstranit grafické chyby při pokrývání textury suché stopy na mokré trati. To se dělo hlavně pokud byla náhlá změna výšky tratě a textura se jako by zanořila do tratě. Takže to bude taky doladěno.

Poslední novinkou u tratí je ta nejdůležitější. Po asi pětiletém bádání, jsem konečně přišel na to, jak nastavit a detekovat případné zkrácení tratě. Včera v noci se mi podařilo nastavit poslední šikanu ve Spa tak, aby při jejím zkrácení nebyl zaznamenán čas a objevila se hláška o zkrácení tratě. K tomu jsem musel vyvinout podpůrný software, který automaticky nastaví, při jaké rychlosti se tomu tak stane. Bez toho softu, bych musel u každé tratě přepisovat tyto data ručně s kalkulačkou v ruce. Do nynějška bylo možné si vymazat čas jen při velkém zkrácení a za takřka plné rychlosti. Nyní jsem nastavil detekci při průjezdu nad polovinou z běžné rychlosti daného sektoru. Ještě budu testovat, aby to fungovalo tak, že se nevyplatí zkracovat ale zároveň při dostatečném zpomalení bude hra zkrácení ignorovat. Takhle bych chtěl nastavit všechny sporné úseky u všech následujících tratí.


Co se týče fyziky módu došlo jen ke třem změnám.

Bylo o stupeň zvýšeno min. chlazení motoru. Tím bychom chtěli předcházet, kdy při minimálním kvalifikačnímu nastavení chlazení motoru docházelo ke kouření z motoru. Takže nynější min. nastavení chlazení motoru odpovídá druhému stupni chlazení z nastavení pro již skončenou jarní sezónu.

U všech směsí pneumatik byla mírně posílena odolnost vůči přehřívání, s tím, že u tvrdších směsí je navýšení trochu vyšší.

Asi nejdůležitější změnou je změna trvanlivosti a grip pneumatik. Byla docela výrazně snížena výdrž měkké směsi a naopak byla dost posílena nejtvrdší směs. K tomu adekvátně snížen grip u tvrdších směsí. Protože z toho plynul paradox, že dnešní tvrdší směs by měla na suchu menší grip jak původné mokré směsi, tak musely být znatelně sníženy gripy pneumatik do mokra. U mokrých gum jsem také musel přizpůsobit tedy zkrátit životnost aby byla logickymenší než u měkké suché směsi.

Při mých posledních testech ve Spa to vypadalo následovně. Na předchozí verzi módu jsem se dostal do větší ztráty gtripu po opotřebení na 50%, na měkké gumě po 12 resp. střední po 14 a tvrdé po 17 kolech. Přitom časy s cca. polovičně naloženým autem a v druhém stupni boostu se lišily jen v rámci několika málo desetin. Což je také dáno tím, že tvrdší směsi se do Spa, kde je poměrně hodně rychlých zatáček, více hodí odolnější gumy.
Nynější čísla vypadají dost odlišně. Trvanlivost suchých směsí je cca. 9 na měkké,14 na střední a nakonec 20 kol na tvrdé směsi. Rozdíly v časech mezi softy a hardy jsou nyní cca. 1,5 sekundy na kolo a to se ještě jedná o trať, které hradům docela teplotně sedí. Na chladné trati je rozdíl ještě vyšší a stejně tak třeba v Singapore je kvůli menšímu zahřívání gum a typem tratě rozdíl mezi měkkou a střední směsí (hardy jsem ani nezkoušel) více jak sekundu na kolo.
Doufám, že tyto změny přispějí k větší pestrosti výběrů strategií.
Update fyziky jsem dosud nenasadil a to z důvod, aby mohl Petr doplnit poslední úpravu grafiky a netvořily se také nové verze.
[/toggle]

no neviem sa dočkať, Snáď to bude super, Michal smiling
 
04.08.2016, 15:33 - Lukáš Droppan - Pilot GP2 - 74 Příspěvky
Super, zmeny sa mi páčia, už nech to začne amused
 
05.08.2016, 21:22 - Petr Kolář - Administrator - 465 Příspěvky
[toggle=Michal Březina napsáno:]
Poslední novinkou u tratí je ta nejdůležitější. Po asi pětiletém bádání, jsem konečně přišel na to, jak nastavit a detekovat případné zkrácení tratě. Včera v noci se mi podařilo nastavit poslední šikanu ve Spa tak, aby při jejím zkrácení nebyl zaznamenán čas a objevila se hláška o zkrácení tratě. K tomu jsem musel vyvinout podpůrný software, který automaticky nastaví, při jaké rychlosti se tomu tak stane. Bez toho softu, bych musel u každé tratě přepisovat tyto data ručně s kalkulačkou v ruce. Do nynějška bylo možné si vymazat čas jen při velkém zkrácení a za takřka plné rychlosti. Nyní jsem nastavil detekci při průjezdu nad polovinou z běžné rychlosti daného sektoru. Ještě budu testovat, aby to fungovalo tak, že se nevyplatí zkracovat ale zároveň při dostatečném zpomalení bude hra zkrácení ignorovat. Takhle bych chtěl nastavit všechny sporné úseky u všech následujících tratí.
[/toggle]
Změny vypadají dobře, mám jen dotaz k tomu automatickému hlídání krácení. Chápu, že při tréninku a kvaldě se při zkrácení nebude počítat čas, ale co se stane v závodě? Pilot při zkrácení dostane automaticky penaltu od hry nebo co?

Petr

 
07.08.2016, 10:35 - 1. Michal GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 605 Příspěvky
[toggle=Petr Kolář napsáno:]
Michal Březina napsáno:

Poslední novinkou u tratí je ta nejdůležitější. Po asi pětiletém bádání, jsem konečně přišel na to, jak nastavit a detekovat případné zkrácení tratě. Včera v noci se mi podařilo nastavit poslední šikanu ve Spa tak, aby při jejím zkrácení nebyl zaznamenán čas a objevila se hláška o zkrácení tratě. K tomu jsem musel vyvinout podpůrný software, který automaticky nastaví, při jaké rychlosti se tomu tak stane. Bez toho softu, bych musel u každé tratě přepisovat tyto data ručně s kalkulačkou v ruce. Do nynějška bylo možné si vymazat čas jen při velkém zkrácení a za takřka plné rychlosti. Nyní jsem nastavil detekci při průjezdu nad polovinou z běžné rychlosti daného sektoru. Ještě budu testovat, aby to fungovalo tak, že se nevyplatí zkracovat ale zároveň při dostatečném zpomalení bude hra zkrácení ignorovat. Takhle bych chtěl nastavit všechny sporné úseky u všech následujících tratí.

Změny vypadají dobře, mám jen dotaz k tomu automatickému hlídání krácení. Chápu, že při tréninku a kvaldě se při zkrácení nebude počítat čas, ale co se stane v závodě? Pilot při zkrácení dostane automaticky penaltu od hry nebo co?
[/toggle]

Petře, to je potřeba ještě otestovat, jak to funguje při našem nastavení na serveru :-)
V závodě by to mělo fungovat na stejném principu jako když si zajel v Barceloně třetí sektor po staré trati. Zkoušel jsem i Monzu, první zatáčku a tam ti to dá drive thru i před mým updatem. Ale nedá ti to trest vždy, pokud zpomalíš na takovou míru, že na tom nevyděláš časově.
 
07.08.2016, 19:00 - Tomáš Staněk - Pilot GP2 - 54 Příspěvky
Ahoj, nejde mi stáhnout ten poslední update. Buď mi ho totálním způsobem nějak zablokuje Avast nebo se to případě tváří, že odkaz neexistuje a píše to "přerušeno spojení se serverem". Mohl by ho někdo šoupnout třeba na uloz.to? Díky.
 
07.08.2016, 19:21 - Jaroslav Fülöp - Pilot RC modelů - 12 Příspěvky
Úplne do botky ten istý problém! Tomáš ďakujem! Aspoň viem, že v tom nie som sám a že to nie je problém v mojom PC. Len stále mi nejde do hlavy, ako mi to jeden deň fungovalo a na druhý už nie amused
 
08.08.2016, 12:24 - 1. Michal GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 605 Příspěvky
Rád bych pomohl, ale Microsoft Windows, nejspíš ty poslední nebo antiviry, zakazují instalaci jimi nepodepsaných instalaček. Takže řešení je vypnout tyto zabezpečení, nebo si stáhnout soubory třeba v zipu. Zkusím je uploadnout na server, ale nevím zda se z chaty dostanu na ftp server. Zkusím to a dám vědět.
 
08.08.2016, 14:50 - 1. Michal GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 605 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Fülöp napsáno:]
Úplne do botky ten istý problém! Tomáš ďakujem! Aspoň viem, že v tom nie som sám a že to nie je problém v mojom PC. Len stále mi nejde do hlavy, ako mi to jeden deň fungovalo a na druhý už nie amused
[/toggle]

Stáhněte si update modu a tratě ve Spa zde:
http://www.ceskaf1liga.cz/stahuj/2016/rFactorUpdate16.7_plus_Spa16.3.zip

Ale nakopírovat si to do rFactoru musíte ručně .

 
08.08.2016, 15:34 - Tomáš Staněk - Pilot GP2 - 54 Příspěvky
Super, díky. Už funguje.
 
08.08.2016, 16:22 - Jaroslav Fülöp - Pilot RC modelů - 12 Příspěvky
Aj tak mi to len tak isto funguje ako som včera písal, čo Jaro Strišovský písal. Predám, kúpim auto+1 aeroset a funguje to, aj to čo som nekúpil online! Keď kúpim všetky upgrady na auto, už to nejde. Dobre je to tak! Kým to ide, neriešim. Ale vďaka za úsilie a pomoc.
 
08.08.2016, 16:28 - Lukáš Droppan - Pilot GP2 - 74 Příspěvky
Zaujímavé hmm. Doma používam Eset, s ním som nikdy problém čo sa týka blokovania súborov nemal.
Robí to kombinácia toho, že chýba podpis s určitými charakteristikami súboru (už len to, že je to .exe) a potom to robí takéto problémy.

Každopádne, toto je len prechodné riešenie a mám takú pocit (a vlastne v to aj dúfam), že sa vydá kompletne nový mód so všetkým okolo.
Keď sa vydávajú takéto mini update, nemusí to každému sadnúť a predsa len, zmien je tam viac ako len skiny a update fyziky wink
 
21.08.2016, 17:00 - 1. Michal GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 605 Příspěvky
Důležitá informace a dotaz,
Během týdne jsem provedl několik částečných simulací různých strategií a zjistil hroznou věc. Např. jakákoliv strategie s použitím tvrdých gum vychází minimálně o 40 sec pomaleji než s použitím měkkých gum. I střední guma je dobrá akorát na to, aby se vyhovělo pravidlu o použití dvou směsí ale jinak smysl nemá. Např. strategie dvou stintů na středních směsi je pomalejší o deset sekund oproti strategii s dvěma stinty na měkkých gumách. Na městských tratích bude rozdíl ještě větší, Z toho vychází, že kdo si vezme tvrdé gumy kdekoliv, tak na to akorát tvrdě doplatí.
Bohužel předsezonní změna s větším rozdílem mezi směsmi má přesně tenhle následek a ani trvanlivost tvrdých gum na celý závod, by na její nevýhodnosti zase tolik nezměnila, a to přesto, že ve Spa jsou tvrdší gumy ještě přívětivější než jinde. Jedním důvodem je i pouze hodinový závod, který takto velké rozdíly ve výkonnosti směsí vylučují.


Vzhledem k tomu ,aby byly všechny dostupné strategie vzájemně konkurence-schopné, tak je nutné, nasadit ideálně už zítra malý update, pár KB, se změnou gripů a hlavně výdrže gum.
K přesnému výpočtu jsem vytvořil speciální software, který počítá s opotřebením, časy zastávek, s odečtem váhy a pak se dopočítávají průměrné časy na kolo v daném momentu závodu a které jsem doladil dle svých reálných dat. Odchylka je +- desetina sekundy na kolo !!! Pak jsem vyzkoušel různé strategie, a doladil opotřebení a gripy gum, tak aby všechny možné výhodné strategie vycházely s odchylkou do pěti sekund. Několikrát jsem otestoval změny na všech směsích a opět upravil koeficienty a vypočetl strategie a znovu otestoval a porovnal se sofwarem .
Ve finálním nastavení jsem zachoval původní grip nejměkčí směsi a opotřebení střední směsi. Naopak musel jsem trochu zvýšit opotřebení měkké směsi a opačně poměrně dost zvýšit výdrž tvrdé směsi. Musel jsem posílit grip středních a tvrdých, takže místo dvou- sekundové ztráte na kolo u tvrdých gum k nejmekčím je rozdíl pouze 1,2 sekundy na kolo a u střední ztrátu poloviční. Samozřejmě budou tratě např. Singapore, kde bude mít grip ještě větší váhu, takže hardy se určitě nevyplatí, ale třeba v Suzuce by to mohla být lepší volba.
Finální výsledek je takový, že ve Spa jsou různé strategie vzájemně konkurence-shopné, přičemž malinko výhodnější je strategie dvou zastávek vůči jedné zastávce, neboť ve Spa je dost malá ztráta času díky při zastávce. Jedna zastávka s použitím tvrdých gum je dle nového nastavení asi o 4 sekundy na závod pomalejší, což je cca. desetina sekundy na kolo, přitom původně byl rozdíl více jak 40 sekund, Být ztráta času při zastávce ve standardu, tj. cca. 23 sekund, tak už může být dokonce výhodnější tvrdší konfigurace. Ve stejném rozdílu se pohybuje i agresivní tří-zastávková strategie, se třemi stinty na měkké gumě. Samozřejmě taky záleží na teplotě trati, já testoval při 32°, takže při teplotách vyšších může být opět strategie tvrdších gum výhodnější a při chladnějších podmínkách naopak.

Osobně doporučuji nasadit tyto změny co nejdříve, jinak můžeme použití hardů a strategii jedné zastávky letos odpískat. Omlouvám se, že s tím přicházím tak pozdě, ale bez vytvořeného podpůrného software a velkého testování to bylo původně nasazené jen na základě odhadů a dost jsem se v nich mýlil a tak trochu podlehnul tlaku s požadavkem o velké rozdíly ve výkonnosti různých směsí. Prostě dvousekundová ztráta u tvrdé směsi s pravidlem povinného pitu a cca. hodinovým závodem je absolutně nekonkurence-schopná a funguje pouze 1,2 sekundový rozdíl a to s ještě větším rozdílem výdrže gum než je nyní.

Pokud k tomu něco máte tak se vyjádřete. Pokud ne, tak bych rád nasadil update již dnes po závodě béčka, pokud tedy i oni nechtějí update o velikosti pár kb hned?


 
18.10.2016, 11:24 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 623 Příspěvky
neuvažuje sa nad zmenou opotrebenie pneu tak, ako to bolo v Spa? po Belgicku prišiel update ktorý zapríčinil extrémne vysoké opotrebenie hlavne mäkkých pneu a v podstate ich vyradil z pretekovej taktiky.. výnimkou bola VC Monzy, kde je opotrebenie ale výnimočne malé..
táto zmes sa využíva dosť málo a neoplatí sa nasadiť do preteku, lebo sa zničí veľmi skoro.. je to škoda, lebo je to najrýchlejšia zmes
 
18.10.2016, 11:59 - Martin Slezar - Administrator - 1000 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Strisovsky napsáno:]
neuvažuje sa nad zmenou opotrebenie pneu tak, ako to bolo v Spa? po Belgicku prišiel update ktorý zapríčinil extrémne vysoké opotrebenie hlavne mäkkých pneu a v podstate ich vyradil z pretekovej taktiky.. výnimkou bola VC Monzy, kde je opotrebenie ale výnimočne malé..
táto zmes sa využíva dosť málo a neoplatí sa nasadiť do preteku, lebo sa zničí veľmi skoro.. je to škoda, lebo je to najrýchlejšia zmes
[/toggle]
Jaro k této diskusi by nám hodně pomohl malý test. Vyzkoušej na jedné trati, třeba aktuálně Austin, odjet za stejných podmínek tři stinty na všech třech směsích H - M - S a napiš kolik jsi ujel kol, časy a teploty gum a zůstatek v % v momentě kdy už to nebylo k tomu aby jsi na nich dál pokračoval. Podle těchto testů by jsme mohli něco vymyslet. Díky
 
18.10.2016, 13:31 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Strisovsky napsáno:]
neuvažuje sa nad zmenou opotrebenie pneu tak, ako to bolo v Spa? po Belgicku prišiel update ktorý zapríčinil extrémne vysoké opotrebenie hlavne mäkkých pneu a v podstate ich vyradil z pretekovej taktiky.. výnimkou bola VC Monzy, kde je opotrebenie ale výnimočne malé..
táto zmes sa využíva dosť málo a neoplatí sa nasadiť do preteku, lebo sa zničí veľmi skoro.. je to škoda, lebo je to najrýchlejšia zmes
[/toggle]

Já osobně si myslim, že ty gumy sou teď nastavený dobře, nic bych neměnil. I v Belgii jsme už v A jeli ty nový gumy, jen B je měli jinak, na některou trať se prostě nehoděj. Nebo ti z grafů přijde, že se žlutý gumy nepoužívaj? Pokud by se přeci jen dospělo k názoru, že se softům prodlouží životnost, tak pak bych souhlasil jedině s tím, že se adekvátně ta životnost prodlouží i hardům a medium. Takže pokud by softy dostaly třeba 3 kola navíc, tak medium minimálně 5 a hardy 8.
Belgie: http://jyxo.info/uploads/tn/F7/f76194e477f79b755c57ddbdcc023e2c5666230b.png
Itálie: http://jyxo.info/uploads/tn/10/10abf3481d7800cd0b68953d9f3d797a02897630.png
Singapur: http://jyxo.info/uploads/tn/7D/7d82f1eb9fe44d991fc58faca3c5bec9cd9749fd.png
Sepang: http://jyxo.info/uploads/tn/BF/bf146eda21c62033d6dd1ebf2da5a10eccc9ebdd.png

Ex Big Mac Boss

 
18.10.2016, 19:25 - Zdeněk Švancara - Pilot GP2 - 42 Příspěvky
Jsem s pneu nadmíru spokojen.
 
19.10.2016, 08:19 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 623 Příspěvky
ok, beriem svoju pripomienku späť smiling