INTERNÍ

Co k modu nepatří

napsal Petr Kolář - 22.02.2017 - 13:39
Komentáře netýkající se módu

komentáře

Komentáre

Seřadit: Sort ascending   
#10 od PP_GDPR
quote
Avatar
čti více Michal.Brezina napsáno:


Je zase načase se vrátit k našemu internímu pravidlu ohledně tvé osoby (a některých jiných) a to k tvému ignorování. Tvoje reakce a nařčení po vydání modu 2017 nás, ale donutili VŠEM na lize a i mimo ní ukázat jaký jsi. Svoji obhajobu jsme vedli ne kvůli tomu, abychom změnili tvůj názor (což ostatně nejde… jak jsem psal už v dřívějších příspěvcích), ale abychom lidem ukázali jaký jsi. Včera tvrdíš jak na 99,99% víš jak používáme tvůj generátor a přeposíláme ho přes nějakej náš, po zveřejnění videa zase otočíš a říkáš něco o dekompilovaní nebo jak se to píše a opět je ti to jasný. Ale matematicky je ti to jasný už jen na 0,01% ne? Nebo opět 99,99%? Takže za dva dny už máš dvě neověřené teorie na 199,98%. Nejen, že máš tu drzost tu veřejně a bez důkazů napadat Petra Koláře, ale ještě když ti vyvrátíme tvoji jistou verzi tak opět přijdeš s nějakou jinou ještě šílenější a opět bez důkazů nás tu osočuješ. Aspoň jsme ostatním ukázali jaký jsi a že se nebojíš kydat tu největší špínu zcela bez jakýkoli zábran a důkazů. Ty by jsi ani za 100let nedokázal uznat, že nemáš pravdu a vždy to musí být jak ty tvrdíš. Tvrdíš, tu že jsi jediný kdo může generátor vytvořit nebo spíš že Petr je neschopný to udělat. No tak to je hodně silný. Sám jsi napsal, že jsi to tvořil asi půl roku… a hele Petr to dělal taky podobně dlouho. Ale to opět sbíhám k tomu abych ti dal možnost se hádat. Doufám, že jsme jasně ukázali všem, že my nemáme co skrývat a kdybychom pokračovali v diskuzi s tímto člověkem tak se možná dozvíme o dalších 4-5 jistých a na 99,99% přesných teorii jak jsme mohli generátor vytvořit, teda pardon jak jsme ho mohli jen zplagiatořit a žádném případě vytvořit. Ani jedna možnost ale určitě nebude ta, že na tom Petr půl roku pracoval a odvedl výbornou práci hodnou uznání a respektu.

Pokud ti jde o odlesky tak by jsi měl asi víc sledovat F1. Doba odlesků je dávno pryč. Teď mají skoro všechny stáje to jejich „cool“ matný lak. Loni jsme na tom s Droppanem strávili x nocí, aby to vypadalo jako v reálu. Dokonce i Ferrari už se neleskne jako před pár lety. Jediný kdo to snad má je Toro a to se nám taky leskne + McLaren. Ale jak jsem napsal každý na to má svůj názor a každému se líbí něco jiného. Fyziku už se mi po 3x rozebírat nechce. Tvůj komentář stylu: „ ježdění ve stylu plná brzda plnej plyn plnej rejd“ je naopak pro mě pochvala, protože když to srovnám s vyjádřením jezdců F1 tak to vlastně sedí. Hamilton třeba prohlásil, že konečně může jet naplno ve všech zatáčkách. A pokud chceš jet na tomhle modu doopravdy rychle a být nejlepší tak ti garantuju, že to tak lehký není a že musíš podat 100% výkon a to už vůbec nemluvím o závodě kde tě jedna chyba může stát až 4-5 pozic v závodě a to je přesně to napětí co všichni chtějí. Dále v závodě musí kluci jet pořád naplno a to vydržet 60min + kvalda není vůbec lehké a jak jsi mohl vidět chyb v proběhlých závodech bylo dost na to, že je to přece „arkáda“. Silné trio když udělá chybu tak najednou nemá na stupně vítězů a je šampionát hned zajímavější. Ale opět tvůj názor nezměním … Určitě bylo daleko lepší když jsi ty s Nesvadbou na startu ujeli dali všem 1 kolo a pak se plácali po zádech jaký jste frajeři, určitě bylo daleko lepší když jsi x let ignoroval požadavky kluků komunity aby se nedělali tak přetáčivé vozy a aby se upravila fyzika taky podle názoru někoho jiného než tebe… určitě bylo lepší když jsme se proti tobě spojili s požadavkem změny a ty jsi nás odbyl slovy: „ já to dělat nebudu, udělejte si to sami nic se upravovat v modu nebude“ a to to nikdo neuměl takže se zase jelo na tvém. Ale jasný to „arkáda“ nebyla když ti to sedělo na tělo. V roce 2014 jsme si jednou prosadili po hlasování nezávislou fyziku a najednou se pole srovnalo a Petr Milev ti dal pořádně zabrat a Nesvadba dominantně vyhrál… pak jsi fyziku upravil a opět vše bylo při starém.

Pokud jde o mé rozhodnutí již nejezdit tak na to mám své důvodu a určitě ne ten, že by mě ježdění modu nebavilo. Po pěti letech každý projde vývojem, život se posunul a nemám už tolik volného času u pc a rfactoru jako v minulosti. Osobní i pracovní život si žádá plné vytížení a mě nebaví jezdit závody bez tréninku. Mám rád závodění a docela mi chybí, ale nechci jet závod s 15 kolama na kontě a protrápit se do cíle, když něco dělám tak to dělám naplno a chci vyhrávat. Navíc bych akorát zabíral místo někomu kdo trenuje a snaží se. Další důvod je, že již loňské sezoně jsem měl velké problémy s časem a 2x ukončil sezonu a pak jsem měl ještě pár incidentů na lize a ty mi taky vzali chuť jet plnou sezonu. Ale mám rád ČF1L, nechal jsem na ní spoustu času a upravil na ní vše co se dalo a co jsem uměl… Vyvedl jsme ji zdoby temna kdy jelo závod 8 lidí a z nich bylo 5 B jezdců. Prošel jsem si s ligou velké vzestupy, ale i pád a tisíce hádek (většinou s tebou). Ale i když nemůžu jezdit tak jsem se na ligu nechtěl vykašlat a chtěl jsem klukům dopřát pocit pilotů F1 2017 a pomoc s tím co umím a posunout ligu zase o něco dopředu. Takže i s vědomím, že nepojedu závody jsem obětoval nějaký čas pro jejich mod a aby je to bavilo ještě víc, dále měli problém se streamem ze skupiny A tak jsem to taky zkusil zaplácnout. Prostě se snažím pro komunitu co mám rád něco obětovat a pomoc ji posunout se dál… Ale každý jsme jiný, někdo kope kolem se a bez důkazů obviňuje, stahne všechnu svoji práci a někdo i přes to, že nejezdí se snaží dál pomáhat.

Pokud si někde otevřeš ligu a pojedeš na mých modelech tak to pro mě rozhodně nebude trest. Naopak mi tím vyjádříš respekt a úctu za moji odvedenou práci. Jak lépe vyjádřit respekt než tak, že používáš jeho dílo. Možná by jsi měl radost jak jsi se mnou vyběhl a jak jsi mi to vrátil atd. Ale vítěz bych byl já protože ty by jsi měl neustále a každou vteřinu v té své hlavě na čí práci to jedeš . Ale proč by jsi to dělal když to nemá ty správné odlesky. Navíc by to byla jen další liga co by používala můj mod a těch je už desítky po celém světě. Zadej si do vyhledávače na youtube F1 2017 mod rfactor a uvidíš skoro výhradně můj mod. Ale "tvé" tratě i když nejsou vůbec tvé... budou nahrazeny "našemi"

No je načase se opět vrátit k našemu internímu pravidlu. Tahle liga je ti vlastně úplně volná a už ji vůbec nesleduješ, ale mám takový pocit, že se opět někdy střetneme a ty nám předvedeš svůj šarm a nějaké to naprosto podložené a na 99,99% přesné sdělení.


17.03.2017 - 08:49
7 0
Avatar
čti více Petr Palasek napsáno:


Na ve videu spuštěné procesy nejsou vidět, ale zřejmě Petr postupoval jinak než jsem předpokládal a to, že dekompiloval původní exáč zpět do zdrojového kódu. Upravil grafiku, poupravil cesty na ftp a zrušil automatické odesílání kódu. Jo , to by se dalo za pár hodin sfouknout. Teď jsem to zkoušel dekompilovat a dostal jsem se ke svým zdrojákům a celé mi to trvalo asi pět minut, včetně nalezení potřebného free softwaru. Ani jsem netušil, jak jsou dekompilátory dokonalé a bohužel používám zrovna platformu, kde je kód těmito prostředky lehce čitelný. Takže nyní už chápu, že podobnost čistě náhodná není. Ono by stačilo si porovnat část kódu, který např. počítá teploty, ale to asi očekávat nemohu. Celé mi to bylo divné a to ne protože by to schopný programátor nedokázal, ale taky by musel dopodrobna znát funkcionalitu nejen RFE a nevím, že by se tím Petr někdy předtím vůbec kdy zabýval. Takže si vzájemně poplácejte po zádech a všude se chvástejte jak umíte kopírovat.


A co týče těch odlesků, ony ty auta v reálu jsou docela naleštěný a mě se naopak nelíbí, když se to neleskne vůbec, ale to je věc názoru. Pak ty auta vůbec nevyniknou, a vypadají tak nějak divně, jako by byly na trati namalovaný. A tvrdit, že výtvory z RFT, což byly módy, které jsme předtím využívali, jsou amatérské? No nevím, a přes drobné chyby to asi cítím jinak.
Přesto máš můj veliký respekt co se týče 3D grafiky vozů a i v rychlosti nasazování update. Já si nový mód vyzkoušel a přestože jsem nezkusil moc změn v nastavení, tak to bylo ježdění ve stylu plná brzda plnej plyn plnej rejd a přestože je to mé určitě subjektivní hodnocení, je to teď promiň, ježdění na úrovni arkády. Ale rozumím, že se tím stírají rozdíly mezi jezdci a jestli to byl záměr, tak se povedl. Nakonec chápu, proč raději komentuješ než na tom jezdíš ... Ale z téhle stránky to je vaše věc a mě to může být ...

Napsal jsem to tu proto, protože jsem byl přímo vyzván, abych poukázal na to, že nadále používáte tratě, které jsem připravil já a přestože jsem vás k jejich stažení z webu vyzval už loni, dosud to naprosto ignorujete. Co se týče generátoru, jste prostě plagiátoři. Co kdybych podobně ignoroval tvůj požadavek ohledně "tvého" módu a spustil ho někde bez tvého svolení u konkurence? Možná taky změním helmy na vozech a bude je vydávat za své.
16.03.2017 - 22:48
1 -462
Avatar
Michale mrzí mě kam až to zašlo.Vážil jsem si tě ale nelíbí se mi jak se pouštíš do Petra Koláře.Vždycky jsem se tě tady zastával ikdyž ty si myslíš něco jiného,ale je škoda že tvé vědomosti nespojíte dohromady a nevytvoříte ještě lepší tu ligu.Jájsem teď moc spokojenej s modem a jsem laik.A o to myslim jde aby to všechny bavilo.Můj dojem je že se ti stejská po naší lize a nevíš jak to udělat aby ses vrátil.Upřimně za mě by my to nevadilo.Ale nenič něco co funguje a ostatní z toho maj radost.Vážim si tě co si dokázal ale kvůli jednomu člověku kterého nesnášíš nezničíš zábavu 40 lidem nebo jo?Takovej přece nejsi jsi tvrdá palice ale fajn.Měl jsem rád tebe i Kláru protože jste fajn lidi ale jestli to zničíš klesneš u mě hodně hluboko.Víš o mě že jsem takovej co na srdci to na jazyku.Kláru zdravim.
16.03.2017 - 21:41
2 -1
#7 od PP_GDPR
quote
Avatar
čti více Michal.Březina napsáno:



Líbí se mi, že jsi použil link na mod s kterým jsem neměl nic společného (moje video mimochodem), byl to poslední mod CF1L, na kterém jsem graficky nic neupravoval a pokud se pořádně podíváš tak zrovna tento mod byl ten nejhorší co jsem na ČF1L zažil (od roku 2012). Hrozně přesvětlený s odleskama na 100% a skiny co nepasovali a měli základní chyby (McLaren měl například na šikmo celý skin nosu a půlku auta, ale přes ty odlesky to moc nešlo stejně rozeznat). Jedinou výhodou tohoto modu byla jeho extrémní nenáročnost. Pokud, ale porovnáváš tento mod s nějakým následujícím a píšeš o něm jak byl perfektní tak si asi nevidíš do pusy nebo nepoznáš dobrou práci.

Osekávání modů a jejich úpravu a snižování si moc dobře pamatuju, protože jsme na tom dělali spolu pokud mi dobře paměť slouží. A ano nakonec se nám to povedlo i když si pamatuju těch x hodin co jsme na tom zazdili. Fyzika jasně procházela evolucí, to vůbec nepopírám a vůbec nepopírám, že jsi to dělal roky ty. Já jsem při úpravě této fyziky použil to co jsem se dočetl jak by se měli auta chovat a tudíž jsem pak společně s původním tvůrcem fyziky „naladil“ na nynější stav, dále mi pomohl změnit nastavení opravy aut a další věci k spokojenosti zdejší komunity. To, že jsi na nastavení opravy ty nepřišel neznamená, že to někdo jiný neví. Pokud je pro tebe fyzika špatná a nudná tak je to tvůj názor, já ti ho neberu. Ale od ostatních mám jen kladné hodnocení a kluky to zase baví, takže to zase tak špatný asi nebude jak píšeš. Ale je těžký se s tebou o tomhle bavit, protože jak jsem tě poznal tak máš prostě svůj názor, který je jediný správný a všichni ostatní se buď musí přidat nebo jsou ty nejhorší …

Pokud jde o vlastnictví čehokoli v komunitě rfactoru tak je to velmi problematické a nejde říkat, že je cokoli 100% tvoje práce, protože i to že to hraješ na hře, kterou vytvořil někdo jiný už samo o sobě bere tuto 100% jistotu vlastnictví. Navíc tato komunita je otevřená a vždy se dělila o svou práci… většinou jen za projevení respektu a uznání. Já sám tuto „tradici“ držím a v poho se podělím o své modely a svojí práci. Mod bude používán v x ligách po celém světě a na to jsem velmi hrdý. Patrick34 ho použije jako basic (nebo alespoň části) pro ten svůj letošní. Takže nějaké nárokování čehokoli pokud jde o hru je velmi problematické, protože by jsi musel dokázat, že jsi udělal vše (3d model, skiny, programovani atd.). Já jsem si pro zajímavost asi před třemi týdny udělal sumář 3D modelů v modu F1 2017 a kromě jedenácti (ANO 11!) 3d modelů jsou komplet mnou upraveny či vytvořeny do nynější podoby (změny rozměru auta atd.). To znamená, že vlastnictví modu by mělo být z cca 98% moje. Ale stačí říct, že jsem to jen upravil a ne vytvořil a už jsme na 50%... ale mít 50% originálních a svých modelů je pořád neuvěřitelná nálož. Jen na zamyšlení… viz.tratě a fyzika diskuze.

Co se týče počasí tak se velmi pleteš a jen jsi teď všem ukázal, že nejsi až takový expert za kterého se považuješ. Vůbec navíc nevím, kde jsi vzal informace, že Petr udělal tento program během tří dní? Když jsi odešel a nařídil jsi vše smazat a zakázat používat vše na co jsi s vzpomněl. Sám Petr K. razantně odmítl upravit tvůj program, který jsi vytvořil, právě z obavy toho, že předvedeš tuto reakci a že nás okamžitě očerníš a uděláš z nás bůh ví co. Proto, jsem dělal půl roku počasí manuálně a Petr měl tento čas na to, aby připravil pro novou sezonu nový a na tobě absolutně nezávislý program. Ta tvoje 99,99% přesvědčení o tom, že nějak posíláme data z tvého generátoru do dalšího generátoru jen ukazuje jak jsi mimo. Ale tohle ti stejně nikdo nevymluví a budeš stejně všude tvrdit svoje takže toto radši uzavírám. Není nic čím bych změnil tvůj názor. Mimochodem, když jsi ty udělal generátor tak to nikdo jiný neudělá?

… a počkat! Petr Kolář ani nikdo z ČF1L nemá co skrývat a proto zde v tomto video otevřeně demonstrujeme, že nynější generátor je absolutně unikátní a pracuje sám, bez nějakého přeposílaní atd. Užijte si video, které potvrzuje naše slova, vyvrací nařčení M. Březiny a doufáme, že se opět někdy ukáže a dá nám ochutnat lidskou žárlivost a zášť.




16.03.2017 - 16:52
7 0
Avatar
čti více Michal.Březina napsáno:


Ok. Tak si se vybrečel a už jdi do .......

http://jyxo.info/uploads/E4/e4f11322e1f47c42b90377ebb42ab421ac855839.png
16.03.2017 - 13:15
4 -1
Avatar
Ach jo. Děkujeme za Tvou práci. Nejlepší co může být, je když někdo začne prudit, že tuhle čárku tam nakreslil on a má na to vlastnický práva. Kurňa kluci, serte na to už, je to pro zábavu, tak ať si to lidi užijou, a to v co největším počtu. Mě nikdy nevadilo že mi někdo někde něco překreslil a použil, já to nedělal pro sebe ale pro lidi. Taky jsem si všim, že pár lidí tu má helmy, co jsem kdysi udělal, ale je mi to šumafuk. Tak se přestaňte hádat a pojďte se bavit. Stejně všichni jezdíte na "ukradeným" rFactoru smile
15.03.2017 - 23:32
8 -1
Avatar
čti více Petr Palasek napsáno:


Zkus se někdy uklidnit než něco napíšeš.
Napsal jsem, že máš můj respekt co se týče grafiky, ale trochu mi leze na nervy, když čtu, především od Slezarů, že je to nejlepší mód, jaký tu kde byl. To není nic proti tobě, ale jak to mohou tvrdit, když na starých módech vůbec nejeli? Ale chápu je to jejich styl, vítěz téhle ligy je mistr světa ... Měl by se alespoň podívat na nějaký záznam, že i modely v předchozích letech byly na suprový. Např. zde link: https://www.youtube.com/watch?v=vlMxB2RNVmk&t=81s
Až v těch posledních jsme přešli na výkonově úspornější a ještě se museli hodně odladit, hlavně co se týče spolupráce s RFE. Když jsme s tím začínali, tak v původním módu od Patricka to padalo už při 12 vozech a RFE fungovalo tak, že při více lidech to pořád někoho odhlašovalo. Jinak, fyzika módu vždy procházela evolucí, nikdy jsem netvrdil, že jsem jí celou vymyslel, ale postupně se pouze dolaďovali určité nedokonalosti. Jen Martin poslední změnu výdrže a gripu nazval přizpůsobením pro mé vlastní potřeby, a přitom jak si někdy čtu jsou různé strategie hodně vyrovnané.


Jinak co se týče obsazenosti, tak jsem začínal se čtyřmi soupeři a už v roce 2011 nás stálo i 20 lidí na startu a v béčku jich jelo dalších osmnáct. Např. Suzuka 2011, stačí se podívat do výsledků. Pak to šlo dolů ale v roce 2014 nás bylo zase 22 na startu sezóny i když jsme zrušili béčko. Následně jsme ho zase museli založit, protože nás jezdilo celkově přes třicet.Tím nechci říci, že nemáte úspěch ale přestaňte shazovat neustále co tu bylo, když jste to vůbec nezažili a vaše informace jsou naprosto smyšlené.
Co se týče změn ve fyzice, tak jsem si porovnal vzájemně soubory a moc změn tam není a ani avizovanou změnu nápravy v boxech jsem tam nějak nenašel. Ale máš pravdu, je to hodně subjektivní, ale pro mě jsou to prostě žehličky, když aerodynamika překonává výkon gum a nejde o to jezdit s citem ale prostě na to neustále tlačit bez obav. Ale je to vaše věc a nedivím se, že je to pak více vyrovnané, když hodiny člověk dostane, jen když vjede na trávu.

Jinak přenosy jsou fajn, někdy se i mrknu, většinou tedy až později, protože v neděli mám něco jiného, a až na tu vysílací kvalitu obrazu. Hodně si se zlepšil v komentování ... A Marek to je už skoro profík, tedy až na to zveličování současného kádru a ty mistry světa ...

A to že se ozývám, jak by se ti líbilo, že někdo si vezme "tvůj" mód a používá ho a přitom tě ještě veřejně pomlouvá? Mimochodem, ty si taky neudělal celý mód od nuly i co se týče grafiky. A podobně jsem na tom já s tratěmi. Jejich cca. dvacet a každý z nich mi dal taky hodně práce než jsem ho odladil a pak přijde nějaký kretén, vyhodí tě z ligy a klidně používá tvou práci a ještě z tebe dělá kreténa. To samé generátor počasí, nebo si snad myslíte, že nevím jak vám to nyní funguje? Dělal jsem to od píky, tak vím co to obnášelo to doladit, aby to korespondovalo s rFactorem. Ví třeba Petr kolik je rozdíl teplot tratí mezi absolutním slunečnem a monzunem. A ví, že teploty trati se dají nasadit pouze na začátku session a pak si je řídí rfactor sám? To že to pak odpovídá je díky tomu, že jsem si dělal záznamy změn a ve svém softu jsem se pak snažil dopočítat jak to počítá samotný rFactor, aby to odpovídalo skutečnosti. Protože po startu session se dají postupně nastavovat pouze teploty vzduchu a pak se dá teprve dopočítat, na základě vlastní teploty vzduchu, "oblačnosti", době závodu (večer je v rFactoru chladněji) O tom Petr nemá ani tucha ale hlavně že mu teploty tratí sedí ... proto jsem se ozval, protože tohle už je vrchol drzosti.
15.03.2017 - 23:20
0 0
Avatar
čti více Petr Kolář napsáno:
čti více Petr Kolář napsáno:


Nechodím tu pořád, ale co se týče tratí tak jste nedodrželi můj požadavek a nadále je používáte. Co se týče obrázku generátoru počasí, tak vidím akorát to kdy to načítá data z druhého generátoru. Ukaž mi část vlastního kódu, který vypočítává data teplot a generuje počasí. Myslíš, že ti věřím, že si za pár dní, nebo snad hodin, spíchnul to co jsem ladil půl roku? Co jsem koukal, na všechny dostupné generátory tak ty mají změny v periodických časových odstupech a já jsem tam dlouho ladil, aby to bylo čistě náhodné. Všechny ostatní mají elipsovité křivky při změnách, můj ne. A co dále, tak jsem měl poladěné změny teplot trati, aby odpovídali změnám v rFactoru, na což jsem potřeboval převodní tabulky, z kterých jsem vytvořil své vlastní algoritmy. A ty máš posun teplot tratí při změně počasí v naprosté shodě s mými algoritmy. To je asi to samé, jako bychom vsadili stejná čísla ve sportce. Prostě nasosáš data z mého generátoru, rozhodíš je do více session a výsledné grafy odešleš na web, což si ostatně musel, když jsem dal přístupové práva do kódu .
Když jsem generátor vytvářel, tak jsem to ladil verzi od verze a ty přijdeš se shodným výsledkem, za možná pár hodin práce. Hned mi bylo jasné jak si to provedl, tak aspoň nelži.
15.03.2017 - 22:22
0 0
#2 od PP_GDPR
quote
Avatar
čti více Michal.Březina napsáno:


Trvalo to ani ne 30min a ty jsi se ozval. No to jsi trhl rekord, na to, že si nás už přece nevšímáš a nezajímá tě tato liga. Asi ti vadí, že je liga úpěšná a nikdy nebyla lepší, konečně tu nejsou rozpory a vše šlape jak má. To se za tvé působení nikdy nepodařilo a dokonce 2x liga byla na pokraji přežití. Takže jsi se opět vydal nám náš úspěch trochu osladit, no tvůj charakter se nezměnil.

Takže k tvým "kecům". Nepíšu a nikdy jsem nepsal nejlepší mod na rfactor v historii. Jen teď píšu, že je mod nejlepší pokud jde o modely roku F1 2017. Pokud mi pošleš nějaký mod který je v současnost lepší tak se omluvím, ale takový není... o tento mod (grafiku) je zájem v celosvětové komunitě rfactoru, mám nabídky nejen od nejlepších tvůrců na spolupráci (jako je Patrick34, kluci s RSS atd), ale také od asi 15-20 lig (od Brazilie po Austrailii). Takže tento tvůj pokus o pomluvu modu je více než k smíchu.. jo možná, že mají RFT nějaký mod 2010 lepší a hezčí, ale pokud jde o F1 2017 tak jsi ze sebe udělal jen žárlivého bývalého člena. Možná, nebo spíš určitě Patrick34 vydá za pár měsíců svůj mod co bude hezčí a lepší než můj současný... ale za 1) budu na něm spolupracovat a za 2) nám jako lize už tohle prvenství nikdo nevezme ( jezdit na modelech F1 2017 ještě před startem ročníku) a proslavilo nás to v komunitě jako žádná tvoje práce v historii.

Pokud jde o fyziku tak jsem vyšel z té co jsme jeli loni. Ale změnil jsem x komponentů a vyladil křídla a různý věci podle svých schopností. Ty jsi celou fyziku neudělal od začátku. Kontroloval jsem to s úplně původním nastavením fyziky z kterého jsme před x lety vyšli a ty jsi moc věcí zase neměnil. Asi docela šok co... pamatuju si z čeho jsi tu svojí fyziku "vyrobil" a hlavně proč říkáš, že je to tvoje fyzika, když jsi ji vlastně jen upravil od původního tvůrce... víš vůbec kdo to byl? Ja ano... jsem s ním v kontaktu a pomáhal mi se současnou co máme. Když je "moje" fyzika tak špatná tak proč si jí všichni chválí a baví je na ní jezdit? Nepopírám, že jsem neměnil úplně všechny koeficienty, ale to jsi neudělal ani ty při updatu původní fyziky... takže co tu machruješ a očerňuješ? Tato fyzika je naprosto jiná na pocit i časy které dosahujeme, takže i z tohoto pohledu je vidět jak se jen snažíš očernit něčí práci a jak jsi patetický.

O počasí ti určitě moc rád napíše Petr Kolář... asi budeš překvapený a budeš se až divit jakého blbce jsi tu ze sebe veřejně udělal.

15.03.2017 - 22:21
8 0
#1 od Petr Kolář
quote
Avatar
Mrzí mě, že toto musíme řešit a nechápu, proč sem pořád chodíš a jen zbytečně rozdmýcháváš emoce. Jak jistě dobře víš, tak tvoje počasí bylo kontinuální a nemělo rozdělení na Q1 a Q2. Nechápu, jak si můžeš myslet, že nějak čtu výsledek tvého generátoru a někam ho přeposílám? Co by to mělo za smysl? Chceme jít dál, mít novinky a ne jen používat něco starého. Ono namalovat náhodně se měnící čáru není až tak komplikovaná záležitost. Tady je obrázek okna generátoru, abys viděl, že to fakt existuje (můžeš si zkontrolovat, že je to počasí, které je platné teď od 22:00):
http://www.ceskaf1liga.cz/stahuj/ostatni/Generator_pocasi_CF1L2017.jpg
15.03.2017 - 22:04
8 0
Tvůj komentář
Jméno:
E-Mail:
Domovská stránka:
IP: 3.145.50.83
Nastavení: • HTML je VYPNUTÉ • BBCode je ZAPNUTÝ • Smajlíci jsou ZAPNUTI

Předzávodní info

Další závody

.: 21.4. 20:00 VC Číny, 42 kol
.: 28.4. 20:00 Sprint SauArabie 13, 19 kol
.: 5.5. 19:00 VC Saudské Arabie, 38 kol
.: 12.5. 20:00 Sprint Imola 17, 24 kol
.: 19.5. 20:00 VC Imoly, 47 kol
.: 26.5. 20:00 Sprint Monako 20, 29 kol
.: 2.6. 20:00 VC Monaka, 58 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz