Fórum zpráv   >>   Archiv   >>   Sezona 2019/1 - Protesty

Sk.A - VC Austrálie - 24.3.2019 20:00

Seřadit:      1 2  » printview




Autor: Zpráva:
Martin Slezar Člen klanu
Administrátor
995 Příspěvky
registrován: 24.11.2014
0 0
21.03.2019 - 22:27  
Protesty podávejte do 25.3.2019 20:00. Řešit se budou incidenty, na které bude podán protest tady nebo přímo v závodě pomocí "V" nebo si jich všiml maršál. Bude-li podán protest na limity tratě, bude mít jmenovaný 24 hodin na podání protestu na jiné jezdce (pouze porušení limitů tratě a protest i protiprotest je nutno podat formou výpisu obsahující kolo a čas každého porušení). Výsledky budou oficiální až po uzavření protestů a trestů, které budou připočítány k času závodu !

Serverový replay je k dispozici zde

Jaroslav Strišovský Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
623 Příspěvky
registrován: 22.09.2015
4 -5
25.03.2019 - 19:23  
Chcel by som ešte raz (už som o tom hovoril na tlačovke) vysvetliť chat v Q1, Palásek najprv písal, že nepôjde, potom Q1 šiel, aby na začiatku Q2 zase písal, že nejde. Chápem, že môže sa stať situácia, kedy nevie, či pretek ide, alebo nie. Ale podľa toho čo písal, že už pred Q1 vedel, že nejde a zaberal miesto na serveri, možno aj vďaka tomu som pri prepínaní na Q1 padol. Preto ma to na začiatku Q2 už trocha vytočilo a slušne som mu napísal, aby sa odhlásil, keď ešte len začali jazdci vychádzať z boxov na trať. Ďakujem za pochopenie.

Okrem toho poprosím prešetriť ešte 2 incidenty:
čas 452 - kontakt od Maťa Bruňanského, výsledky to neovplyvní, ale bol to už 3. kontakt s ním za posledné 4 preteky, tak na výstrahu.
čas 1550 - nešportové bránenie pozície od Vejrycha, úplne neodhadol brzdný bod, keď brzdil na vnútornej strane veľmi neskoro a šiel mimo trať, síce to kolíziou neskončilo, ale veľmi ľahko mohlo.

1 Ladislav Skřišovský Člen klanu
Pilot F1
111 Příspěvky
registrován: 26.04.2017
4 -2
26.03.2019 - 01:38  

Jaroslav Strišovský
Jaroslav Strišovský Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
623 Příspěvky
registrován: 22.09.2015
3 -8
26.03.2019 - 08:31  
Odvolanie:
Za trest za chat. Vysvetlenie: Myslim, ze marsal by mal mat cit na taketo situacie a neposudzovat kazdy chat rovnako. Moj chat bol opodstatneny (vid vysvetlenie vo vlakne vyssie). V podstate sa da povedat, ze suplovat komisara, ktory nestihol zaciatok, ak si dobre pamatam, do q2 este prepinal Martin.

Za rozhodnutie incidentu s Vejrychom. Vysvetlenie: Identicka chyba ako napr. Mato, neskore brzdenie, akurat som to nezatocil, lebo s Vejrychom mam zle skusenosti uz z minulych VC, naposledy v GB, je to vidiet aj na Matovom videu, zase siel vnutornu stranu a nevosiel sa tam, takto sa nejazdi ani v B skupine. To, ze nedoslo ku kontaktu bolo stastie a nie vdaka fair jazde Vejrycha, poziciu neprepustil, ale musel som o nu bojovat a ostal za mnou vdaka tomu, ze opustil trat, nie ze poziciu prepustil. Toto neni fair play superenie. Poprosim, aby to preveril niekto iny ako jazdec Renaultu. Dakujem.

Mara Pokorný
Mara Pokorný Člen klanu
Pilot motokáry
19 Příspěvky
registrován: 18.03.2019
0 -7
26.03.2019 - 10:10  
Zdravím, dle záznamu, jsem byl minimalně čtvrtkou formule před Posefkem a tudíž jsem měl právo volit stopu. Pokorný

EDIT ADMIN: reaguji na příspěvek http://www.ceskaf1liga.cz/index.php?site=forum_topic&topic=2209

PP_GDPR Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
367 Příspěvky
registrován: 23.09.2012
5 -2
26.03.2019 - 16:59  
Nechtěl jsem to vůbec řešit a odvolávat se, ale přístup JS mi prostě nedá, když se znova i odvolal. Takže se já také odvolávám proti trestu, nebo spíše proti míře výšky trestu u mě a u JS.

Můj názor na věc: Do poslední chvíle jsem se rozhodoval zda nastoupit nebo ne k VC Australie. Vedení ligy o tom vědělo a i náhradníci měli být informováni, aby mě případně nahradili. Zkusil jsem Q1 a na konci jsem se definitivně rozhodl, že to nepůjde a že bych byl spíše nebezpečný. V ten moment se přepnula session do Q2 - ihned jsem psal, že přenechávám místo v TOP 10 P. Kolářovi a že definitivně nejedu, bylo to na začátku Q2 a nikdo nebyl v rychlém kole. Po tomto oznámení jsem se odhlásil. Důvod proč jsem to psal veřejně a ne jen /w Petrovi bylo, aby byli všichni na serveru veřejně informováni (a hlavně maršál), že Petr K. může jet za mě Q2 a aby pak někteří (jedinci) neměli námitky. Z mého pohledu nejlepší, nejrychlejší a nejméně zatěžující oznámení. Pokud bych použil TS - tak by to bylo zdržení tak o 3min. a to by se již Petr nemohl připravit a odjet Q2.

Naproti tomu CHAT JS byl naprosto zbytečný a tento jedinec na to neměl absolutně právo - pokud se nemýlím tak to není ani maršál, ani admin, ani vedoucí ligy. Nikomu moje 2 zprávy nevadily a myslím si, že i maršál měl hned jasno.

Rád bych se tedy odvolal - ne proti trestu jako takovému - porušil jsem pravidla, trest by měl následovat. Co mě nyní, ale vadí a co se mi nelíbí je chování JS a také míra trestu za stejný prohřešek! Nedá se srovnávat -3 pozice na startu a -5s v závodě. Z mého pohledu pokud mám já -3 pozice tak by mělo být alespoň 15s k závodu. Ale to ať rozhodne komise. Každopádně můj chat byl opodstatněný, zatímco JS úplně zbytečný.


Martin Slezar Člen klanu
Administrátor
995 Příspěvky
registrován: 24.11.2014
0 0
26.03.2019 - 18:39  
Ustanovuji odvolací komisi ve složení Miroslav Chvojka, Patrik Novotný, Petr Kolář

1) chat Petr Palásek - +3 pozice na startu
napsal : Petr Palasek: P. Kolar misto me ... Petr Palasek: nechavam mu top 10 ... Petr Palasek: GL a HD

2) chat Jaro Strišovský - +5s. k času závodu
napsal : Jaroslav Strisovsky: pls odpoj sa ak nejdes, zatazujes server, dik

3) Za rozhodnutie incidentu s Vejrychom.
Vysvetlenie: Identicka chyba ako napr. Mato, neskore brzdenie, akurat som to nezatocil, lebo s Vejrychom mam zle skusenosti uz z minulych VC, naposledy v GB, je to vidiet aj na Matovom videu, zase siel vnutornu stranu a nevosiel sa tam, takto sa nejazdi ani v B skupine. To, ze nedoslo ku kontaktu bolo stastie a nie vdaka fair jazde Vejrycha, poziciu neprepustil, ale musel som o nu bojovat a ostal za mnou vdaka tomu, ze opustil trat, nie ze poziciu prepustil. Toto neni fair play superenie.

Patrik Novotný Člen klanu
Pilot F1
158 Příspěvky
registrován: 13.11.2016
6 -1
27.03.2019 - 23:16  
Chat v kvalifikacích:
I když vedení bylo o situaci Petra Paláska informováno, nemyslim si , že to je důvod psát 3 zprávy na začátku Q2, kde se každý snaží zkoncentrovat na rychlé kolo, které rozhodne o postavení na startu závodu. Já sám sem byl v tu chvíli rozhozen, mohlo to být napsáno jednou zprávou ideálně maršálem. Proto musím hodnotit oba aktéry stejně.

Co se týče chatu Jara, bylo to určitě k věci, ale další zbytečné rozrušení při Q2.

Dle tabulky trestů sem pro ponechání +3 pozice pro Petra Paláska do kvalifikace na další závod a +5s pro Jara Strišovského do závodu v Austrálii.

Situace 3)
Po celou dobu brždění byly jak Strišovský tak Vejrych bok po boku. Tudíž oba si museli být o tom druhém vědomi a nechat si navzájem místo. Vejrych ztratil kontrolu nad vozem, ale Strišovského neohrozil ani nevytlačil. Po Vejrychovo vyjetí mimo trať se vzdává pozice. Optimistické manévry nemám rád, ale toto za mě není jeden z nich.
Za mě nic nesportovního, takže závodní incident.


Petr Kolář Člen klanu
Administrátor
464 Příspěvky
registrován: 01.11.2006
2 -3
28.03.2019 - 21:19  
1., 2. Tresty za chat jsou jednoznačně dané v tabulce trestů, každý o nich ví, není o čem diskutovat. Tedy pro Jara, který dokončil závod trest +5s, pro Petra, který ani neodstartoval alternativní trest +3p.

3. Když vezmu souboj samotný v dané zatáčce, tak byl v pořádku. Ale s přihlédnutím k tomu, že 3 kola bylo evidentní, že Tomáš má gumy absolutně sjeté a když najížděli do zatáčky bok po boku a Tomáš byl ve špinavé stopě, tak mu muselo být jasné, že ze souboje nemůže vyjít vítězně. Měl možnost buď začít brzdit dřív, aby s ohledem na sjeté gumy a menší grip v defenzivní stopě zvládl do zatáčky zatočit anebo tvrdě bránit pozici s rizikem, že může skončit v nekontrolovaném smyku. Zvolil druhou variantu, opravdu šel do smyku a jen díky velkému štěstí nedošlo ke kolizi. Vzhledem k tomu a i s přihlédnutím na některé momenty z místy až nefér bránění pozice, např. kličkování o kolo dříve v čase 1460, navrhuji trest +10s, ale jelikož Tomáš nedojel, tak alternativní trest +6p.

Petr
Miroslav Chvojka Člen klanu
Pilot GP2
79 Příspěvky
registrován: 06.07.2018
3 -2
29.03.2019 - 13:35  
1, 2 - chat v kvalifikaci¨. Bohuzel takove pravidla tu jsou a jsou pro vsechny stejna. trestat by se mel kazdy i kdyby to byla zadost "stale se jedna o vec,ktera pravidla zahrunuji jako zakazanou"
Jsem pro ponechani trestu pro Jara, ale premyslel bych nad prehodnocenim trestu pro Palaska, -3p nejsou adekvatni trestu 5vterin. Jsem pro udeleni stejneho trestu jako pro Jara +5vterin po dojeti dalsiho zavodu.
Mira prohresku je stejna a v mejch ocich by mel padnout i stejny trest...

Kdyz se poradne podivate na souboj Jara s Tomase, tak uvidite, ze souboj trval uz vice kol a toto uz bylo pouhe vyusteni cele situace. Tomas se snazil branit do samotneho konce, kde ve finale udelal jezdeckou chybu na brzdach, dostal smyk a potom uz byl pouhy pasazer v monospostu. Rozhodne nesouhlasim s nazorem Skrisovskeho "tomas prepustil pozici" ne, tomas pozici neprepustil. po sve jezdecke chybe se dostal mimo trat, tim zablokoval Jara a zustal pred nim. Potom seslaspnul pedal, kdyz se jaro dostal na jeho uroven, takze k zadnemu prepusteni nedoslo. Nic mene daleko horsi mi prijde souboj ve stejnem miste o kolo drive, kde Tomas jednoznacne blokuje soupere, aby mu zamezil predjeti. Totalne neferove a vec, ktera do zavodeni nepatri..Jsem pro trest dle vasich tabulek +10s/-6p do pristiho zavodu + varovani za nebezpecne manevrovani.

Omlouvam se za delsi cekani, ale pracovni vytizeni mi nedovolilo se drive vyjadrit.

Seřadit:      1 2  » printview

Předzávodní info

Další závody

.: 21.4. 20:00 VC Číny, 42 kol
.: 28.4. 20:00 Sprint SauArabie 13, 19 kol
.: 5.5. 19:00 VC Saudské Arabie, 38 kol
.: 12.5. 20:00 Sprint Imola 17, 24 kol
.: 19.5. 20:00 VC Imoly, 47 kol
.: 26.5. 20:00 Sprint Monako 20, 29 kol
.: 2.6. 20:00 VC Monaka, 58 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz