Sezona 2018/2 Připomínky a postřehy k modu CF1L18v1.0


13.07.2018, 22:14 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
testujte a pište vaše postřehy......

EDIT ADMIN : server 7 - Magny - Cours
 
17.07.2018, 12:55 - Petr Řehák - Pilot GP2 - 76 Příspěvky
Hoši ahoj,
tak v úterý jsem odjel 40 kol chlazení brzd 1, motor 2 a měl jsem pocit, že brzdy a motor jsou nesmrtelné,
dnes chlazení brzdy 1, motor 1 a odjel jsem jen 28 kol a bez varování motor kleknul,
teplota vzduchu a tratě byla stejná oba dny 29 °C, při výměně pneu a oprava šasi se teplota zvedla, kde vyskočila výstraha o zahřívání motoru,
samozřejmě provozní teploty motoru na trati byly vyšší, šlo mi o test co to snese,
protože zatím jsem neviděl žádný plugin co by hlídal životnost motoru a brzd,
jinak jsem si nevšiml ničeho negativního, samé pozitiva,
pneu jsem vždy měnil při 50%, co mě překvapilo tak FFB při postupné degradaci pneu, tak to je mazec,
a uvažoval jsem nad pneu, že by mohly být ponechány všechny pneu at si každý vybere sám které si použije na celý závod,
samozřejmě pravidlo pneu na závod bych ponechal,
jak bude čas tak prubnu Barcelonu, klimatické podmínky budou asi stejné, tak čekám stejný průběh,
jinak musím pochválit, že jste už odvedli hodně práce a nechali možnost jezdit bez HALO, rád se na trati kochám panoramatama,

EDIT : Patriku díík, ted jsi mi připomněl, když tak čtu, že pohled TV cam je výhoda, tak bych dal prvních 10 v tabulce povinnost pohled cockpit,
zatím ahoj
 
17.07.2018, 13:04 - PR GDPR - Technický vedoucí - 295 Příspěvky
Ja len toľko, že na Force Indií mám volant z McLarenu, zvuk Hondy(alebo Renaultu, viem isto že to nie je Mercedes) a nejaký čudný pohľad pri TV cam amused inak všetko v poriadku
 
17.07.2018, 13:17 - Martin Bruňanský - Technický vedoucí - 166 Příspěvky
[toggle=Patrik Rusiňák napsáno:]
Ja len toľko, že na Force Indií mám volant z McLarenu, zvuk Hondy(alebo Renaultu, viem isto že to nie je Mercedes) a nejaký čudný pohľad pri TV cam amused inak všetko v poriadku
[/toggle]
Majú to tak všetci amused musíš si to nastaviť v TUNINGU

MB10

 
17.07.2018, 13:21 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
[toggle=Patrik Rusiňák napsáno:]
Ja len toľko, že na Force Indií mám volant z McLarenu, zvuk Hondy(alebo Renaultu, viem isto že to nie je Mercedes) a nejaký čudný pohľad pri TV cam amused inak všetko v poriadku
[/toggle]

Ja bych chtěl dodat, abych to každýmu nemusel vysvětlovat zvlášť, že volant a zvuk motoru si každej můžete u svýho auta nastavit v upgradech. Čudný pohled z Tcam byl pred tím, bo byl sklopenej dolu, já si při jízdě nemusím prohlížet svoji helmu a kolena, a při startu nevidět na semafory. Pohled si uprav posunutím FOV, nebo si nějakej nastavte a já vám ho tam prdnu, do modu.

Ex Big Mac Boss

 
17.07.2018, 14:43 - PR GDPR - Technický vedoucí - 295 Příspěvky
[toggle=Jáchym Švejnoha napsáno:]
Patrik Rusiňák napsáno:

Ja len toľko, že na Force Indií mám volant z McLarenu, zvuk Hondy(alebo Renaultu, viem isto že to nie je Mercedes) a nejaký čudný pohľad pri TV cam amused inak všetko v poriadku


Ja bych chtěl dodat, abych to každýmu nemusel vysvětlovat zvlášť, že volant a zvuk motoru si každej můžete u svýho auta nastavit v upgradech. Čudný pohled z Tcam byl pred tím, bo byl sklopenej dolu, já si při jízdě nemusím prohlížet svoji helmu a kolena, a při startu nevidět na semafory. Pohled si uprav posunutím FOV, nebo si nějakej nastavte a já vám ho tam prdnu, do modu.
[/toggle]
Sorry, nevedel som že sa to dá nastaviť, vedel som len o halo amused a nehovorím že je zlá kamera, len predtým bola iná a už som na ňu bol zvyknutý tak preto píšem že je čudná
 
17.07.2018, 19:42 - Robert Konrád - Pilot GP2 - 77 Příspěvky
No, když to tady tak čtu, já bych všechno zamknul, hallo bych dal povinně a i kokpit... smiling Jenže to jsem já, na všech ligách bych udělal co nejreálnější podmínky a to povinně. Nikde jsem zatím neuspěl smiling smiling smiling
 
17.07.2018, 20:54 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
[toggle=Robert Konrád napsáno:]
No, když to tady tak čtu, já bych všechno zamknul, hallo bych dal povinně a i kokpit... smiling Jenže to jsem já, na všech ligách bych udělal co nejreálnější podmínky a to povinně. Nikde jsem zatím neuspěl smiling smiling smiling
[/toggle]

Ani tady neuspěješ.... smile

Ex Big Mac Boss

 
17.07.2018, 21:11 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
práveže na zraze sme sa na niektorých veciach dohodli a inšpirovali sme sa realom
mali by byť 4 sady pneu (zo 7) na celú sezónu
budú 2 časti Q a top do, ktorá pôjde do Q2 vyštartuje na sade, s ktorou postúpila do Q2
suché počasie na celú sezónu
zamknutá prevodovka
grip na začiatku session 75%
zatiaľ k modu veľa povedať neviem, len to, že ma to baví amused
 
18.07.2018, 21:50 - Petr Hejzlar - Pilot RC modelů - 2 Příspěvky
[toggle=Robert Konrád napsáno:]
No, když to tady tak čtu, já bych všechno zamknul, hallo bych dal povinně a i kokpit... smiling Jenže to jsem já, na všech ligách bych udělal co nejreálnější podmínky a to povinně. Nikde jsem zatím neuspěl smiling smiling smiling
[/toggle]

Souhlasím, podmínky stejné pro všechny. Ve VEC je to udělané stejně a nikdo s tím problém nemá. Na druhou stranu chápu že někdo nic moc nevidí.
 
18.07.2018, 23:01 - PR GDPR - Technický vedoucí - 295 Příspěvky
[toggle=Petr Hejzlar napsáno:]
Robert Konrád napsáno:

No, když to tady tak čtu, já bych všechno zamknul, hallo bych dal povinně a i kokpit... smiling Jenže to jsem já, na všech ligách bych udělal co nejreálnější podmínky a to povinně. Nikde jsem zatím neuspěl smiling smiling smiling


Souhlasím, podmínky stejné pro všechny. Ve VEC je to udělané stejně a nikdo s tím problém nemá. Na druhou stranu chápu že někdo nic moc nevidí.
[/toggle]
Tu z TV pohľadu jazdí 90% ľudí, tak nevidím dôvod, prečo to meniť. Nech si jazdí každý tak, ako mu to vyhovuje
 
19.07.2018, 09:12 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
no jo, od vás nových čo máte skúsenosti s rf2 by sme skôr privítali nejaké rady ako takéto radikálne návrhy amused
tak ak viete poradiť, neváhajte, otázok tu bolo niekoľko, budeme vám vďační wink
 
21.07.2018, 13:54 - Miroslav Chvojka - - 80 Příspěvky
Panove, jak to bude s hallo, bude zamknute doufam ne? Prevodovku bych zamknul.. Co se tyce tech smesi, tak bych byl pro 3x smesy na zavod, kdyz se to da udelat, why not?
Povinny kokpit pohled zkouset nebudu, jelikoz neni snad sim liga, kde to tak je...
 
21.07.2018, 20:10 - Petr Kolář - Administrator - 467 Příspěvky
Měla by být zcela zamknutá převodovka, kterou odladíme, aby zvládala i Monzu a 3 směsi podle výběru Pirelli v reálu. Pokud tedy nebude někde problém s jiným opotřebením.
Hallo zapnout dle libosti, i když pak nebude vidět ani v přenosu.
Pohled taky bez omezení.

Petr

 
21.07.2018, 20:23 - Jiří Syrovatský - Technický vedoucí - 305 Příspěvky
[toggle=Petr Kolář napsáno:]
Měla by být zcela zamknutá převodovka, kterou odladíme, aby zvládala i Monzu a 3 směsi podle výběru Pirelli v reálu. Pokud tedy nebude někde problém s jiným opotřebením.
Hallo zapnout dle libosti, i když pak nebude vidět ani v přenosu.
Pohled taky bez omezení.
[/toggle]

Můj komentář o převodovce:
http://ceskaf1liga.cz/index.php?site=forum_topic&topic=2071&page=3

Jirka "Ralf" Syrovatský

 
21.07.2018, 20:26 - Robert Konrád - Pilot GP2 - 77 Příspěvky
[toggle=Petr Kolář napsáno:]
Měla by být zcela zamknutá převodovka, kterou odladíme, aby zvládala i Monzu a 3 směsi podle výběru Pirelli v reálu. Pokud tedy nebude někde problém s jiným opotřebením.
Hallo zapnout dle libosti, i když pak nebude vidět ani v přenosu.
Pohled taky bez omezení.
[/toggle]

Někdo s Hallo, někdo bez? To bude v přenosu vypadat dost podivně. 90% lidí jezdí z Tcam, těm tam Hallo nevadí a ty co jezdí z kokpitu, ty ho tam stejně budou mít, protože to chtějí mít co nejreálnější, tak nechápu, proč to nemít povinně...
 
21.07.2018, 20:40 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Robert Konrád napsáno:]
Petr Kolář napsáno:

Měla by být zcela zamknutá převodovka, kterou odladíme, aby zvládala i Monzu a 3 směsi podle výběru Pirelli v reálu. Pokud tedy nebude někde problém s jiným opotřebením.
Hallo zapnout dle libosti, i když pak nebude vidět ani v přenosu.
Pohled taky bez omezení.


Někdo s Hallo, někdo bez? To bude v přenosu vypadat dost podivně. 90% lidí jezdí z Tcam, těm tam Hallo nevadí a ty co jezdí z kokpitu, ty ho tam stejně budou mít, protože to chtějí mít co nejreálnější, tak nechápu, proč to nemít povinně...
[/toggle]

aj minulú sezónu to bolo dobrovoľné a neviem, že by si niekto po prenose sťažoval
 
21.07.2018, 20:43 - Jiří Syrovatský - Technický vedoucí - 305 Příspěvky
[toggle=Robert Konrád napsáno:]
Petr Kolář napsáno:

Měla by být zcela zamknutá převodovka, kterou odladíme, aby zvládala i Monzu a 3 směsi podle výběru Pirelli v reálu. Pokud tedy nebude někde problém s jiným opotřebením.
Hallo zapnout dle libosti, i když pak nebude vidět ani v přenosu.
Pohled taky bez omezení.


Někdo s Hallo, někdo bez? To bude v přenosu vypadat dost podivně. 90% lidí jezdí z Tcam, těm tam Hallo nevadí a ty co jezdí z kokpitu, ty ho tam stejně budou mít, protože to chtějí mít co nejreálnější, tak nechápu, proč to nemít povinně...
[/toggle]

Já jezdim kokpit bez HALO a s nim by mě to akorát dost štvalo.
Navíc mám posunutou sedačku nahoru, abych viděl víc a kdybych měl HALO, tak bych viděl zase míň.
Takže za mě rozhodně dobrovolně pohled i HALO.

Jirka "Ralf" Syrovatský

 
21.07.2018, 21:11 - PR GDPR - Technický vedoucí - 295 Příspěvky
Dnes bola reč o tom, či by sa to nedalo spraviť tak ako sme to mali na rF1, že to halo nebolo z kokpitu vidno aj keď bolo zapnuté, no teraz sa musia riešiť dôležitejšie veci ako toto, tak kto chce, nech ho má a kto nie tak nie. Chceme sa čo najviac priblížiť reálu, no podľa mňa nemusíme preberať všetky sračky, ktoré si oni zmyslia...sme tu predsa hlavne pre zábavu, takže takéto prkotiny nechajme na jazdcoch
 
21.07.2018, 21:20 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
a čo tak HALO povinne zrušiť? amused a bude to pre všetkých rovnaké, možno sa v reáli budú od nás inšpirovať
 
21.07.2018, 21:38 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Strišovský napsáno:]
a čo tak HALO povinne zrušiť? amused a bude to pre všetkých rovnaké, možno sa v reáli budú od nás inšpirovať
[/toggle]
HALLO bude možné vypnout. Při pohledu z kokpitu je použití tohoto doplňku znevýhodňující.

 
21.07.2018, 22:15 - Robert Konrád - Pilot GP2 - 77 Příspěvky
[toggle=Slezar Martin napsáno:]
Jaroslav Strišovský napsáno:

a čo tak HALO povinne zrušiť? amused a bude to pre všetkých rovnaké, možno sa v reáli budú od nás inšpirovať

HALLO bude možné vypnout. Při pohledu z kokpitu je použití tohoto doplňku znevýhodňující.
[/toggle]

Ano,ale o to větší je to výzva. Vyhrávat s výhodama by mě nebavilo... A proto jezdím z kokpitu i s HALLO a bez asistencí...A radši budu usilovat o desátý místo a mít to co nejtěžší a radovat se z vydřeného úspěchu a každého bodu, ale budu ten, co to zvládl a ukočíroval. Nepatřím mezi ty nejrychlejší, ale simulátor si užiju jen, když to budu brát, jako simulátor.
 
21.07.2018, 22:18 - Miroslav Chvojka - - 80 Příspěvky
Proc tedy to hallo uplne nezrusite, kdyz ho stejne 90% bude mit vypnuty?
Dokaze mi nekdo na 100% rict, ze hallo nema vliv na vahu formule? Ze
Je to jen opravdu kosmeticka uprava?smiling
Jj ty pneu vypadaji fajne, libi se mi to smiling. Prevodovka taky, super smiling.
 
21.07.2018, 22:33 - Andrej Marečák - Technický vedoucí - 230 Příspěvky
Samozrejme, že to nemá vplyv na váhu, je to len vizuálna zmena. Pochybujem, že developeri rFactoru rátali s tým, že sa niekedy takáto blbosť nasadí amused. Ale ak veľmi chceš, tak ti tých 10 kg v rámci zachovania reálnosti môžem pridať amused
 
22.07.2018, 08:25 - Tomáš Tesař - Pilot F1 - 114 Příspěvky
Já jsem od začátku rf2 zkoušel jezdit s Halo z kokpitu, abych si na něj zvykl a v některých momentech na trati auto přede mnou nebylo vidět, musel jsem trošku vyjet ze stopu, ale pak si člověk tak nějak na něj zvykl.
 
22.07.2018, 15:07 - Petr Kolář - Administrator - 467 Příspěvky
Jo to mě vadí nejvíc, že přes tu tyčku vepředu není vidět auto přede mnou. V reálu vidí normálně, protože piloti mají obvykle dvě oči, takže ta tyčka vlastně zmizí :-)
Taky bych rád jezdil s tím, snažil jsem se na to zvyknout, ale z tohoto důvodu to musím vypínout.

Petr

 
23.07.2018, 17:12 - Petr Řehák - Pilot GP2 - 76 Příspěvky
hoši ahoj,
jsem na tréninku s Romanem Krupkou a připojil se na server Jan Hofman a vykoplo mě to ze serveru, jestli je to bezvýznamná záležitost tak neřešte, zatím ahoj
 
23.07.2018, 20:15 - Tomáš Tesař - Pilot F1 - 114 Příspěvky
Tak po testu musím říct, že v závodě to Halo silně vadí, takže ho pro závody budu vypínat.
 
24.07.2018, 02:58 - 1 Ladislav Skřišovský - Pilot F1 - 111 Příspěvky
Dnes jsem zkousel na serveru potrapit motor a na 1.rychlost jsem s chladicem 1 odjel cca 400m (porad pod plnym plynem (party mod; max.otacky 12.5k). Pak jsem najel do noveho kola a vcetne DRS jsem mel maximalku jako v minulem kole, kdy byl motor ve 100% kondici. Protoze nemam HUD, kterej opotrebeni motoru monitoruje, nemuzu rict, jak moc jsem ho ponicil, ale dle maximalky zrejme vubec.
Lze to nejak checknout, je-li vse tak nejak 'postaru'? .. diky
 
24.07.2018, 09:15 - Andrej Marečák - Technický vedoucí - 230 Příspěvky
Láďa, nemyslím si, že na rFactore existuje niečo ako vplyv opotrebenia motora na výkon motora. Skôr by som povedal, že ten motor je len on/off, teda buď ide a má plný výkon alebo nejde vôbec. Možno sa mýlim, ale nestretol som sa s tým doteraz.
 
24.07.2018, 09:54 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
vie niekto o hude, kde vidím opotrebenie motora a bŕzd?
ak nie, čo tak zamknúť chladiče? asi to neprejde, ale aspoň to skúsim.. ušetrí to veľa času
 
24.07.2018, 10:47 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
Motor:
http://jyxo.info/uploads/9D/9de8d6dacee43d83a5268c8407fba72d902d2a5b.png

Brzdy:
http://jyxo.info/uploads/1C/1c8f6dcc6c8d275e7e03a107b916d43de6e933ea.png

Pokud teda auto nebudes tocit nad 12000 a olej neprehrivat nad 107, ses OK. U brzd je teplota taky jasna a kdy kotouce odejdou taky vidis. Kolik mm na kotoucich ti zbejva vidis tady:
http://jyxo.info/uploads/21/21361edda4da4578b84595fca1c5114bb187a66a.png

Ex Big Mac Boss

 
24.07.2018, 10:53 - Andrej Marečák - Technický vedoucí - 230 Příspěvky
Hm, nie je ten motor prisilný? Pri 12000 otackach cca 1100 koní.
 
24.07.2018, 10:56 - Robert Konrád - Pilot GP2 - 77 Příspěvky
Opotřebení motoru jako takový si myslím, že tam není. Ale po kolizi být motor poškozený může a pak má menší výkon. Já to měl v test race po náraze zezadu.
 
24.07.2018, 10:59 - Andrej Marečák - Technický vedoucí - 230 Příspěvky
Robert, to by som skôr pripísal aerodynamike ako samotnému motoru.
 
24.07.2018, 11:09 - Robert Konrád - Pilot GP2 - 77 Příspěvky
Když mi na rovince klesne po náraze maximálka o 20km/h, tak si myslíš že je to aerodynamikou?
 
24.07.2018, 11:10 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
[toggle=Andrej Marečák napsáno:]
Hm, nie je ten motor prisilný? Pri 12000 otackach cca 1100 koní.
[/toggle]

Pardon, mě to načetlo turbo.
http://jyxo.info/uploads/28/2818b5608c8ee7b4691d60a1cd290611f09e8d2c.png


Ex Big Mac Boss

 
24.07.2018, 11:11 - Andrej Marečák - Technický vedoucí - 230 Příspěvky
Vždy sme to tomu pripisovali amused. Ako moze to byt aj motorom, lebo je to trochu logické, ale co poznam rFactor 1, tak vo fyzike nebolo nic take definovane.

Jachym, no neviem ako to je v hre, lebo zase 929 koni mi pride malo, podla odhadov maju aktualne Mercedes a Ferrari okolo 970 koni.
Celkovo si myslim, ze by sme sa mali riadit asi podla turbo-charged grafu a nie naturally, ci?
 
24.07.2018, 12:55 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
Myslim ze je uplne jedno, jestli to ma 900 kobyl, nebo 1200. Ostatni hodnoty se nemenej, jsou stejny

Ex Big Mac Boss

 
24.07.2018, 16:03 - 1 Ladislav Skřišovský - Pilot F1 - 111 Příspěvky
[toggle=Andrej Marečák napsáno:]
Vždy sme to tomu pripisovali amused. Ako moze to byt aj motorom, lebo je to trochu logické, ale co poznam rFactor 1, tak vo fyzike nebolo nic take definovane.

Jachym, no neviem ako to je v hre, lebo zase 929 koni mi pride malo, podla odhadov maju aktualne Mercedes a Ferrari okolo 970 koni.
Celkovo si myslim, ze by sme sa mali riadit asi podla turbo-charged grafu a nie naturally, ci?
[/toggle]

Ado, jsem si jist, ze kdyz jsem v rF1 slapal na pilu a auto vytacel, mel jsem u konce zavodu motor treba na 70% a to korespondovalo s vykonem vozu, kde i maximalka byla urcite nizsi, a to bez poskozeni vozidla. .. proto jsem to otevral. Diky
 
24.07.2018, 19:43 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
[toggle=Ladislav Skřišovský napsáno:]
Andrej Marečák napsáno:

Vždy sme to tomu pripisovali amused. Ako moze to byt aj motorom, lebo je to trochu logické, ale co poznam rFactor 1, tak vo fyzike nebolo nic take definovane.

Jachym, no neviem ako to je v hre, lebo zase 929 koni mi pride malo, podla odhadov maju aktualne Mercedes a Ferrari okolo 970 koni.
Celkovo si myslim, ze by sme sa mali riadit asi podla turbo-charged grafu a nie naturally, ci?


Ado, jsem si jist, ze kdyz jsem v rF1 slapal na pilu a auto vytacel, mel jsem u konce zavodu motor treba na 70% a to korespondovalo s vykonem vozu, kde i maximalka byla urcite nizsi, a to bez poskozeni vozidla. .. proto jsem to otevral. Diky
[/toggle]
To je podle mě blbost. Motor jede jede, a pak nejede, nic mezi. Jestli si měl nižší maximalku tak tutove někde tuklej difuzor nebo zadní křídlo.

Ex Big Mac Boss

 
24.07.2018, 22:01 - Patrik Novotný - Technický vedoucí - 161 Příspěvky
Nevíte, jestli i v rF2 odcházejí brzdy, při polovině kotoučů? tzv 1.4cm
 
27.07.2018, 09:35 - Petr Kolář - Administrator - 467 Příspěvky
Na serverech běží aktualizovaný mod verze 1.3 včetně upravené Barcelony. Je nastaven real road 75%, tak vyzkoušejte.

Petr

 
27.07.2018, 12:27 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Petr Kolář napsáno:]
Na serverech běží aktualizovaný mod verze 1.3 včetně upravené Barcelony. Je nastaven real road 75%, tak vyzkoušejte.
[/toggle]

funguje, tá prevodovka sa mi páči smiling
 
28.07.2018, 21:59 - 1 Ladislav Skřišovský - Pilot F1 - 111 Příspěvky
[toggle=Petr Kolář napsáno:]
Na serverech běží aktualizovaný mod verze 1.3 včetně upravené Barcelony. Je nastaven real road 75%, tak vyzkoušejte.
[/toggle]

Ahoj,

prevodovka mi od 7me rychlosti vubec nesedi.. 8micka je tam mnohdy zbytecna a kdyz je potreba, vubec netahne.. tak samo jako nekdy 7micka.
Byl by velky problem zamknout prevodovku tak, jak byla nastavena v MODu defaultne?
Diky
 
28.07.2018, 22:43 - Petr Kolář - Administrator - 467 Příspěvky
[toggle=Ladislav Skřišovský napsáno:]
Petr Kolář napsáno:

Na serverech běží aktualizovaný mod verze 1.3 včetně upravené Barcelony. Je nastaven real road 75%, tak vyzkoušejte.


Ahoj,

prevodovka mi od 7me rychlosti vubec nesedi.. 8micka je tam mnohdy zbytecna a kdyz je potreba, vubec netahne.. tak samo jako nekdy 7micka.
Byl by velky problem zamknout prevodovku tak, jak byla nastavena v MODu defaultne?
Diky
[/toggle]
A jednička je hodně nízko, takže v pitu při 80 km/h se jede skoro na max otáčky.

Petr

 
29.07.2018, 06:51 - David Hančl - Pilot F1 - 127 Příspěvky
Tak tam Petře zařaď dvojku :-)
 
29.07.2018, 18:33 - Tomáš Tesař - Pilot F1 - 114 Příspěvky
Byl bych rovněž pro, kdyby byla možnost zamknout převodovka.
 
29.07.2018, 22:16 - Tomáš Pošefko - Technický vedoucí - 197 Příspěvky
Mal som divný pocit z tej prevodovky, na sedmičke som bez DRS mal 307 km/h a keď som hodil 8 tam mi rýchlosť klesla na 300, to isté v Q

 
29.07.2018, 22:51 - Petr Kolář - Administrator - 467 Příspěvky
Smyslem zamčení některých věcí mělo být, že je to složité na nastavení, abychom to v první sezóně měli jednodušší.
Ale zrovna převodovka je něco, co až tak složité není. Prostě dám tam nějakou pilu a jedu.
Komplikovanější si mi jeví spíš rozložení váhy a brzd a hlavně pružení, což je asi ta alchymie, kde auto může hodně získat. Toto bych zamknul!

Petr

 
29.07.2018, 22:52 - Jiří Syrovatský - Technický vedoucí - 305 Příspěvky
[toggle=Petr Kolář napsáno:]
Smyslem zamčení některých věcí mělo být, že je to složité na nastavení, abychom to v první sezóně měli jednodušší.
Ale zrovna převodovka je něco, co až tak složité není. Prostě dám tam nějakou pilu a jedu.
Komplikovanější si mi jeví spíš rozložení váhy a brzd a hlavně pružení, což je asi ta alchymie, kde auto může hodně získat. Toto bych zamknul!
[/toggle]

To rovnou můžeme zamknout všechno kromě přítlaku. amused

Jirka "Ralf" Syrovatský

 
29.07.2018, 22:53 - Petr Řehák - Pilot GP2 - 76 Příspěvky
Ahoj,
u me bez DRS, 7 mička max 305-6 km 8 mička na konci cilovky 308-9 km
ale pozor, jsem překvapen 6-7 kol před cílem 7 mička max 313 km a 8 mička už to více nevytáhla, opravdu to mělo tendenci jít dolů,
tak si říkám jestli motor byl už hin? chlazení jsem měl 3,
zatím ahoj
 
29.07.2018, 23:13 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
Pozrite si video z realu, tam daju 8cku na konci rovinky a casto im ide rychlost dole, mne sa ta prevodovka paci, lebo mi pride velmi podobna realu..
 
29.07.2018, 23:30 - Maroš Hrušovský - Pilot F1 - 136 Příspěvky
Ta prevodovka sa musi mierne upravit, ta 8 netaha vobec. Nemozes zaradit vyssii stupen tak ti nemoze rychlost zacat klesat. To je hlupost.
 
29.07.2018, 23:54 - 1 Ladislav Skřišovský - Pilot F1 - 111 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Strišovský napsáno:]
Pozrite si video z realu, tam daju 8cku na konci rovinky a casto im ide rychlost dole, mne sa ta prevodovka paci, lebo mi pride velmi podobna realu..
[/toggle]

Myslis, treba jako zde:
- 2018 Bahrain Grand Prix
nebo zde (Spain):
- 2017 Spanish Grand Prix
nebo zde:
- 2018 French Grand Prix
.... nebo treba kdekoli jinde.. Hergot, oni ji tam nemaj pro srandu. A chceme-li neco brutalne menit na celou sezonu, tak se neridme jednim zavodem v Monze, kterej jsme ani netestovali.. Prijde mi to nejak nahlavu..
 
30.07.2018, 06:38 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Ladislav Skřišovský napsáno:]
Jaroslav Strišovský napsáno:

Pozrite si video z realu, tam daju 8cku na konci rovinky a casto im ide rychlost dole, mne sa ta prevodovka paci, lebo mi pride velmi podobna realu..


Myslis, treba jako zde:
- 2018 Bahrain Grand Prix
nebo zde (Spain):
- 2017 Spanish Grand Prix
nebo zde:
- 2018 French Grand Prix
.... nebo treba kdekoli jinde.. Hergot, oni ji tam nemaj pro srandu. A chceme-li neco brutalne menit na celou sezonu, tak se neridme jednim zavodem v Monze, kterej jsme ani netestovali.. Prijde mi to nejak nahlavu..
[/toggle]

vybral si tam Q kolá, to chceš povedať, že v Q a s DRS keď si zaradil do 8 tak ti padala rýchlosť? potom bude chyba u teba, lebo mne to v španielsku ťahá vyše 320 km/h..
 
30.07.2018, 07:28 - Andrej Marečák - Technický vedoucí - 230 Příspěvky
súhlasím, že tá prevodovka nie je dobrá, ale skôr by som to videl na vlastnosti motora ako samotnej prevodovky, lebo tú som sa snažil nastaviť tak, ako radia jazdci aj v reále. Lenže im to na tej 8. ťahá, nám nie .... veľa ešte závisí aj od úrovne prítlaku, pri tých stupňoch čo tam máme je to ťažké odhadnúť, ktoré nastavenie sa použije napríklad v Španielsku.
 
30.07.2018, 10:16 - Lukasz Maciejewski - Pilot GP2 - 77 Příspěvky
Petr Kolar wrote '' Komplikovanější si mi jeví spíš rozložení váhy a brzd a hlavně pružení, což je asi ta alchymie, kde auto může hodně získat. Toto bych zamknul! ''

hmm .. , very please , do not go this way smiling ... it would destroy all the fun smiling

 
30.07.2018, 15:26 - Petr Kolář - Administrator - 467 Příspěvky
[toggle=Jiří Syrovatský napsáno:]
Petr Kolář napsáno:

Smyslem zamčení některých věcí mělo být, že je to složité na nastavení, abychom to v první sezóně měli jednodušší.
Ale zrovna převodovka je něco, co až tak složité není. Prostě dám tam nějakou pilu a jedu.
Komplikovanější si mi jeví spíš rozložení váhy a brzd a hlavně pružení, což je asi ta alchymie, kde auto může hodně získat. Toto bych zamknul!


To rovnou můžeme zamknout všechno kromě přítlaku. amused
[/toggle]
Tak potom nerozumím, v čem to zjednodušíme, když zamkneme jenom převodovku, což je 8 poměrů, které když změním, tak názorně vidím, jaký to mělo účinek. Kdežto nastavení tlumičů a pružení je asi 40 čísel, přičemž vůbec nevím, co udělají když se něco změní. Tak to nechávám defaultně.
Pokud tady někdo pružení rozumí a je ochoten osvětlit, co je k jakému účelu, tak prosím. Ale jestli to většina lidí dělá jako já, že čemu nerozumím, nechám to být, tak proč to nechávat otevřené?
Nepřipadá mi moc logické, jednoduchou věc zamknout a složitou nechat otevřenou. Chceme se přece bavit jezděním a ne trávit hodiny nad laděním setu.

Petr

 
30.07.2018, 15:43 - Jiří Syrovatský - Technický vedoucí - 305 Příspěvky
[toggle=Petr Kolář napsáno:]
Jiří Syrovatský napsáno:

Petr Kolář napsáno:

Smyslem zamčení některých věcí mělo být, že je to složité na nastavení, abychom to v první sezóně měli jednodušší.
Ale zrovna převodovka je něco, co až tak složité není. Prostě dám tam nějakou pilu a jedu.
Komplikovanější si mi jeví spíš rozložení váhy a brzd a hlavně pružení, což je asi ta alchymie, kde auto může hodně získat. Toto bych zamknul!


To rovnou můžeme zamknout všechno kromě přítlaku. amused

Tak potom nerozumím, v čem to zjednodušíme, když zamkneme jenom převodovku, což je 8 poměrů, které když změním, tak názorně vidím, jaký to mělo účinek. Kdežto nastavení tlumičů a pružení je asi 40 čísel, přičemž vůbec nevím, co udělají když se něco změní. Tak to nechávám defaultně.
Pokud tady někdo pružení rozumí a je ochoten osvětlit, co je k jakému účelu, tak prosím. Ale jestli to většina lidí dělá jako já, že čemu nerozumím, nechám to být, tak proč to nechávat otevřené?
Nepřipadá mi moc logické, jednoduchou věc zamknout a složitou nechat otevřenou. Chceme se přece bavit jezděním a ne trávit hodiny nad laděním setu.
[/toggle]

U mě to už léta funguje stylem pokus omyl v pružení, a umí to udělat dost. A myslim si, že by byla škoda ho zamykat vzhledem k tomu, že na rF1 byla možnost hodnot pružení jen 1 až 5.

Ten kdo chce být lepší pro to musí něco udělat a trávení času nad setama je jedna z možností. Kdyby to bylo lehký, tak je to o ničem.

Jirka "Ralf" Syrovatský

 
30.07.2018, 16:10 - 1 Ladislav Skřišovský - Pilot F1 - 111 Příspěvky
[toggle=Petr Kolář napsáno:]
Jiří Syrovatský napsáno:

Petr Kolář napsáno:

Smyslem zamčení některých věcí mělo být, že je to složité na nastavení, abychom to v první sezóně měli jednodušší.
Ale zrovna převodovka je něco, co až tak složité není. Prostě dám tam nějakou pilu a jedu.
Komplikovanější si mi jeví spíš rozložení váhy a brzd a hlavně pružení, což je asi ta alchymie, kde auto může hodně získat. Toto bych zamknul!


To rovnou můžeme zamknout všechno kromě přítlaku. amused

Tak potom nerozumím, v čem to zjednodušíme, když zamkneme jenom převodovku, což je 8 poměrů, které když změním, tak názorně vidím, jaký to mělo účinek. Kdežto nastavení tlumičů a pružení je asi 40 čísel, přičemž vůbec nevím, co udělají když se něco změní. Tak to nechávám defaultně.
Pokud tady někdo pružení rozumí a je ochoten osvětlit, co je k jakému účelu, tak prosím. Ale jestli to většina lidí dělá jako já, že čemu nerozumím, nechám to být, tak proč to nechávat otevřené?
Nepřipadá mi moc logické, jednoduchou věc zamknout a složitou nechat otevřenou. Chceme se přece bavit jezděním a ne trávit hodiny nad laděním setu.
[/toggle]

Ja to vnimam tak, ze se chtej chlapci co nevice priblizit realu a mit zkratka zamklou prevodovku. Zadny jiny benefit v tom nevidim, spise naopak. Kazdy ma jiny styl jizdy, kazdemu sedi neco jineho a z toho duvodu bych ja osobne prevodovku nechal odemcenou.. ale ve finale budu rad i za opravu stavajiciho reseni
 
30.07.2018, 23:50 - Patrik Novotný - Technický vedoucí - 161 Příspěvky
Píši na mobilu. Za me prvni zavod na rF2, dalo mi to hodne informaci a poznatku.
Konkretneji. Co se tyce pneu, myslim si ze opotrebeni/rychlost je super, porad mi trochu vadi ty 3 smesi, i kdyz nevim, zda jde s tim hnout. Uvital bych 4 a nvm, jestli zvolrny smesi na Barcu byly dle realu.
Co se tyce Dirty air a DRS si myslim je velmi dobra.
Kde ale musím byt spekticky je minimalne nastaveni motoru ci brzd.
Co se tyce motoru, mezi mapami 2,3,4 je v palivu max desetina a v case na kolo tak 3-5 desetin a jak uz kluci psali, moznost nacepovat pres 130l dava cloveku odjet cely závod na rich mode bez jakykoliv obav , zda motor vydrzi.

Zaverem bych se rád rozepsal k nastavovani obecně. Vsichni tady chteji jezdit F1, coz je kralovna motorsportu , takze logicky nejtezsi nastavovani. Sem pro zavreni převodovky, ackoliv sedi fakt špatně. Co ale musim rict k Barcelone, tak pokud člověk vytocil sedmicku, tak to na osmicku lehce tahalo nebo aspon setrilo motor ci palivo. Jednicka je pro me naprosto k.prdu.

A ted nejdulezitejsi veci. Co to.je.za kravinu blokovat rozlozeni.brzd, vahy vozu, laterarni vahu... jezdite nejtezsi motoriske odvetvi... samo se to nenastavi. Osobne vim prd o rF2 ale co sem v par desetinach procentech zkousel použít z rF1, coz je na rychlou trat tvrdsi pruziny a logicky meksi tlumice, tak to nejak funguje.

Takze maximalne bych dal fixni prevody, i kdyz to pro me hracickare je tezky...
Takze za me tak
 
31.07.2018, 11:56 - Maroš Hrušovský - Pilot F1 - 136 Příspěvky
Max suhlas s patrikom, mimo prevodovky nieco zamykat je blbost a A jazdcito musia vediet zvladnut a poskytnut svoj setup doB. Co je ale problem kedze B sa jazdi pred A. Ja za mna ako A jazdca som v minulej sezone prvy tyzden skoro netrenoval a preto som nemal ako a cim Bckarom pomoct. Preto by sa to podla mna malo vymenit. Najprv A a potom B, tak ako sa na zraze spomenulo a na moje prekvapenie to niektori Ackari zamietli. Nechapem co im na tom vadi lebo Bckari nemaju byt ich pokusny kralici a nemaju na B odkukavat taktiku superov a podobne, na to B nikdy nebolo. Bolo o tom pomoct B jazdcom sa zrychlit. V tomto poradi zavodov je to skoro nemozne. Prvy tyzden B trenuju sami lebo A sa sustreduju na svoj zavod. V druhom maloktori A jazdci plnohodnotne trenuju, setup a vseyko sa vykrystalizuje az v druhom tyzdni.

Co z toho vyplyva? Nezamykat okrem prevodovky nic a posunut B zavod za A. Nevymienat v kalendari ale posunut cele B o dva tyzdne. S tymto nesuhlasi podla mna len par jazdcov a to pre mna z nepochopitelnych dovodov.
 
31.07.2018, 12:25 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Maroš Hrušovský napsáno:]
Max suhlas s patrikom, mimo prevodovky nieco zamykat je blbost a A jazdcito musia vediet zvladnut a poskytnut svoj setup doB. Co je ale problem kedze B sa jazdi pred A. Ja za mna ako A jazdca som v minulej sezone prvy tyzden skoro netrenoval a preto som nemal ako a cim Bckarom pomoct. Preto by sa to podla mna malo vymenit. Najprv A a potom B, tak ako sa na zraze spomenulo a na moje prekvapenie to niektori Ackari zamietli. Nechapem co im na tom vadi lebo Bckari nemaju byt ich pokusny kralici a nemaju na B odkukavat taktiku superov a podobne, na to B nikdy nebolo. Bolo o tom pomoct B jazdcom sa zrychlit. V tomto poradi zavodov je to skoro nemozne. Prvy tyzden B trenuju sami lebo A sa sustreduju na svoj zavod. V druhom maloktori A jazdci plnohodnotne trenuju, setup a vseyko sa vykrystalizuje az v druhom tyzdni.

Co z toho vyplyva? Nezamykat okrem prevodovky nic a posunut B zavod za A. Nevymienat v kalendari ale posunut cele B o dva tyzdne. S tymto nesuhlasi podla mna len par jazdcov a to pre mna z nepochopitelnych dovodov.
[/toggle]

vôbec to z toho nevyplýva amused to boloa teda dedukcia Maroš amused
boli argumenty, prečo to nechať tak ako je teraz, napr. skupinou A to ukončiť, lebo "to najlepšie na záver", samozrejme nechcem jazdcov v B podceňovať, ale keď sa prihodí nejaká chyba trate a pod. a zistí sa až v preteku, je lepšie, nech sa to stane v B skupine ako v A...
a hlavne pri absencii A pilota príde pretek odjazdiť jazdec z B a je oveľa lepšie, keď už má pretek za sebou, či už kvôli bezpečnosti ale hlavne rýchlosti..

 
31.07.2018, 13:40 - Jiří Syrovatský - Technický vedoucí - 305 Příspěvky
Jak to vůbec funguje tady s real road?
Je pořád 75% a nebo je tam nějaký "naturally progressing"?

Jirka "Ralf" Syrovatský

 
31.07.2018, 14:20 - PR GDPR - Technický vedoucí - 295 Příspěvky
Mne je celkom jedno, či sa ide najprv B a potom A alebo naopak. Ja sa snažím (ak je čas) vždy pripraviť Bčkarom set a potom s nimi prediskutovať stratégiu, no zas je prvada že by si zaslúžili viac času s Ačkarmi a hlavne viac info od nich, ktorého im môžeme logicky po našich pretekoch poskytnúť viac. Ja by som proti takejto výmene vôbec nebol, prvý týždeň by Láďa s Lukášom zarezávali somnou, potom by som si ja zašiel preteky a po pretekoch by som im dal info, zatiaľ čo by som sa mohol pripravovať na nasledujúce preteky, kedže by boli po tom prvom týždni viac samostatní. A testovanie tratí by sme mohli dať na štvrtok pred A spoločne pre všetky 3 skupiny vrámci tréningu, za Force Indiu môžem sľúbiť, že by sa väčsina z nás dostavila na každý jeden testrace.
 
31.07.2018, 15:26 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
Ja souhlasim s Jarem, prioritou je A skupina, proto jezdí naposled.

S tim real road zatim bojujeme, mel by tam byt nastaveny 75%, ktery delam podle navodu, kde necham 20 aut jezdit 15minut po trati se zrychlením nagumovani 10x, pak to ulozim a pribalim k trati. Na servru se to pak nacte. Akorat neni videt stopa, to sem zatim nezjistil, jak ji zviditelnit, moje anglictina stoji za prd. kdyby nekdo vedel jak na to, uvital bych pomoc.

Ex Big Mac Boss

 
31.07.2018, 15:40 - Jiří Syrovatský - Technický vedoucí - 305 Příspěvky
[toggle=Jáchym Švejnoha napsáno:]
Ja souhlasim s Jarem, prioritou je A skupina, proto jezdí naposled.

S tim real road zatim bojujeme, mel by tam byt nastaveny 75%, ktery delam podle navodu, kde necham 20 aut jezdit 15minut po trati se zrychlením nagumovani 10x, pak to ulozim a pribalim k trati. Na servru se to pak nacte. Akorat neni videt stopa, to sem zatim nezjistil, jak ji zviditelnit, moje anglictina stoji za prd. kdyby nekdo vedel jak na to, uvital bych pomoc.
[/toggle]

Taky souhlasim s tim, že nejdřív B a pak A.
A okej, díky.

Jirka "Ralf" Syrovatský

 
01.08.2018, 07:28 - Petr Kolář - Administrator - 467 Příspěvky
[toggle=Maroš Hrušovský napsáno:]
Max suhlas s patrikom, mimo prevodovky nieco zamykat je blbost a A jazdcito musia vediet zvladnut a poskytnut svoj setup doB. Co je ale problem kedze B sa jazdi pred A. Ja za mna ako A jazdca som v minulej sezone prvy tyzden skoro netrenoval a preto som nemal ako a cim Bckarom pomoct. Preto by sa to podla mna malo vymenit. Najprv A a potom B, tak ako sa na zraze spomenulo a na moje prekvapenie to niektori Ackari zamietli. Nechapem co im na tom vadi lebo Bckari nemaju byt ich pokusny kralici a nemaju na B odkukavat taktiku superov a podobne, na to B nikdy nebolo. Bolo o tom pomoct B jazdcom sa zrychlit. V tomto poradi zavodov je to skoro nemozne. Prvy tyzden B trenuju sami lebo A sa sustreduju na svoj zavod. V druhom maloktori A jazdci plnohodnotne trenuju, setup a vseyko sa vykrystalizuje az v druhom tyzdni.

Co z toho vyplyva? Nezamykat okrem prevodovky nic a posunut B zavod za A. Nevymienat v kalendari ale posunut cele B o dva tyzdne. S tymto nesuhlasi podla mna len par jazdcov a to pre mna z nepochopitelnych dovodov.
[/toggle]
Některou z minulých sezón jsme závod B měli před A a neosvědčilo se to. Takže ne.
OK, zamykání chceme tedy podle reálu, ale tam to má každý tým zamčené podle sebe a ne, že všechny týmy mají stejné převodové poměry. Takže logicky, co si jeden vyladí, že mu vyhovuje, druhému sedět nemusí.
Nemyslel jsem zamykat rozložení váhy, brzd a laterální, to si ještě dokážu představit, co má za účinek.
Pokud by tady někdo hodil obrázek s nastavením a ke každé položce napsal, co dělá, tak by se to aspoň trošku odkrylo roušku tajemství této alchymie.
Pokud jde o real road, tak můžeme nastavit stejnou trať na oba servery a dát různé RR pro porovnání. Pokud by byl zájem.

Petr

 
01.08.2018, 19:06 - David Hančl - Pilot F1 - 127 Příspěvky
Petře na internetu si najdi příručku závodníka, tam je to všechno pěkně popsané :-)
 
02.08.2018, 15:49 - PP_GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 367 Příspěvky
tak jsem dneska poprve zkoušel mod 1.3 a převodovku a musím se přiklonit k jezdcům co volají po změně. Tohle nastavení pro mě doslova hrozné... gear 1 tam vlastně nemusí být, dále sekvence 2-5 jde tak šíleně rychle za sebou že jsem to snad ani nestíhal řadit, 6 táhne celkem ok ... 7 tragedie vůbec to nejede a o 8 stupni ani nemluvím i na Monze to netáhne a spíš se jen tak sune... předtím jsem vždy jezdit default převodovku z modu, vůbec jsem na ni nesahal a zajížděl jsem o 2s rychlejší časy. Maximálka se "novou" novou převodovkou snížila o 10km. Dále to hodně ovlivnilo chování celého auta... na rovinkách to jede jako šnek a v zatáčkách člověk nestačí řadit... navíc i pomalé zatáčky jezdí na 3 což je divné. Jak jsem řekl 1 je zbytečná, sekvence 2-5 je strašně u sebe 7,8 na nic. Takže za mě je třeba na té převodovce zapracovat, takhle se mod podle mého výrazně zhoršil. Záleží samo na názoru většiny a pokud vám tahle převodovka sedí tak se budu muset připusobit, stejně bych byl ale rád kdyby se na to Aďo ještě podíval... Co myslíte?


 
02.08.2018, 15:58 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
mne sa tá prevodovka páči, lebo je podľa mňa dosť podobná ako v reále, tam som 1 okrem štartu nevidel zaradenú (možno v monaku), vždy som pozeral na aké stupne jazdia oni a ja som vždy jazdieval 1-2 stupne nižšie, teraz môžem jazdiť veľmi podobne, ako v reále, asi preto také nadšenie z mojej strany smiling

ale nejdem ju tu nejak presadzovať, zmene sa nebránim, vyzerá, že väčšina po nej volá... smiling
 
02.08.2018, 16:06 - PP_GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 367 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Strišovský napsáno:]
mne sa tá prevodovka páči, lebo je podľa mňa dosť podobná ako v reále, tam som 1 okrem štartu nevidel zaradenú (možno v monaku), vždy som pozeral na aké stupne jazdia oni a ja som vždy jazdieval 1-2 stupne nižšie, teraz môžem jazdiť veľmi podobne, ako v reále, asi preto také nadšenie z mojej strany smiling

ale nejdem ju tu nejak presadzovať, zmene sa nebránim, vyzerá, že väčšina po nej volá... smiling
[/toggle]

Jen jsem ještě zkusil Monza (trat co se jela na kon. lize) - default převodovka modu +1 k zámku - 370km/h (vím je to moc), naše převodovka 355km - stejné nastavení

Magny Course - default převodovka 335km , nová převodovka 323km - stejná nastavení.

Jen píšu co jsem zjistil. Samo je to na většině jezdců... co si vyberete... pro všechny to bude stejné, jen z mého pohledu to docela mod "kazí".


 
02.08.2018, 22:23 - Andrej Marečák - Technický vedoucí - 230 Příspěvky
Ja už som to kdesi písal, že aj mne sa zdá, že to neťahá, ale prvý pokus bol proste snaha čo najviac sa priblížiť realite, kde tak ako hovoril Jaro vôbec nepoužívajú 1 prevodový stupeň, druhý v tých najpomalších zákrutách a vracačkách ... napríklad v reále idú poslednú šikanu v Barcelone na 3 prevodový stupeň. Z môjho pohľadu je to až po 5. stupeň v poriadku, potom začína prevodovka jemne strácať dych. Ak si však porovnám rýchlosti, pri ktorých jazdci radia na vyšší prevodový stupeň, tak to cca sedí, akurát im to potom ťahá trochu lepšie, čo už ale môže byť aj vplyvom motora, prípadne proste treba nižší prítlak. Vyzerá to tak, že práve Jaro zvolil nižší prítlak, preto mu to ťahá celkom fajn aj na 7 a 8.