Fórum zpráv   >>   Všeobecná diskuze a Webdesign   >>   Všeobecná diskuze

VC Belgie protesty

Seřadit:     printview
Autor: Zpráva:
PP_GDPR Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
367 Příspěvky
registrován: 23.09.2012
5 -2
08.09.2019 - 09:20 odpovědět 
čti více Ondřej Nigrin napsáno:


Ondro myslím si, že trest co jsme určili je adekvátní. Je sice tvrdý, ale tvoje Lagy zničili závod hned dvěma pilotů a byli na tebe podány 2 protesty. V pravidlech máme, že každý jezdec je zodpovědný za svoje připojení a výkon pc. Tudíž vzhledem k tomu, že Ondra měl po závodě ještě před startem a Petr po 2 kolech, tak je trest takový jaký je. V průběhu závodu byli 2 lagy které způsobila hra, ale to je něco jiného když se hra sekne všem a když najednou před tebou stojí monopost a není šance se vyhnout.





Ondřej Nigrin Člen klanu
Pilot GP2
57 Příspěvky
registrován: 07.06.2016
4 -1
09.09.2019 - 17:09 odpovědět 
Vážně? Tak mi v pravidlech tu část ukaž, já ji nedokázal najít. Řekni jak jsem to měl asi ovlivnit? PC mi funguje, internet naprosto v pohodě, celý závod jsem měl normální ping bych řekl. Tak mi řekni proč jsem takhle tvrdě potrestán, když jsem s tím nemohl udělat vůbec nic?? Timhle trestem mám ovlivněný i další závod. Je mi líto toho, že jsem ovlivnil závod ostatním, ale na rozdíl ode mě závod dokončili. A když jsem viděl, že to není bezpečné takhle jezdit, tak jsem radši odstoupil po 2 kolech. A za to mám startovat z konce pole? Když jsem v rámci fair play radši zastavil, a zahodil svůj závod? To mi fér moc nepřijde.. ještě k tomu, když jsem v pravidlech nenašel nic, co bych porušil

Nigi
David Hančl Člen klanu
Pilot F1
127 Příspěvky
registrován: 08.11.2016
4 0
09.09.2019 - 21:15 odpovědět 
Odvolání Lukaše Balaje

Lukáši pokusím se ti zde odpovědět na tvé dotazy v pořadí jak jsi je napsal.

Akú pozici mi vrátil? - Když tě otočil a ty si se snažil vrátit do směru jízdy. Tak tě hra evidovala až za Jardou. Ten čekal než se otočíš a předjedeš ho.

Takéto návraty na trať sú predsa nebezpečné a ešte dostane polovičný trest? - Řešil jsem to jako incident. Ne jako nebezpečný návrat na trať.

O čo bol kontakt s Králom horší? - Jarda tě otočil pouze do protisměru bez zjevného poškození. Ty jsi Pepu vyrazil z trati do zdi a Pepa udělal 2,5 otočky kolem vlastní osy.

Prečo v prvom kontakte sa prihliadalo na počkanie a pri druhom nie? - Jardovo čekání bylo evidentní. Kdežto ty jsi jel po trávě a následně ses otočil do protisměru. Pak jsi asi čekal, až projedou ostatní auta, aby jsi je neohrozil. Mezitím se Pepa rozjel a předjel tě. Ty jsi se otočil a pokračoval v jízdě. Těžko toto definovat jako počkání na soupeře.

Prečo sú teda tieto kontakty posúdené inak? -Kontakt mezi tebou a Jardou je v definici běžného incidentu. Kontakt s Pepou je na hranici běžného a vážného incidentu. Já se přiklonil k mírnější varijantě. Kdyby Pepa po tom tvrdém nárazu do zdi musel k mechanikům. Nebo mu upadlo křídlo. Byl by to vážny incident a pro tebe DT nebo 20s po závodě.

Nie je nebezpečný návrat na trať ťažší priestupok ako bežný incident? - Ano je.

Načo potom fair play čakanie..či? - To to je ožehavé téma. Kdy se vyplatí čekat a kdy už ne. Je na každém jezdci jestli bude čekat nebo ne. Když už se rozhodne čekat, tak určitě tak, aby neohrozil jiné jezdce. Potom je na lidech, kteří rozhodují o incidentu jestli k počkání přihlédnou. U mě se dá počkáním řešit malý a některé běžné incidenty (snížení i vymazání trestu). Podle povahy incidentu. Vážný a těžký už určitě ne. Kdyby Pepovi upadlo křídlo a on musel objet 2/3 kola bez něj a ty by jsi na něj čekal než se rozjede. Těžko toto jeho zdržení odčinit počkáním. DT bez ohledu na počkání.

Budu komisařem B celou sezonu a metr se snažím mít pořád stejný. Co vidím ohodnotím. Čeho si nevšimnu. Proto tu máme protesty. Snažím se incidenty řešit tak, abych neovlivňoval závod v jeho průběhu a nedával tresty, které se nedají vzít zpět. Proto dávám tresty v podobě přičtení času. Pokud s výší trestu někdo nesouhlasí. Může podat odvolání jako Lukáš. Mě to nevadí. Má na to právo mít jiný názor. Sestaví se komise tři jezdců a ten můj verdikt buď potvrdí, nebo změní ( víc hlav, víc ví ). Apeluji na všechny jezdce! Protesty stručně a odvolání také. Nebudu každému zvlášť vysvětlovat. Proč jsem tohle řešil takhle a tohle takhle. Toto byla výjimka. Proto tu máme odvolací komisi.

Doufám Lukáši že tu najdeš vše co jsi chtěl vědět. smiling






Lukáš Balaj
Lukáš Balaj Člen klanu
Pilot GP2
44 Příspěvky
registrován: 17.11.2017
0 -2
10.09.2019 - 05:19 odpovědět 
Ďakujem za rozsiahlu odpoveď, nečakal som na každý otáznik odpoveď, nechcel som až tak pridávať robotu navyše. (Viem čo je to práca maršála, kontrola aj celých replayov.. roky som tú prácu robil v inej lige)

Len doplním, že po kontakte s Josefom bolo v pláne ho hneď počkať, ako som už písal. Preto som išiel čo najviac na bok, aby som nezavadzal a začal brzdiť (inak predsa nebol dôvod brzdiť, mohol som jednoducho pokračovať). No pri brzdení na tej tráve mi začalo auto tancovať a otočilo ma, vyzeralo to zvláštne no..

Čo ma ale popravde štve je, že kontakt s Jardom bol klasifikovaný ako bežný incident, to prečo? Čo je potom nebezpečný návrat na trať keď už nie toto? (Veď vracať sa na trať v tom mieste a takým štýlom bolo maximálne nebezpečné a nezodpovedné, toto by sa naozaj nemalo stávať. Kontakty na trati žiaľ patria k súbojom, ale toto nie!)
Incident s Milošom bol hneď klasifikovaný ako nebezpečný návrat na trať a pritom tam z môjho pohľadu až o toľko nešlo (akurát o princíp), asi nepozrel do speťákov, no mal som ho pred sebou a dával som pozor.

Lukáš Balaj Člen klanu
Pilot GP2
44 Příspěvky
registrován: 17.11.2017
1 -1
18.09.2019 - 01:49 odpovědět 
Tlieskam tomu kto vymyslel zloženie komisie na VC Belgicka B (iba jeden nezaujatý člen?!) Napríklad: ako môže odvolanie na trest hodnotiť maršál, ktorý ten trest pôvodne udelil?! Ako môže člen tímu Haas hodnotiť odvolanie, ktoré sa týka iného člena tímu Haas?! ...
Iba rečnícke otázky, iba mínuskujte smiling

Martin Slezar Člen klanu
Administrátor
995 Příspěvky
registrován: 24.11.2014
2 -1
18.09.2019 - 09:38 odpovědět 
čti více Lukáš Balaj napsáno:

Lukáši složení komise jsem stanovil já, a to z jednoduchého důvodu. Při přechodu na novou koncepci maršalování bylo nutné aby se odpovědné osoby sešli a sjednotili si názory na způsob a míru posuzování. V tvém případě se jednalo o jednoznačný případ, a proto nebylo nutné obírat o čas další tři jezdce a rozhodnutí se dělalo v rámci nového systému. I později se může stát, že dojde k odvolání, tam jsou již ale stanoveny podmínky jak se určuje odvolací komise i řešení náhrady v případě zainteresovanosti na incidentu.

Seřadit:     printview


Než začneš odpovídat musíš se zaregistrovat!

registrace
přihlášení

Předzávodní info

Další závody

.: 21.4. 20:00 VC Číny, 42 kol
.: 28.4. 20:00 Sprint SauArabie 13, 19 kol
.: 5.5. 19:00 VC Saudské Arabie, 38 kol
.: 12.5. 20:00 Sprint Imola 17, 24 kol
.: 19.5. 20:00 VC Imoly, 47 kol
.: 26.5. 20:00 Sprint Monako 20, 29 kol
.: 2.6. 20:00 VC Monaka, 58 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz