Všeobecná diskuze Anketa


22.02.2019, 18:53 - Martin Adamec - Technický vedoucí - 175 Příspěvky
Ahoj kluci, mám tu pro vás anketu: Níže se podívejte na video a řekněte jak byste toto trestali:
A) zavodni incident
B) chyba Mercedesu-zaslouží trest
C) chyba Renaultu-zaslouží trest

https://www.youtube.com/watch?v=hT...org6AUdmF6oUWZpW2G2toXi_UH107qVG5J6BU
 
22.02.2019, 18:56 - Martin Antol - Pilot GP2 - 44 Příspěvky
Sice som kolega Adamca a asi moju odpoved nikto nezobere seriozne ako jeho kolega, ale musim povedat ze to je A) kedze Adamec nemal kam ist a Balaj ho tam trochu zavrel, a na vyjazde aj Adamec Balaja tam zavrel takze si myslim ze zavodny incident

"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." -Colin McRae #24

 
22.02.2019, 18:57 - Tomáš Pošefko - Technický vedoucí - 196 Příspěvky
[toggle=Martin Adamec napsáno:]
Ahoj kluci, mám tu pro vás anketu: Níže se podívejte na video a řekněte jak byste toto trestali:
A) zavodni incident
B) chyba Mercedesu-zaslouží trest
C) chyba Renaultu-zaslouží trest

https://www.youtube.com/watch?v=hT...org6AUdmF6oUWZpW2G2toXi_UH107qVG5J6BU
[/toggle]
Za mňa tiež A. Súhlasím s Martinom.
 
22.02.2019, 20:41 - Lukáš Balaj - Pilot GP2 - 44 Příspěvky
Po vzhliadnutí tohto "replayu" by som povedal, že asi A.
Len škoda, že takýto prehľad nemáme aj pri závode, to by sa jazdilo unhappy Ja osobne jazdím z kokpitu a ten výhľad tam nie je vždy ideálny, takže pri závode som to videl trochu inak (a išiel som ideálnu stopu, nemal som vôbec v úmysle ťa schválne zavrieť, ani som ťa tam nečakal..) Na druhú stranu, nič v zlom, by to chcelo trochu viac predvídať, keď si mal rýchlosť, tak po tej zákrute si mal ideálnu možnosť na predbiehanie, prečo sa teda tlačiť do takej hnusnej zákruty? smiling Systém rýchlo rýchlo pichnúť nos všade je na prd a tak to potom aj dopadne..
No pri tomto verdikte je problém asi inde - že sa nehodnotí iba samotný incident sám o sebe, ale xy vecí okolo, žee smiling
 
22.02.2019, 20:58 - Martin Adamec - Technický vedoucí - 175 Příspěvky
[toggle=Lukáš Balaj napsáno:]
Po vzhliadnutí tohto "replayu" by som povedal, že asi A.
Len škoda, že takýto prehľad nemáme aj pri závode, to by sa jazdilo unhappy Ja osobne jazdím z kokpitu a ten výhľad tam nie je vždy ideálny, takže pri závode som to videl trochu inak (a išiel som ideálnu stopu, nemal som vôbec v úmysle ťa schválne zavrieť, ani som ťa tam nečakal..) Na druhú stranu, nič v zlom, by to chcelo trochu viac predvídať, keď si mal rýchlosť, tak po tej zákrute si mal ideálnu možnosť na predbiehanie, prečo sa teda tlačiť do takej hnusnej zákruty? smiling Systém rýchlo rýchlo pichnúť nos všade je na prd a tak to potom aj dopadne..
No pri tomto verdikte je problém asi inde - že sa nehodnotí iba samotný incident sám o sebe, ale xy vecí okolo, žee smiling
[/toggle]Lukaši, ja to taky beru jako závodní incident, nic se nestalo, jen malý ťukanec...jen mě zarazilo, že mi za tento incident komisaři napařily +5s trest na konci závodu a díky tomu jsem přišel o třetí místo.
 
23.02.2019, 11:24 - Tomáš Tesař - Pilot F1 - 112 Příspěvky
Nehlasoval jsem pro to i ono, ale přišlo mi, že Martin se vyvezl za Lukášem a chtěl to zkusit na brzdy. Lukáš tam mohl taky nechat víc prostoru, i když by seMartin přes něj dostal, tak Lukáš mohl využít DRS a předjet ho na rovince. Za mě asi závodní incident.
 
23.02.2019, 11:32 - Martin Slezar - Administrator - 997 Příspěvky
[toggle=Martin Adamec napsáno:]
Lukáš Balaj napsáno:

Po vzhliadnutí tohto "replayu" by som povedal, že asi A.
Len škoda, že takýto prehľad nemáme aj pri závode, to by sa jazdilo unhappy Ja osobne jazdím z kokpitu a ten výhľad tam nie je vždy ideálny, takže pri závode som to videl trochu inak (a išiel som ideálnu stopu, nemal som vôbec v úmysle ťa schválne zavrieť, ani som ťa tam nečakal..) Na druhú stranu, nič v zlom, by to chcelo trochu viac predvídať, keď si mal rýchlosť, tak po tej zákrute si mal ideálnu možnosť na predbiehanie, prečo sa teda tlačiť do takej hnusnej zákruty? smiling Systém rýchlo rýchlo pichnúť nos všade je na prd a tak to potom aj dopadne..
No pri tomto verdikte je problém asi inde - že sa nehodnotí iba samotný incident sám o sebe, ale xy vecí okolo, žee smiling
Lukaši, ja to taky beru jako závodní incident, nic se nestalo, jen malý ťukanec...jen mě zarazilo, že mi za tento incident komisaři napařily +5s trest na konci závodu a díky tomu jsem přišel o třetí místo.
[/toggle]
Krátké vysvětlení:
především je třeba si uvědomit, že F1 není kontaktní sport. Poslat to do souboje z takové dálky před jednou z nejsložitějších zatáček okruhu, VE SKUPINĚ B, bylo hodně optimistické a ke kontaktu došlo. Podle našich pravidel máme tresty už jen za oťukávání - malý incident (za 5s.) a pak běžný incident bez vážného poškození (za 10s.). Chyba to byla a s ohledem na to, že nebudeme tolerovat ani malé porušování pravidel, bylo udělení trestu na místě. Trest byl udělený bez ohledu na tvůj styl, který je dost často hodně tvrdý a kontaktní situace nepřipravené. Měl by jsi v podobných situacích ubrat a více zvážit možné důsledky. V této situaci stačilo se dotáhnout, udržet si minimální odstup na následnou rovinku a tam bez rizika zaútočit. Závěr : naprosto zbytečný kontakt.
 
23.02.2019, 11:33 - Maroš Hrušovský - Pilot F1 - 136 Příspěvky
Martin, problem je ze ty si tam v prvom rade nebol uplne na vnutrajsku, zakrutu by si s najvacsou pravdepodobnostou nedobrzdil a nevykruzil bez toho aby si sa o Lukasa oprel. Je pravda ze Lukas to zbytocne a agresivne zavrel ale on bol v brzdnom bode celou formulou pred tebou, ano mohol byt ohladuplnejsi a preto aj dostal napomenutie. Takisto si ho po takomto manevri nepustil naspat. To ze sa nic nestalo neznamena ze to bolo ok.Takto sa s formulou nejazdi. Dostal si najmensi mozny trest.

Videli ste vy vobec ten zavod a to co ste tam stvarali? cest vynimkam. Taketo predbiehacie manevre sa nebudu tolerovat. Takisto absolutne v zavode absentovala tolerancie k druhym. Takmer kazdy akoby bol na trati sam. Aby ste vedeli tak nad trestami sme sedeli styria a boli sme zhrozeni. Zavod pod uroven skupiny B.
 
23.02.2019, 12:50 - Martin Adamec - Technický vedoucí - 175 Příspěvky
[toggle=Martin Slezar napsáno:]
Martin Adamec napsáno:

Lukáš Balaj napsáno:

Po vzhliadnutí tohto "replayu" by som povedal, že asi A.
Len škoda, že takýto prehľad nemáme aj pri závode, to by sa jazdilo unhappy Ja osobne jazdím z kokpitu a ten výhľad tam nie je vždy ideálny, takže pri závode som to videl trochu inak (a išiel som ideálnu stopu, nemal som vôbec v úmysle ťa schválne zavrieť, ani som ťa tam nečakal..) Na druhú stranu, nič v zlom, by to chcelo trochu viac predvídať, keď si mal rýchlosť, tak po tej zákrute si mal ideálnu možnosť na predbiehanie, prečo sa teda tlačiť do takej hnusnej zákruty? smiling Systém rýchlo rýchlo pichnúť nos všade je na prd a tak to potom aj dopadne..
No pri tomto verdikte je problém asi inde - že sa nehodnotí iba samotný incident sám o sebe, ale xy vecí okolo, žee smiling
Lukaši, ja to taky beru jako závodní incident, nic se nestalo, jen malý ťukanec...jen mě zarazilo, že mi za tento incident komisaři napařily +5s trest na konci závodu a díky tomu jsem přišel o třetí místo.

Krátké vysvětlení:
především je třeba si uvědomit, že F1 není kontaktní sport. Poslat to do souboje z takové dálky před jednou z nejsložitějších zatáček okruhu, VE SKUPINĚ B, bylo hodně optimistické a ke kontaktu došlo. Podle našich pravidel máme tresty už jen za oťukávání - malý incident (za 5s.) a pak běžný incident bez vážného poškození (za 10s.). Chyba to byla a s ohledem na to, že nebudeme tolerovat ani malé porušování pravidel, bylo udělení trestu na místě. Trest byl udělený bez ohledu na tvůj styl, který je dost často hodně tvrdý a kontaktní situace nepřipravené. Měl by jsi v podobných situacích ubrat a více zvážit možné důsledky. V této situaci stačilo se dotáhnout, udržet si minimální odstup na následnou rovinku a tam bez rizika zaútočit. Závěr : naprosto zbytečný kontakt.
[/toggle]Martine ja nejsem z těch co jsou zbytečně tvrdí...navíc jezdim čistě...necatuju celý závod abych byl rychlejší...já měl situaci plně pod kontrolou a zatáčku bych normalně vykroužil...za mě tohle prostě na trest nebylo. Nicmeně jen chci vyvolat nenasilnou debatu co je vlastně spravně. Dost podobně jsem se roztočil s Andršem v 2.kole kdy se podemě potopil a stalo mě to roztočení a pokles na 10.místo...3kola před cilem kdy jsem se snažil udržet Slezara za mnou mě ve stejne zatačce zase Andrž podjel a neměl nic pod kontrolou, byl o kolo nazpět a nikdo nic neřešil, jen proto že jsem do něj nezatočil protože jsem to čekal???? na 90% jsem kvuli tomu neudržel 3tí příčku (což se prostě stává)
 
23.02.2019, 12:55 - Martin Adamec - Technický vedoucí - 175 Příspěvky
[toggle=Maroš Hrušovský napsáno:]
Martin, problem je ze ty si tam v prvom rade nebol uplne na vnutrajsku, zakrutu by si s najvacsou pravdepodobnostou nedobrzdil a nevykruzil bez toho aby si sa o Lukasa oprel. Je pravda ze Lukas to zbytocne a agresivne zavrel ale on bol v brzdnom bode celou formulou pred tebou, ano mohol byt ohladuplnejsi a preto aj dostal napomenutie. Takisto si ho po takomto manevri nepustil naspat. To ze sa nic nestalo neznamena ze to bolo ok.Takto sa s formulou nejazdi. Dostal si najmensi mozny trest.

Videli ste vy vobec ten zavod a to co ste tam stvarali? cest vynimkam. Taketo predbiehacie manevre sa nebudu tolerovat. Takisto absolutne v zavode absentovala tolerancie k druhym. Takmer kazdy akoby bol na trati sam. Aby ste vedeli tak nad trestami sme sedeli styria a boli sme zhrozeni. Zavod pod uroven skupiny B.
[/toggle]No a tady je zásadní věc..proč bych ho pouštěl nazpet když mě sestřelil? Vaše formulace že bych to nevytočil je sporná a zakládá se na teoretickem faktoru. Hele ja vim že už rozhodnutí nevrátím, ale jde mi o princip a chci aby bylo jasno i pro ostatní
 
23.02.2019, 13:02 - Martin Adamec - Technický vedoucí - 175 Příspěvky
[toggle=Martin Slezar napsáno:]
Martin Adamec napsáno:

Lukáš Balaj napsáno:

Po vzhliadnutí tohto "replayu" by som povedal, že asi A.
Len škoda, že takýto prehľad nemáme aj pri závode, to by sa jazdilo unhappy Ja osobne jazdím z kokpitu a ten výhľad tam nie je vždy ideálny, takže pri závode som to videl trochu inak (a išiel som ideálnu stopu, nemal som vôbec v úmysle ťa schválne zavrieť, ani som ťa tam nečakal..) Na druhú stranu, nič v zlom, by to chcelo trochu viac predvídať, keď si mal rýchlosť, tak po tej zákrute si mal ideálnu možnosť na predbiehanie, prečo sa teda tlačiť do takej hnusnej zákruty? smiling Systém rýchlo rýchlo pichnúť nos všade je na prd a tak to potom aj dopadne..
No pri tomto verdikte je problém asi inde - že sa nehodnotí iba samotný incident sám o sebe, ale xy vecí okolo, žee smiling
Lukaši, ja to taky beru jako závodní incident, nic se nestalo, jen malý ťukanec...jen mě zarazilo, že mi za tento incident komisaři napařily +5s trest na konci závodu a díky tomu jsem přišel o třetí místo.

Krátké vysvětlení:
především je třeba si uvědomit, že F1 není kontaktní sport. Poslat to do souboje z takové dálky před jednou z nejsložitějších zatáček okruhu, VE SKUPINĚ B, bylo hodně optimistické a ke kontaktu došlo. Podle našich pravidel máme tresty už jen za oťukávání - malý incident (za 5s.) a pak běžný incident bez vážného poškození (za 10s.). Chyba to byla a s ohledem na to, že nebudeme tolerovat ani malé porušování pravidel, bylo udělení trestu na místě. Trest byl udělený bez ohledu na tvůj styl, který je dost často hodně tvrdý a kontaktní situace nepřipravené. Měl by jsi v podobných situacích ubrat a více zvážit možné důsledky. V této situaci stačilo se dotáhnout, udržet si minimální odstup na následnou rovinku a tam bez rizika zaútočit. Závěr : naprosto zbytečný kontakt.
[/toggle]Ještě bych tě poprosil ať se podíváš n areplay z pohledu odemě z kokpitu a uvidíš sám, že to nebyl žádný kamikatze manevr z velke dalky
 
23.02.2019, 13:10 - Maroš Hrušovský - Pilot F1 - 136 Příspěvky
[toggle=Martin Adamec napsáno:]
Maroš Hrušovský napsáno:

Martin, problem je ze ty si tam v prvom rade nebol uplne na vnutrajsku, zakrutu by si s najvacsou pravdepodobnostou nedobrzdil a nevykruzil bez toho aby si sa o Lukasa oprel. Je pravda ze Lukas to zbytocne a agresivne zavrel ale on bol v brzdnom bode celou formulou pred tebou, ano mohol byt ohladuplnejsi a preto aj dostal napomenutie. Takisto si ho po takomto manevri nepustil naspat. To ze sa nic nestalo neznamena ze to bolo ok.Takto sa s formulou nejazdi. Dostal si najmensi mozny trest.

Videli ste vy vobec ten zavod a to co ste tam stvarali? cest vynimkam. Taketo predbiehacie manevre sa nebudu tolerovat. Takisto absolutne v zavode absentovala tolerancie k druhym. Takmer kazdy akoby bol na trati sam. Aby ste vedeli tak nad trestami sme sedeli styria a boli sme zhrozeni. Zavod pod uroven skupiny B.
No a tady je zásadní věc..proč bych ho pouštěl nazpet když mě sestřelil? Vaše formulace že bych to nevytočil je sporná a zakládá se na teoretickem faktoru. Hele ja vim že už rozhodnutí nevrátím, ale jde mi o princip a chci aby bylo jasno i pro ostatní
[/toggle]

Martin presne ako hovoris. nasa formulacia je sporna presne tak ako tvoja ze by si to vytocil. Fakt ale zostava ze si siel rovno nebol si maximalne pri vnutornom obrubniku a utocil si z obrovskej dialky, velmi optimisticky. On ta nezostrelil.
 
23.02.2019, 13:17 - Martin Adamec - Technický vedoucí - 175 Příspěvky
[toggle=Maroš Hrušovský napsáno:]
Martin Adamec napsáno:

Maroš Hrušovský napsáno:

Martin, problem je ze ty si tam v prvom rade nebol uplne na vnutrajsku, zakrutu by si s najvacsou pravdepodobnostou nedobrzdil a nevykruzil bez toho aby si sa o Lukasa oprel. Je pravda ze Lukas to zbytocne a agresivne zavrel ale on bol v brzdnom bode celou formulou pred tebou, ano mohol byt ohladuplnejsi a preto aj dostal napomenutie. Takisto si ho po takomto manevri nepustil naspat. To ze sa nic nestalo neznamena ze to bolo ok.Takto sa s formulou nejazdi. Dostal si najmensi mozny trest.

Videli ste vy vobec ten zavod a to co ste tam stvarali? cest vynimkam. Taketo predbiehacie manevre sa nebudu tolerovat. Takisto absolutne v zavode absentovala tolerancie k druhym. Takmer kazdy akoby bol na trati sam. Aby ste vedeli tak nad trestami sme sedeli styria a boli sme zhrozeni. Zavod pod uroven skupiny B.
No a tady je zásadní věc..proč bych ho pouštěl nazpet když mě sestřelil? Vaše formulace že bych to nevytočil je sporná a zakládá se na teoretickem faktoru. Hele ja vim že už rozhodnutí nevrátím, ale jde mi o princip a chci aby bylo jasno i pro ostatní


Martin presne ako hovoris. nasa formulacia je sporna presne tak ako tvoja ze by si to vytocil. Fakt ale zostava ze si siel rovno nebol si maximalne pri vnutornom obrubniku a utocil si z obrovskej dialky, velmi optimisticky. On ta nezostrelil.
[/toggle]Maroši podivej se z pohledu z kokpitu a z dalky to opravdu nebylo...Luaš zatočil i tak brzy že by zatačku cutoval
 
23.02.2019, 15:33 - PP_GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 367 Příspěvky
Martine útočil jsi z velké dálky, při začátku brzdění jsi nebyl ani části monopostu na úrovni soupeře a tudíž on mohl volit stopu. Kontakt byl dán tím, že jsi to tam pustil. Nebyl to až tak závažný kontakt, ale hlavní je že tam kontakt byl. Tudíž trest byl dán naprosto správně s ohledem k novému přístupu trestu co se nyní snažíme zavést.

Jen na vysvětlenou... Snažíme se neustále zlepšovat ligu po všech stránkách... To znamená i tím, že se snažíme aby se u nás jezdilo co nejcisteji a aby si to pokud možno všichni užili na 100%. V posledních sezónách jsme pracovali na mnoha věcech a jedna z nich například bylo to, že jsme zavedli důsledne sledování cuttu. Postupně jste si na to zvykli a na konci sezóny už to nevypadalo tak zle. Ale opět přišla nová sezóna a většina si nedává pozor.

Před touto sezónou jsme se rozhodli, i díky meziligovemu závodu, že je na čase, aby jsme byli o hodně přísnější v obou skupinách právě na incidenty a ty následně trestali tak, aby jste se z toho poučili... Nebo aspoň, aby jste měli takové tresty, že nebudete kazit závody ostatním. I malé otukavani zkazí závod... I malý kontakt je v F1 nepřípustny. Chceme, aby jste i vy sami dávali V a psali protesty... Asi je uděláme i anonymní... Aby nebylo vidět kdo ho podal. Ale upřímně žádný progres pokud jde o čistotu jízdu zde na lize není vidět a proto jsme se rozhodli zasáhnout - bude to pro všechny obtížné, ale musíme tohle zlepšit, aby se liga posunula. A hlavně, chceme aby byly tresty od prvního do posledního závodu konzistentní.

Další věc co je třeba asi upravit je dát jako první závod sezóny něco jiného než A1 Ring a v létě Monzu... To jsou tratě s minimálními rozdíly, když k tomu připočteme namotivovanost na začátku nové sezóny a že všichni chtějí začít co nejlíp a vidina vedení šampionátu... Tak to vypadá jako demoliční derby s 100x cuttu a souboj bez kontaktu aby jeden pohledal. Takže první závody sezóny budou ty, které jsou více náročné a kde jsou větší rozdíly.

Na závěr bych chtěl jen napsat, ať se spíše zamerite na predvidani a načasování svých predjizdecich manévru! Než na to se pak tady dohadovat, že ten kontakt nebyl tak velký a že by se trestat nemělo... Naopak spolupracujte a hlaste a nechavejte prosetrovat vše co se vám nelíbí, jedině tak se všichni zlepsime a víc si to užijeme.


 
23.02.2019, 16:37 - Martin Adamec - Technický vedoucí - 175 Příspěvky
[toggle=Petr Palasek napsáno:]
Martine útočil jsi z velké dálky, při začátku brzdění jsi nebyl ani části monopostu na úrovni soupeře a tudíž on mohl volit stopu. Kontakt byl dán tím, že jsi to tam pustil. Nebyl to až tak závažný kontakt, ale hlavní je že tam kontakt byl. Tudíž trest byl dán naprosto správně s ohledem k novému přístupu trestu co se nyní snažíme zavést.

Jen na vysvětlenou... Snažíme se neustále zlepšovat ligu po všech stránkách... To znamená i tím, že se snažíme aby se u nás jezdilo co nejcisteji a aby si to pokud možno všichni užili na 100%. V posledních sezónách jsme pracovali na mnoha věcech a jedna z nich například bylo to, že jsme zavedli důsledne sledování cuttu. Postupně jste si na to zvykli a na konci sezóny už to nevypadalo tak zle. Ale opět přišla nová sezóna a většina si nedává pozor.

Před touto sezónou jsme se rozhodli, i díky meziligovemu závodu, že je na čase, aby jsme byli o hodně přísnější v obou skupinách právě na incidenty a ty následně trestali tak, aby jste se z toho poučili... Nebo aspoň, aby jste měli takové tresty, že nebudete kazit závody ostatním. I malé otukavani zkazí závod... I malý kontakt je v F1 nepřípustny. Chceme, aby jste i vy sami dávali V a psali protesty... Asi je uděláme i anonymní... Aby nebylo vidět kdo ho podal. Ale upřímně žádný progres pokud jde o čistotu jízdu zde na lize není vidět a proto jsme se rozhodli zasáhnout - bude to pro všechny obtížné, ale musíme tohle zlepšit, aby se liga posunula. A hlavně, chceme aby byly tresty od prvního do posledního závodu konzistentní.

Další věc co je třeba asi upravit je dát jako první závod sezóny něco jiného než A1 Ring a v létě Monzu... To jsou tratě s minimálními rozdíly, když k tomu připočteme namotivovanost na začátku nové sezóny a že všichni chtějí začít co nejlíp a vidina vedení šampionátu... Tak to vypadá jako demoliční derby s 100x cuttu a souboj bez kontaktu aby jeden pohledal. Takže první závody sezóny budou ty, které jsou více náročné a kde jsou větší rozdíly.

Na závěr bych chtěl jen napsat, ať se spíše zamerite na predvidani a načasování svých predjizdecich manévru! Než na to se pak tady dohadovat, že ten kontakt nebyl tak velký a že by se trestat nemělo... Naopak spolupracujte a hlaste a nechavejte prosetrovat vše co se vám nelíbí, jedině tak se všichni zlepsime a víc si to užijeme.
[/toggle]chtel jsem rozpoutat nezavaznou dizkuzi a rad bych, aby se vyjadril i nekdo jiny nez komisari, kteri meli dost prostoru pri udelovani trestú smiling
 
23.02.2019, 16:46 - PP_GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 367 Příspěvky
[toggle=Martin Adamec napsáno:]
Petr Palasek napsáno:

Martine útočil jsi z velké dálky, při začátku brzdění jsi nebyl ani části monopostu na úrovni soupeře a tudíž on mohl volit stopu. Kontakt byl dán tím, že jsi to tam pustil. Nebyl to až tak závažný kontakt, ale hlavní je že tam kontakt byl. Tudíž trest byl dán naprosto správně s ohledem k novému přístupu trestu co se nyní snažíme zavést.

Jen na vysvětlenou... Snažíme se neustále zlepšovat ligu po všech stránkách... To znamená i tím, že se snažíme aby se u nás jezdilo co nejcisteji a aby si to pokud možno všichni užili na 100%. V posledních sezónách jsme pracovali na mnoha věcech a jedna z nich například bylo to, že jsme zavedli důsledne sledování cuttu. Postupně jste si na to zvykli a na konci sezóny už to nevypadalo tak zle. Ale opět přišla nová sezóna a většina si nedává pozor.

Před touto sezónou jsme se rozhodli, i díky meziligovemu závodu, že je na čase, aby jsme byli o hodně přísnější v obou skupinách právě na incidenty a ty následně trestali tak, aby jste se z toho poučili... Nebo aspoň, aby jste měli takové tresty, že nebudete kazit závody ostatním. I malé otukavani zkazí závod... I malý kontakt je v F1 nepřípustny. Chceme, aby jste i vy sami dávali V a psali protesty... Asi je uděláme i anonymní... Aby nebylo vidět kdo ho podal. Ale upřímně žádný progres pokud jde o čistotu jízdu zde na lize není vidět a proto jsme se rozhodli zasáhnout - bude to pro všechny obtížné, ale musíme tohle zlepšit, aby se liga posunula. A hlavně, chceme aby byly tresty od prvního do posledního závodu konzistentní.

Další věc co je třeba asi upravit je dát jako první závod sezóny něco jiného než A1 Ring a v létě Monzu... To jsou tratě s minimálními rozdíly, když k tomu připočteme namotivovanost na začátku nové sezóny a že všichni chtějí začít co nejlíp a vidina vedení šampionátu... Tak to vypadá jako demoliční derby s 100x cuttu a souboj bez kontaktu aby jeden pohledal. Takže první závody sezóny budou ty, které jsou více náročné a kde jsou větší rozdíly.

Na závěr bych chtěl jen napsat, ať se spíše zamerite na predvidani a načasování svých predjizdecich manévru! Než na to se pak tady dohadovat, že ten kontakt nebyl tak velký a že by se trestat nemělo... Naopak spolupracujte a hlaste a nechavejte prosetrovat vše co se vám nelíbí, jedině tak se všichni zlepsime a víc si to užijeme.
chtel jsem rozpoutat nezavaznou dizkuzi a rad bych, aby se vyjadril i nekdo jiny nez komisari, kteri meli dost prostoru pri udelovani trestú smiling
[/toggle]
A to je jen dobře... diskuze je třeba ve vhodných případech, ale je také třeba pochopit, že se snažíme prosadit změny a i styl závodění zde na ČF1L. Bude to trvat dlouho nejde to přes noc - ale jen tvrdší posuzování incidentů to může změnit. Po dobrym to upřímně nejde, už jsme to zkoušeli a pořád se jezdí stejně a na to že jezdíme F1 i bezohledně.

A diskuze o tomto není teď absolutně nutná - berte toto jako fakt a nový styl rozhodování a trestání závodních incidentů. Mírnější být nemůžeme a nebudeme síš naopak - pokud povolíme tak to ani nemusíme vysílat online na youtube, protože je to spíše pro ostudu než jako reklama. Takže se prosím zamyslete i nad tímto.


 
23.02.2019, 17:21 - Martin Adamec - Technický vedoucí - 175 Příspěvky
[toggle=Petr Palasek napsáno:]
Martin Adamec napsáno:

Petr Palasek napsáno:

Martine útočil jsi z velké dálky, při začátku brzdění jsi nebyl ani části monopostu na úrovni soupeře a tudíž on mohl volit stopu. Kontakt byl dán tím, že jsi to tam pustil. Nebyl to až tak závažný kontakt, ale hlavní je že tam kontakt byl. Tudíž trest byl dán naprosto správně s ohledem k novému přístupu trestu co se nyní snažíme zavést.

Jen na vysvětlenou... Snažíme se neustále zlepšovat ligu po všech stránkách... To znamená i tím, že se snažíme aby se u nás jezdilo co nejcisteji a aby si to pokud možno všichni užili na 100%. V posledních sezónách jsme pracovali na mnoha věcech a jedna z nich například bylo to, že jsme zavedli důsledne sledování cuttu. Postupně jste si na to zvykli a na konci sezóny už to nevypadalo tak zle. Ale opět přišla nová sezóna a většina si nedává pozor.

Před touto sezónou jsme se rozhodli, i díky meziligovemu závodu, že je na čase, aby jsme byli o hodně přísnější v obou skupinách právě na incidenty a ty následně trestali tak, aby jste se z toho poučili... Nebo aspoň, aby jste měli takové tresty, že nebudete kazit závody ostatním. I malé otukavani zkazí závod... I malý kontakt je v F1 nepřípustny. Chceme, aby jste i vy sami dávali V a psali protesty... Asi je uděláme i anonymní... Aby nebylo vidět kdo ho podal. Ale upřímně žádný progres pokud jde o čistotu jízdu zde na lize není vidět a proto jsme se rozhodli zasáhnout - bude to pro všechny obtížné, ale musíme tohle zlepšit, aby se liga posunula. A hlavně, chceme aby byly tresty od prvního do posledního závodu konzistentní.

Další věc co je třeba asi upravit je dát jako první závod sezóny něco jiného než A1 Ring a v létě Monzu... To jsou tratě s minimálními rozdíly, když k tomu připočteme namotivovanost na začátku nové sezóny a že všichni chtějí začít co nejlíp a vidina vedení šampionátu... Tak to vypadá jako demoliční derby s 100x cuttu a souboj bez kontaktu aby jeden pohledal. Takže první závody sezóny budou ty, které jsou více náročné a kde jsou větší rozdíly.

Na závěr bych chtěl jen napsat, ať se spíše zamerite na predvidani a načasování svých predjizdecich manévru! Než na to se pak tady dohadovat, že ten kontakt nebyl tak velký a že by se trestat nemělo... Naopak spolupracujte a hlaste a nechavejte prosetrovat vše co se vám nelíbí, jedině tak se všichni zlepsime a víc si to užijeme.
chtel jsem rozpoutat nezavaznou dizkuzi a rad bych, aby se vyjadril i nekdo jiny nez komisari, kteri meli dost prostoru pri udelovani trestú smiling

A to je jen dobře... diskuze je třeba ve vhodných případech, ale je také třeba pochopit, že se snažíme prosadit změny a i styl závodění zde na ČF1L. Bude to trvat dlouho nejde to přes noc - ale jen tvrdší posuzování incidentů to může změnit. Po dobrym to upřímně nejde, už jsme to zkoušeli a pořád se jezdí stejně a na to že jezdíme F1 i bezohledně.

A diskuze o tomto není teď absolutně nutná - berte toto jako fakt a nový styl rozhodování a trestání závodních incidentů. Mírnější být nemůžeme a nebudeme síš naopak - pokud povolíme tak to ani nemusíme vysílat online na youtube, protože je to spíše pro ostudu než jako reklama. Takže se prosím zamyslete i nad tímto.
[/toggle]jojo chapu to a souhlasim s tim...jen mi uz tady bylo tolikrat uzkozeno ze jsem se rozhodl podelit o svuj nazor. To ze je to od ted jinak jsem nevedel a omlouvam se tedy, ale i tak nesouhlasim ze jsem udelal neco spatne a nebezpecne. Ale je to muj nazor a podelit se s nim ve verejne dizkuzi prece muzu smiling . Hosi nic ve zlem je to jen dizkuze
 
23.02.2019, 17:56 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 623 Příspěvky
[toggle=Martin Adamec napsáno:]
Petr Palasek napsáno:

Martine útočil jsi z velké dálky, při začátku brzdění jsi nebyl ani části monopostu na úrovni soupeře a tudíž on mohl volit stopu. Kontakt byl dán tím, že jsi to tam pustil. Nebyl to až tak závažný kontakt, ale hlavní je že tam kontakt byl. Tudíž trest byl dán naprosto správně s ohledem k novému přístupu trestu co se nyní snažíme zavést.

Jen na vysvětlenou... Snažíme se neustále zlepšovat ligu po všech stránkách... To znamená i tím, že se snažíme aby se u nás jezdilo co nejcisteji a aby si to pokud možno všichni užili na 100%. V posledních sezónách jsme pracovali na mnoha věcech a jedna z nich například bylo to, že jsme zavedli důsledne sledování cuttu. Postupně jste si na to zvykli a na konci sezóny už to nevypadalo tak zle. Ale opět přišla nová sezóna a většina si nedává pozor.

Před touto sezónou jsme se rozhodli, i díky meziligovemu závodu, že je na čase, aby jsme byli o hodně přísnější v obou skupinách právě na incidenty a ty následně trestali tak, aby jste se z toho poučili... Nebo aspoň, aby jste měli takové tresty, že nebudete kazit závody ostatním. I malé otukavani zkazí závod... I malý kontakt je v F1 nepřípustny. Chceme, aby jste i vy sami dávali V a psali protesty... Asi je uděláme i anonymní... Aby nebylo vidět kdo ho podal. Ale upřímně žádný progres pokud jde o čistotu jízdu zde na lize není vidět a proto jsme se rozhodli zasáhnout - bude to pro všechny obtížné, ale musíme tohle zlepšit, aby se liga posunula. A hlavně, chceme aby byly tresty od prvního do posledního závodu konzistentní.

Další věc co je třeba asi upravit je dát jako první závod sezóny něco jiného než A1 Ring a v létě Monzu... To jsou tratě s minimálními rozdíly, když k tomu připočteme namotivovanost na začátku nové sezóny a že všichni chtějí začít co nejlíp a vidina vedení šampionátu... Tak to vypadá jako demoliční derby s 100x cuttu a souboj bez kontaktu aby jeden pohledal. Takže první závody sezóny budou ty, které jsou více náročné a kde jsou větší rozdíly.

Na závěr bych chtěl jen napsat, ať se spíše zamerite na predvidani a načasování svých predjizdecich manévru! Než na to se pak tady dohadovat, že ten kontakt nebyl tak velký a že by se trestat nemělo... Naopak spolupracujte a hlaste a nechavejte prosetrovat vše co se vám nelíbí, jedině tak se všichni zlepsime a víc si to užijeme.
chtel jsem rozpoutat nezavaznou dizkuzi a rad bych, aby se vyjadril i nekdo jiny nez komisari, kteri meli dost prostoru pri udelovani trestú smiling
[/toggle]

vinní ste obaja, tak to rozhodla aj komisia, súhlasím aj ja, otázka je, či je niekto vinný viac.. nepáčia sa mi takéto manévre, kde musí druhý jazdec uhnúť, aby nedošlo ku kolízii a tiež sa mi napáčia takéto zatváranie, neverím, že by ťa Lukáš nevidel, a predsa zatočil.. z oboch strán neohľaduplná jazda, viac by som sa priklonil k tomu, že Martin práve ty si bol v súboji drzejší, nakoniec si súpera predbehol s kontaktom a ešte aj nepustil.. trest 5 sekúnd je možno aj malý na to, aby došlo k náprave, možno šťastie, že ťa to stálo pódium, lebo si to viac zapamätáš a nabudúce do takého rizika nepôjdeš.. na rf2 sa tieto kontakty môže skončiť aj zakliesnením do seba a obaja by ste mali po preteku
 
23.02.2019, 18:11 - Martin Adamec - Technický vedoucí - 175 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Strišovský napsáno:]
Martin Adamec napsáno:

Petr Palasek napsáno:

Martine útočil jsi z velké dálky, při začátku brzdění jsi nebyl ani části monopostu na úrovni soupeře a tudíž on mohl volit stopu. Kontakt byl dán tím, že jsi to tam pustil. Nebyl to až tak závažný kontakt, ale hlavní je že tam kontakt byl. Tudíž trest byl dán naprosto správně s ohledem k novému přístupu trestu co se nyní snažíme zavést.

Jen na vysvětlenou... Snažíme se neustále zlepšovat ligu po všech stránkách... To znamená i tím, že se snažíme aby se u nás jezdilo co nejcisteji a aby si to pokud možno všichni užili na 100%. V posledních sezónách jsme pracovali na mnoha věcech a jedna z nich například bylo to, že jsme zavedli důsledne sledování cuttu. Postupně jste si na to zvykli a na konci sezóny už to nevypadalo tak zle. Ale opět přišla nová sezóna a většina si nedává pozor.

Před touto sezónou jsme se rozhodli, i díky meziligovemu závodu, že je na čase, aby jsme byli o hodně přísnější v obou skupinách právě na incidenty a ty následně trestali tak, aby jste se z toho poučili... Nebo aspoň, aby jste měli takové tresty, že nebudete kazit závody ostatním. I malé otukavani zkazí závod... I malý kontakt je v F1 nepřípustny. Chceme, aby jste i vy sami dávali V a psali protesty... Asi je uděláme i anonymní... Aby nebylo vidět kdo ho podal. Ale upřímně žádný progres pokud jde o čistotu jízdu zde na lize není vidět a proto jsme se rozhodli zasáhnout - bude to pro všechny obtížné, ale musíme tohle zlepšit, aby se liga posunula. A hlavně, chceme aby byly tresty od prvního do posledního závodu konzistentní.

Další věc co je třeba asi upravit je dát jako první závod sezóny něco jiného než A1 Ring a v létě Monzu... To jsou tratě s minimálními rozdíly, když k tomu připočteme namotivovanost na začátku nové sezóny a že všichni chtějí začít co nejlíp a vidina vedení šampionátu... Tak to vypadá jako demoliční derby s 100x cuttu a souboj bez kontaktu aby jeden pohledal. Takže první závody sezóny budou ty, které jsou více náročné a kde jsou větší rozdíly.

Na závěr bych chtěl jen napsat, ať se spíše zamerite na predvidani a načasování svých predjizdecich manévru! Než na to se pak tady dohadovat, že ten kontakt nebyl tak velký a že by se trestat nemělo... Naopak spolupracujte a hlaste a nechavejte prosetrovat vše co se vám nelíbí, jedině tak se všichni zlepsime a víc si to užijeme.
chtel jsem rozpoutat nezavaznou dizkuzi a rad bych, aby se vyjadril i nekdo jiny nez komisari, kteri meli dost prostoru pri udelovani trestú smiling


vinní ste obaja, tak to rozhodla aj komisia, súhlasím aj ja, otázka je, či je niekto vinný viac.. nepáčia sa mi takéto manévre, kde musí druhý jazdec uhnúť, aby nedošlo ku kolízii a tiež sa mi napáčia takéto zatváranie, neverím, že by ťa Lukáš nevidel, a predsa zatočil.. z oboch strán neohľaduplná jazda, viac by som sa priklonil k tomu, že Martin práve ty si bol v súboji drzejší, nakoniec si súpera predbehol s kontaktom a ešte aj nepustil.. trest 5 sekúnd je možno aj malý na to, aby došlo k náprave, možno šťastie, že ťa to stálo pódium, lebo si to viac zapamätáš a nabudúce do takého rizika nepôjdeš.. na rf2 sa tieto kontakty môže skončiť aj zakliesnením do seba a obaja by ste mali po preteku
[/toggle]jo Jardo dekuju za objektivni nazor, s tim nemuzu nez souhlasit. Diky
 
23.02.2019, 18:26 - PP_GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 367 Příspěvky
[toggle=Martin Adamec napsáno:]
Petr Palasek napsáno:

Martin Adamec napsáno:

Petr Palasek napsáno:

Martine útočil jsi z velké dálky, při začátku brzdění jsi nebyl ani části monopostu na úrovni soupeře a tudíž on mohl volit stopu. Kontakt byl dán tím, že jsi to tam pustil. Nebyl to až tak závažný kontakt, ale hlavní je že tam kontakt byl. Tudíž trest byl dán naprosto správně s ohledem k novému přístupu trestu co se nyní snažíme zavést.

Jen na vysvětlenou... Snažíme se neustále zlepšovat ligu po všech stránkách... To znamená i tím, že se snažíme aby se u nás jezdilo co nejcisteji a aby si to pokud možno všichni užili na 100%. V posledních sezónách jsme pracovali na mnoha věcech a jedna z nich například bylo to, že jsme zavedli důsledne sledování cuttu. Postupně jste si na to zvykli a na konci sezóny už to nevypadalo tak zle. Ale opět přišla nová sezóna a většina si nedává pozor.

Před touto sezónou jsme se rozhodli, i díky meziligovemu závodu, že je na čase, aby jsme byli o hodně přísnější v obou skupinách právě na incidenty a ty následně trestali tak, aby jste se z toho poučili... Nebo aspoň, aby jste měli takové tresty, že nebudete kazit závody ostatním. I malé otukavani zkazí závod... I malý kontakt je v F1 nepřípustny. Chceme, aby jste i vy sami dávali V a psali protesty... Asi je uděláme i anonymní... Aby nebylo vidět kdo ho podal. Ale upřímně žádný progres pokud jde o čistotu jízdu zde na lize není vidět a proto jsme se rozhodli zasáhnout - bude to pro všechny obtížné, ale musíme tohle zlepšit, aby se liga posunula. A hlavně, chceme aby byly tresty od prvního do posledního závodu konzistentní.

Další věc co je třeba asi upravit je dát jako první závod sezóny něco jiného než A1 Ring a v létě Monzu... To jsou tratě s minimálními rozdíly, když k tomu připočteme namotivovanost na začátku nové sezóny a že všichni chtějí začít co nejlíp a vidina vedení šampionátu... Tak to vypadá jako demoliční derby s 100x cuttu a souboj bez kontaktu aby jeden pohledal. Takže první závody sezóny budou ty, které jsou více náročné a kde jsou větší rozdíly.

Na závěr bych chtěl jen napsat, ať se spíše zamerite na predvidani a načasování svých predjizdecich manévru! Než na to se pak tady dohadovat, že ten kontakt nebyl tak velký a že by se trestat nemělo... Naopak spolupracujte a hlaste a nechavejte prosetrovat vše co se vám nelíbí, jedině tak se všichni zlepsime a víc si to užijeme.
chtel jsem rozpoutat nezavaznou dizkuzi a rad bych, aby se vyjadril i nekdo jiny nez komisari, kteri meli dost prostoru pri udelovani trestú smiling

A to je jen dobře... diskuze je třeba ve vhodných případech, ale je také třeba pochopit, že se snažíme prosadit změny a i styl závodění zde na ČF1L. Bude to trvat dlouho nejde to přes noc - ale jen tvrdší posuzování incidentů to může změnit. Po dobrym to upřímně nejde, už jsme to zkoušeli a pořád se jezdí stejně a na to že jezdíme F1 i bezohledně.

A diskuze o tomto není teď absolutně nutná - berte toto jako fakt a nový styl rozhodování a trestání závodních incidentů. Mírnější být nemůžeme a nebudeme síš naopak - pokud povolíme tak to ani nemusíme vysílat online na youtube, protože je to spíše pro ostudu než jako reklama. Takže se prosím zamyslete i nad tímto.
jojo chapu to a souhlasim s tim...jen mi uz tady bylo tolikrat uzkozeno ze jsem se rozhodl podelit o svuj nazor. To ze je to od ted jinak jsem nevedel a omlouvam se tedy, ale i tak nesouhlasim ze jsem udelal neco spatne a nebezpecne. Ale je to muj nazor a podelit se s nim ve verejne dizkuzi prece muzu smiling . Hosi nic ve zlem je to jen dizkuze
[/toggle]

"jen mi uz tady bylo tolikrat uzkozeno" .... aaa konečně jsme se dostali k jádru věci a krásně to celý teď doufám vysvětlím. Mám Martine naprosto stejný pocity jako ty... již dlouho a již dlouho volám po konzistenci.

Kvůli tomuto zpřísňujeme pravidla, přesně pro toto bude přísnější posuzování incidentů a také přesně pro toto byla ihned svolána komise, aby se již v prvním závodě sezony zavedla pravidla a posuzování, která nyní (doufejme) budou platit celou sezonu.

Jen pro dokreslení Martine, mám to velmi podobně jako ty a právě za to může míra nekonzistence v rozhodování zde na ČF1L. Volám po tomto již několik sezon a tohle považuji já osobně za největší "chybu" zde na lize. Dokonce je to jeden z hlavních důvodů proč se nyní nebudu účastnit závodů. V posledních sezonách či letech se mi nezamlouvalo a do teď nezamlouvá v tomto ohledu dost věcí, ale vždy jsem byl tak nějak přehlasován. Například odpouštění trestů v jednotlivých závodech (ať jsou na velikonoce, vánoce, či zda jde o první či poslední závod sezony - podle mého by vždy mělo dojít k stejné práci a tudíž k vyhodnocení incidentů), dále co jen zhoršuje situace a vygradovalo to do tohoto stavu je "odpouštění" a "mírnější " metr pro B jezdce - například právě mírnější posuzování trestů či větší počet povolených cuttů - není důvod proč by to mělo být jiné než v A. Ale i další věci, které se prosazují neustále - jako fixní real road atd. V A skupině je naprosto stejný problém - konzistence naprosto chybí, v jednom závodě se trestá vše a v dalším nic - někdy někdo dostane flastr a někdo jen napomenutí.To právě vede k pocitů křivdy. A to je přesně můj nynější stav Martine - takže jak jsem psal tě naprosto chápu - Před minulou sezonou jsem na začátku řekl, že se vracím do ligy a doufím, že bude konzistence - že mě osobně to vadí a že s tim mám problém... v sezoně se ve VC Itálie nekontrolovali cutty vůbec - nebyl čas (psal jsem o tom hned všem zúčastněným ať se to vyřeší jinak), VC Singapuru jsem již mohl jet a byl následně potrestán za cutty (kontrolovalo se vše - úplně každá zatáčka) - Maršál mi napsal, měl jsi tolik a tolik zkrácení, na nic jsem se nevymlouval a napsal mu ať mi dá DQ ze závodu že je to prostě moc - ale napsal jsem, že doufám, že se to bude do konce sezony kontrolovat stejně. Následně mi bylo přislíbeno, že se bude řešit vše stejně - OK bral jsem, že jsem se trestem za cutty propadl na třetí místo. Přišel další závod a najednou se kontrolují jen vybrané zatáčky. No to mě malinko naštvalo. To nakonec vydrželo do konce sezony - ale v posledním závodě .... Boj o 4.místo - O. Hošek udělá chybu - sestřelí mě, auto zničené. Ondra má 4.místo. Tresty po závodě? Neřeší se ... Takže jen pro shrnutí - kdyby se v VC Singapuru "sledovaly" jen některé zatáčky - tak bych nešel na třetí místo a měl o 14b. více a kdyby třeba Ondra dostal jen 10s trest za způsobení kolize ve SPA tak by to bylo dalších 14.b pro mě (asi bych nepustil Honzu amused ) - (prohrál jsem o 25b)neberte to jako brečení nebo tak - je mi osobně jedno jestli jsem byl v sezoně 4 nebo 5 o to vůbec nejde - chtěl jsem tímto příkladem ukázat, že pokud se to nedělá konzistentně tak to vede k pocitům křivdy a nasrání, které vedou k odchodu z ligy... mnoha jezdců.

Takže přesně proto se nyní snažíme, aby se vše posuzovalo stejně a podle stejných principů. A aby se už nehromadily pocity křivdy, stejně jako tomu je u tebe a konečně i u mě.

Já jen doufám Martine, že jsi si ty vzal poučení z celé této diskuze a že příště takový útok nezkusíš a neprovedeš - pokud tomu tak bude tak tato diskuze nebyla zbytečná. smiling




 
23.02.2019, 18:37 - Martin Adamec - Technický vedoucí - 175 Příspěvky
[toggle=Petr Palasek napsáno:]
Martin Adamec napsáno:

Petr Palasek napsáno:

Martin Adamec napsáno:

Petr Palasek napsáno:

Martine útočil jsi z velké dálky, při začátku brzdění jsi nebyl ani části monopostu na úrovni soupeře a tudíž on mohl volit stopu. Kontakt byl dán tím, že jsi to tam pustil. Nebyl to až tak závažný kontakt, ale hlavní je že tam kontakt byl. Tudíž trest byl dán naprosto správně s ohledem k novému přístupu trestu co se nyní snažíme zavést.

Jen na vysvětlenou... Snažíme se neustále zlepšovat ligu po všech stránkách... To znamená i tím, že se snažíme aby se u nás jezdilo co nejcisteji a aby si to pokud možno všichni užili na 100%. V posledních sezónách jsme pracovali na mnoha věcech a jedna z nich například bylo to, že jsme zavedli důsledne sledování cuttu. Postupně jste si na to zvykli a na konci sezóny už to nevypadalo tak zle. Ale opět přišla nová sezóna a většina si nedává pozor.

Před touto sezónou jsme se rozhodli, i díky meziligovemu závodu, že je na čase, aby jsme byli o hodně přísnější v obou skupinách právě na incidenty a ty následně trestali tak, aby jste se z toho poučili... Nebo aspoň, aby jste měli takové tresty, že nebudete kazit závody ostatním. I malé otukavani zkazí závod... I malý kontakt je v F1 nepřípustny. Chceme, aby jste i vy sami dávali V a psali protesty... Asi je uděláme i anonymní... Aby nebylo vidět kdo ho podal. Ale upřímně žádný progres pokud jde o čistotu jízdu zde na lize není vidět a proto jsme se rozhodli zasáhnout - bude to pro všechny obtížné, ale musíme tohle zlepšit, aby se liga posunula. A hlavně, chceme aby byly tresty od prvního do posledního závodu konzistentní.

Další věc co je třeba asi upravit je dát jako první závod sezóny něco jiného než A1 Ring a v létě Monzu... To jsou tratě s minimálními rozdíly, když k tomu připočteme namotivovanost na začátku nové sezóny a že všichni chtějí začít co nejlíp a vidina vedení šampionátu... Tak to vypadá jako demoliční derby s 100x cuttu a souboj bez kontaktu aby jeden pohledal. Takže první závody sezóny budou ty, které jsou více náročné a kde jsou větší rozdíly.

Na závěr bych chtěl jen napsat, ať se spíše zamerite na predvidani a načasování svých predjizdecich manévru! Než na to se pak tady dohadovat, že ten kontakt nebyl tak velký a že by se trestat nemělo... Naopak spolupracujte a hlaste a nechavejte prosetrovat vše co se vám nelíbí, jedině tak se všichni zlepsime a víc si to užijeme.
chtel jsem rozpoutat nezavaznou dizkuzi a rad bych, aby se vyjadril i nekdo jiny nez komisari, kteri meli dost prostoru pri udelovani trestú smiling

A to je jen dobře... diskuze je třeba ve vhodných případech, ale je také třeba pochopit, že se snažíme prosadit změny a i styl závodění zde na ČF1L. Bude to trvat dlouho nejde to přes noc - ale jen tvrdší posuzování incidentů to může změnit. Po dobrym to upřímně nejde, už jsme to zkoušeli a pořád se jezdí stejně a na to že jezdíme F1 i bezohledně.

A diskuze o tomto není teď absolutně nutná - berte toto jako fakt a nový styl rozhodování a trestání závodních incidentů. Mírnější být nemůžeme a nebudeme síš naopak - pokud povolíme tak to ani nemusíme vysílat online na youtube, protože je to spíše pro ostudu než jako reklama. Takže se prosím zamyslete i nad tímto.
jojo chapu to a souhlasim s tim...jen mi uz tady bylo tolikrat uzkozeno ze jsem se rozhodl podelit o svuj nazor. To ze je to od ted jinak jsem nevedel a omlouvam se tedy, ale i tak nesouhlasim ze jsem udelal neco spatne a nebezpecne. Ale je to muj nazor a podelit se s nim ve verejne dizkuzi prece muzu smiling . Hosi nic ve zlem je to jen dizkuze


"jen mi uz tady bylo tolikrat uzkozeno" .... aaa konečně jsme se dostali k jádru věci a krásně to celý teď doufám vysvětlím. Mám Martine naprosto stejný pocity jako ty... již dlouho a již dlouho volám po konzistenci.

Kvůli tomuto zpřísňujeme pravidla, přesně pro toto bude přísnější posuzování incidentů a také přesně pro toto byla ihned svolána komise, aby se již v prvním závodě sezony zavedla pravidla a posuzování, která nyní (doufejme) budou platit celou sezonu.

Jen pro dokreslení Martine, mám to velmi podobně jako ty a právě za to může míra nekonzistence v rozhodování zde na ČF1L. Volám po tomto již několik sezon a tohle považuji já osobně za největší "chybu" zde na lize. Dokonce je to jeden z hlavních důvodů proč se nyní nebudu účastnit závodů. V posledních sezonách či letech se mi nezamlouvalo a do teď nezamlouvá v tomto ohledu dost věcí, ale vždy jsem byl tak nějak přehlasován. Například odpouštění trestů v jednotlivých závodech (ať jsou na velikonoce, vánoce, či zda jde o první či poslední závod sezony - podle mého by vždy mělo dojít k stejné práci a tudíž k vyhodnocení incidentů), dále co jen zhoršuje situace a vygradovalo to do tohoto stavu je "odpouštění" a "mírnější " metr pro B jezdce - například právě mírnější posuzování trestů či větší počet povolených cuttů - není důvod proč by to mělo být jiné než v A. Ale i další věci, které se prosazují neustále - jako fixní real road atd. V A skupině je naprosto stejný problém - konzistence naprosto chybí, v jednom závodě se trestá vše a v dalším nic - někdy někdo dostane flastr a někdo jen napomenutí.To právě vede k pocitů křivdy. A to je přesně můj nynější stav Martine - takže jak jsem psal tě naprosto chápu - Před minulou sezonou jsem na začátku řekl, že se vracím do ligy a doufím, že bude konzistence - že mě osobně to vadí a že s tim mám problém... v sezoně se ve VC Itálie nekontrolovali cutty vůbec - nebyl čas (psal jsem o tom hned všem zúčastněným ať se to vyřeší jinak), VC Singapuru jsem již mohl jet a byl následně potrestán za cutty (kontrolovalo se vše - úplně každá zatáčka) - Maršál mi napsal, měl jsi tolik a tolik zkrácení, na nic jsem se nevymlouval a napsal mu ať mi dá DQ ze závodu že je to prostě moc - ale napsal jsem, že doufám, že se to bude do konce sezony kontrolovat stejně. Následně mi bylo přislíbeno, že se bude řešit vše stejně - OK bral jsem, že jsem se trestem za cutty propadl na třetí místo. Přišel další závod a najednou se kontrolují jen vybrané zatáčky. No to mě malinko naštvalo. To nakonec vydrželo do konce sezony - ale v posledním závodě .... Boj o 4.místo - O. Hošek udělá chybu - sestřelí mě, auto zničené. Ondra má 4.místo. Tresty po závodě? Neřeší se ... Takže jen pro shrnutí - kdyby se v VC Singapuru "sledovaly" jen některé zatáčky - tak bych nešel na třetí místo a měl o 14b. více a kdyby třeba Ondra dostal jen 10s trest za způsobení kolize ve SPA tak by to bylo dalších 14.b pro mě (asi bych nepustil Honzu amused ) - (prohrál jsem o 25b)neberte to jako brečení nebo tak - je mi osobně jedno jestli jsem byl v sezoně 4 nebo 5 o to vůbec nejde - chtěl jsem tímto příkladem ukázat, že pokud se to nedělá konzistentně tak to vede k pocitům křivdy a nasrání, které vedou k odchodu z ligy... mnoha jezdců.

Takže přesně proto se nyní snažíme, aby se vše posuzovalo stejně a podle stejných principů. A aby se už nehromadily pocity křivdy, stejně jako tomu je u tebe a konečně i u mě.

Já jen doufám Martine, že jsi si ty vzal poučení z celé této diskuze a že příště takový útok nezkusíš a neprovedeš - pokud tomu tak bude tak tato diskuze nebyla zbytečná. smiling

[/toggle] Peto ja uz tady taham myslim 11-tou sezonu a spolu uz jsme neco prozily...muj zaver zni: Myslim ze jsem se poucil a priste potlacim emoce a odlozim manevr na bezpecnejsi okamzik. Ale v to chvili me to proste prislo jako jasna a spravna volba. Zrjmne jsem se prepocital, prominte kluci
 
23.02.2019, 18:40 - PP_GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 367 Příspěvky
[toggle=Martin Adamec napsáno:]
Petr Palasek napsáno:

Martin Adamec napsáno:

Petr Palasek napsáno:

Martin Adamec napsáno:

Petr Palasek napsáno:

Martine útočil jsi z velké dálky, při začátku brzdění jsi nebyl ani části monopostu na úrovni soupeře a tudíž on mohl volit stopu. Kontakt byl dán tím, že jsi to tam pustil. Nebyl to až tak závažný kontakt, ale hlavní je že tam kontakt byl. Tudíž trest byl dán naprosto správně s ohledem k novému přístupu trestu co se nyní snažíme zavést.

Jen na vysvětlenou... Snažíme se neustále zlepšovat ligu po všech stránkách... To znamená i tím, že se snažíme aby se u nás jezdilo co nejcisteji a aby si to pokud možno všichni užili na 100%. V posledních sezónách jsme pracovali na mnoha věcech a jedna z nich například bylo to, že jsme zavedli důsledne sledování cuttu. Postupně jste si na to zvykli a na konci sezóny už to nevypadalo tak zle. Ale opět přišla nová sezóna a většina si nedává pozor.

Před touto sezónou jsme se rozhodli, i díky meziligovemu závodu, že je na čase, aby jsme byli o hodně přísnější v obou skupinách právě na incidenty a ty následně trestali tak, aby jste se z toho poučili... Nebo aspoň, aby jste měli takové tresty, že nebudete kazit závody ostatním. I malé otukavani zkazí závod... I malý kontakt je v F1 nepřípustny. Chceme, aby jste i vy sami dávali V a psali protesty... Asi je uděláme i anonymní... Aby nebylo vidět kdo ho podal. Ale upřímně žádný progres pokud jde o čistotu jízdu zde na lize není vidět a proto jsme se rozhodli zasáhnout - bude to pro všechny obtížné, ale musíme tohle zlepšit, aby se liga posunula. A hlavně, chceme aby byly tresty od prvního do posledního závodu konzistentní.

Další věc co je třeba asi upravit je dát jako první závod sezóny něco jiného než A1 Ring a v létě Monzu... To jsou tratě s minimálními rozdíly, když k tomu připočteme namotivovanost na začátku nové sezóny a že všichni chtějí začít co nejlíp a vidina vedení šampionátu... Tak to vypadá jako demoliční derby s 100x cuttu a souboj bez kontaktu aby jeden pohledal. Takže první závody sezóny budou ty, které jsou více náročné a kde jsou větší rozdíly.

Na závěr bych chtěl jen napsat, ať se spíše zamerite na predvidani a načasování svých predjizdecich manévru! Než na to se pak tady dohadovat, že ten kontakt nebyl tak velký a že by se trestat nemělo... Naopak spolupracujte a hlaste a nechavejte prosetrovat vše co se vám nelíbí, jedině tak se všichni zlepsime a víc si to užijeme.
chtel jsem rozpoutat nezavaznou dizkuzi a rad bych, aby se vyjadril i nekdo jiny nez komisari, kteri meli dost prostoru pri udelovani trestú smiling

A to je jen dobře... diskuze je třeba ve vhodných případech, ale je také třeba pochopit, že se snažíme prosadit změny a i styl závodění zde na ČF1L. Bude to trvat dlouho nejde to přes noc - ale jen tvrdší posuzování incidentů to může změnit. Po dobrym to upřímně nejde, už jsme to zkoušeli a pořád se jezdí stejně a na to že jezdíme F1 i bezohledně.

A diskuze o tomto není teď absolutně nutná - berte toto jako fakt a nový styl rozhodování a trestání závodních incidentů. Mírnější být nemůžeme a nebudeme síš naopak - pokud povolíme tak to ani nemusíme vysílat online na youtube, protože je to spíše pro ostudu než jako reklama. Takže se prosím zamyslete i nad tímto.
jojo chapu to a souhlasim s tim...jen mi uz tady bylo tolikrat uzkozeno ze jsem se rozhodl podelit o svuj nazor. To ze je to od ted jinak jsem nevedel a omlouvam se tedy, ale i tak nesouhlasim ze jsem udelal neco spatne a nebezpecne. Ale je to muj nazor a podelit se s nim ve verejne dizkuzi prece muzu smiling . Hosi nic ve zlem je to jen dizkuze


"jen mi uz tady bylo tolikrat uzkozeno" .... aaa konečně jsme se dostali k jádru věci a krásně to celý teď doufám vysvětlím. Mám Martine naprosto stejný pocity jako ty... již dlouho a již dlouho volám po konzistenci.

Kvůli tomuto zpřísňujeme pravidla, přesně pro toto bude přísnější posuzování incidentů a také přesně pro toto byla ihned svolána komise, aby se již v prvním závodě sezony zavedla pravidla a posuzování, která nyní (doufejme) budou platit celou sezonu.

Jen pro dokreslení Martine, mám to velmi podobně jako ty a právě za to může míra nekonzistence v rozhodování zde na ČF1L. Volám po tomto již několik sezon a tohle považuji já osobně za největší "chybu" zde na lize. Dokonce je to jeden z hlavních důvodů proč se nyní nebudu účastnit závodů. V posledních sezonách či letech se mi nezamlouvalo a do teď nezamlouvá v tomto ohledu dost věcí, ale vždy jsem byl tak nějak přehlasován. Například odpouštění trestů v jednotlivých závodech (ať jsou na velikonoce, vánoce, či zda jde o první či poslední závod sezony - podle mého by vždy mělo dojít k stejné práci a tudíž k vyhodnocení incidentů), dále co jen zhoršuje situace a vygradovalo to do tohoto stavu je "odpouštění" a "mírnější " metr pro B jezdce - například právě mírnější posuzování trestů či větší počet povolených cuttů - není důvod proč by to mělo být jiné než v A. Ale i další věci, které se prosazují neustále - jako fixní real road atd. V A skupině je naprosto stejný problém - konzistence naprosto chybí, v jednom závodě se trestá vše a v dalším nic - někdy někdo dostane flastr a někdo jen napomenutí.To právě vede k pocitů křivdy. A to je přesně můj nynější stav Martine - takže jak jsem psal tě naprosto chápu - Před minulou sezonou jsem na začátku řekl, že se vracím do ligy a doufím, že bude konzistence - že mě osobně to vadí a že s tim mám problém... v sezoně se ve VC Itálie nekontrolovali cutty vůbec - nebyl čas (psal jsem o tom hned všem zúčastněným ať se to vyřeší jinak), VC Singapuru jsem již mohl jet a byl následně potrestán za cutty (kontrolovalo se vše - úplně každá zatáčka) - Maršál mi napsal, měl jsi tolik a tolik zkrácení, na nic jsem se nevymlouval a napsal mu ať mi dá DQ ze závodu že je to prostě moc - ale napsal jsem, že doufám, že se to bude do konce sezony kontrolovat stejně. Následně mi bylo přislíbeno, že se bude řešit vše stejně - OK bral jsem, že jsem se trestem za cutty propadl na třetí místo. Přišel další závod a najednou se kontrolují jen vybrané zatáčky. No to mě malinko naštvalo. To nakonec vydrželo do konce sezony - ale v posledním závodě .... Boj o 4.místo - O. Hošek udělá chybu - sestřelí mě, auto zničené. Ondra má 4.místo. Tresty po závodě? Neřeší se ... Takže jen pro shrnutí - kdyby se v VC Singapuru "sledovaly" jen některé zatáčky - tak bych nešel na třetí místo a měl o 14b. více a kdyby třeba Ondra dostal jen 10s trest za způsobení kolize ve SPA tak by to bylo dalších 14.b pro mě (asi bych nepustil Honzu amused ) - (prohrál jsem o 25b)neberte to jako brečení nebo tak - je mi osobně jedno jestli jsem byl v sezoně 4 nebo 5 o to vůbec nejde - chtěl jsem tímto příkladem ukázat, že pokud se to nedělá konzistentně tak to vede k pocitům křivdy a nasrání, které vedou k odchodu z ligy... mnoha jezdců.

Takže přesně proto se nyní snažíme, aby se vše posuzovalo stejně a podle stejných principů. A aby se už nehromadily pocity křivdy, stejně jako tomu je u tebe a konečně i u mě.

Já jen doufám Martine, že jsi si ty vzal poučení z celé této diskuze a že příště takový útok nezkusíš a neprovedeš - pokud tomu tak bude tak tato diskuze nebyla zbytečná. smiling

Peto ja uz tady taham myslim 11-tou sezonu a spolu uz jsme neco prozily...muj zaver zni: Myslim ze jsem se poucil a priste potlacim emoce a odlozim manevr na bezpecnejsi okamzik. Ale v to chvili me to proste prislo jako jasna a spravna volba. Zrjmne jsem se prepocital, prominte kluci
[/toggle]

palec palec


 
23.02.2019, 19:38 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 623 Příspěvky
[toggle=Martin Adamec napsáno:]
Jaroslav Strišovský napsáno:

Martin Adamec napsáno:

Petr Palasek napsáno:

Martine útočil jsi z velké dálky, při začátku brzdění jsi nebyl ani části monopostu na úrovni soupeře a tudíž on mohl volit stopu. Kontakt byl dán tím, že jsi to tam pustil. Nebyl to až tak závažný kontakt, ale hlavní je že tam kontakt byl. Tudíž trest byl dán naprosto správně s ohledem k novému přístupu trestu co se nyní snažíme zavést.

Jen na vysvětlenou... Snažíme se neustále zlepšovat ligu po všech stránkách... To znamená i tím, že se snažíme aby se u nás jezdilo co nejcisteji a aby si to pokud možno všichni užili na 100%. V posledních sezónách jsme pracovali na mnoha věcech a jedna z nich například bylo to, že jsme zavedli důsledne sledování cuttu. Postupně jste si na to zvykli a na konci sezóny už to nevypadalo tak zle. Ale opět přišla nová sezóna a většina si nedává pozor.

Před touto sezónou jsme se rozhodli, i díky meziligovemu závodu, že je na čase, aby jsme byli o hodně přísnější v obou skupinách právě na incidenty a ty následně trestali tak, aby jste se z toho poučili... Nebo aspoň, aby jste měli takové tresty, že nebudete kazit závody ostatním. I malé otukavani zkazí závod... I malý kontakt je v F1 nepřípustny. Chceme, aby jste i vy sami dávali V a psali protesty... Asi je uděláme i anonymní... Aby nebylo vidět kdo ho podal. Ale upřímně žádný progres pokud jde o čistotu jízdu zde na lize není vidět a proto jsme se rozhodli zasáhnout - bude to pro všechny obtížné, ale musíme tohle zlepšit, aby se liga posunula. A hlavně, chceme aby byly tresty od prvního do posledního závodu konzistentní.

Další věc co je třeba asi upravit je dát jako první závod sezóny něco jiného než A1 Ring a v létě Monzu... To jsou tratě s minimálními rozdíly, když k tomu připočteme namotivovanost na začátku nové sezóny a že všichni chtějí začít co nejlíp a vidina vedení šampionátu... Tak to vypadá jako demoliční derby s 100x cuttu a souboj bez kontaktu aby jeden pohledal. Takže první závody sezóny budou ty, které jsou více náročné a kde jsou větší rozdíly.

Na závěr bych chtěl jen napsat, ať se spíše zamerite na predvidani a načasování svých predjizdecich manévru! Než na to se pak tady dohadovat, že ten kontakt nebyl tak velký a že by se trestat nemělo... Naopak spolupracujte a hlaste a nechavejte prosetrovat vše co se vám nelíbí, jedině tak se všichni zlepsime a víc si to užijeme.
chtel jsem rozpoutat nezavaznou dizkuzi a rad bych, aby se vyjadril i nekdo jiny nez komisari, kteri meli dost prostoru pri udelovani trestú smiling


vinní ste obaja, tak to rozhodla aj komisia, súhlasím aj ja, otázka je, či je niekto vinný viac.. nepáčia sa mi takéto manévre, kde musí druhý jazdec uhnúť, aby nedošlo ku kolízii a tiež sa mi napáčia takéto zatváranie, neverím, že by ťa Lukáš nevidel, a predsa zatočil.. z oboch strán neohľaduplná jazda, viac by som sa priklonil k tomu, že Martin práve ty si bol v súboji drzejší, nakoniec si súpera predbehol s kontaktom a ešte aj nepustil.. trest 5 sekúnd je možno aj malý na to, aby došlo k náprave, možno šťastie, že ťa to stálo pódium, lebo si to viac zapamätáš a nabudúce do takého rizika nepôjdeš.. na rf2 sa tieto kontakty môže skončiť aj zakliesnením do seba a obaja by ste mali po preteku
jo Jardo dekuju za objektivni nazor, s tim nemuzu nez souhlasit. Diky
[/toggle]

Som rad, ze to beres takto. Zase ty aj Lukas ste skor menej agresivni v subojoch, co som zaznamenal, nakoniec boli v pretekoch daleko horsie situacie, coho dokazom je aj vyska trestov, 5 sek a napomenutie su ozaj len symbolicke tresty. Ale diskusia fajn. Snad to cita co najviac ludi a popremysla kusok o tom. A to nie len skupina B. Ved uvidime zajtra.
 
23.02.2019, 20:17 - Petr Kolář - Administrator - 464 Příspěvky
[toggle=Martin Adamec napsáno:]
Ahoj kluci, mám tu pro vás anketu: Níže se podívejte na video a řekněte jak byste toto trestali:
A) zavodni incident
B) chyba Mercedesu-zaslouží trest
C) chyba Renaultu-zaslouží trest

https://www.youtube.com/watch?v=hT...org6AUdmF6oUWZpW2G2toXi_UH107qVG5J6BU
[/toggle]
Za mě B, hodně optimistický manévr a po kontaktu musel následovat trest.


Petr