Fórum zpráv   >>   Archiv   >>   Sezona 2018/2 - Protesty

Sk.B - VC Abu Dhabi - 25.11.2018 20:00

Seřadit:      1 2 3  » printview




Autor: Zpráva:
Petr Kolář Člen klanu
Administrátor
464 Příspěvky
registrován: 01.11.2006
0 0
25.11.2018 - 22:12  
Protesty podávejte do 26.11.2018 20:00. Řešit se budou incidenty, na které bude podán protest tady nebo přímo v závodě pomocí "V" nebo si jich všiml maršál. Bude-li podán protest na limity tratě, bude mít jmenovaný 24 hodin na podání protestu na jiné jezdce (pouze porušení limitů tratě a protest i protiprotest je nutno podat formou výpisu obsahující kolo a čas každého porušení). Výsledky budou oficiální až po uzavření protestů a trestů, které budou připočítány k času závodu !

Serverový replay je k dispozici zde.

Petr
Jaroslav Lištvan Člen klanu
Pilot GP2
73 Příspěvky
registrován: 08.01.2016
0 0
25.11.2018 - 22:23  
Dneska parádní závod :-)

Protože už nevím kdy jsem dával V, tak dám rekapitulaci
prvně mě nabral Staněk nějak po startu
s Petrem Kolářem v 10 kole
dále v 18 kole mě předjel Frajka a začal hned brzdit, jak jsem na to dupnul tak se roztočil,,,,později jsem ve stejném kole mačkal V a přitom jsem trocha vjel Skrišovskému do cesty, zde se musím omluvit já a byl jsem za to taky potrestaný, rozbitý všechno a v box 34s oprava

Petr Řehák Člen klanu
Pilot GP2
76 Příspěvky
registrován: 25.09.2016
0 0
25.11.2018 - 22:29  
Ahoj, prosím koukněte na druhé kolo v T- 17 mě naboural Martin Antol, děkuji a ahoj Petr

Lukáš Balaj Člen klanu
Pilot GP2
44 Příspěvky
registrován: 17.11.2017
0 0
26.11.2018 - 00:43  
Q1, replay čas:
693 - 707 Blokovanie, bol som v rýchlom kole a Stanek v Out lape po výjazde z boxov!!! (sorry, ale aj na trati na tých LCDčkach blikali modré vlajky!!! keď sa už asi nepozerá do tých spätných zrkadiel..)
844 Žiaľ, prosím o prešetrenie aj tejto situácie
V obidvoch prípadoch som išiel rýchlejšie kolo (ako môj HL), nepochybujem teda, že by bolo postupové.. (Hlavne ten prvý incident ma naozaj vytočil, viezlo sa to potom so mnou celý závod..)

1 Ladislav Skřišovský Člen klanu
Pilot F1
111 Příspěvky
registrován: 26.04.2017
2 -2
26.11.2018 - 10:20  
Ackoli mi to nepomuze, presto musim vznest protest na zbesily navrat na trat v podani D.Havlase ve 13.kole. >> https://youtu.be/kt33cAvZHJs <<
V zatacce c.3 vyletel z trate a hopkaje se vratil prede mne na trat. Protoze jsem z jeho trajektorie navratu vyhodnotil, ze ho to soupne doprava, strhl jsem volant doleva, ale pak jsem videl, ze to tam pere taky, tak jsem ho chtel objet zprava, ale roztocilo mne to. Zkratka a dobre chci, aby si uvedomil, ze takto se to nedela. Pokazil mi comeBack.

Martin Antol Člen klanu
Pilot GP2
44 Příspěvky
registrován: 24.07.2018
0 0
26.11.2018 - 14:10  
Takze prvy incident cas 416 (race) Stanek bol zamnou a nedobrzdil a nabural to domna... neviem z akeho dovodu bol zamnou dost natestno a brzdil az za 100 takze nechapem
dalsie tu je 842 - Neviem sice preco si balaj isiel sem obehovat ale podla mna to nebol dobry napad, je to dost uzke miesto ja by som na tvojom mieste obehoval na rovinkach ale no nic, ja som dal protest kvoli tomu ze som kvoli tomu mal horuce gumy a aj brzdy a potom sa uz nedalo jazdit a nasledne som sa roztocil
este jedna drobna vec ku koncu som dobehoval Rehaka a Rehak predbehol svojho kolegu Neznika v pohode a pri mne mal jaksi problem kedze po zakrute dal len polovicny plyn a este z volantom robil zlava do prava, divne ale necham to na marsalovy ako to uzna cas: 3810

"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." -Colin McRae

#24
Lukáš Balaj Člen klanu
Pilot GP2
44 Příspěvky
registrován: 17.11.2017
0 0
26.11.2018 - 19:19  
Vyjadrím sa k vyššie uvedenému protestu ako zúčastnená osoba a chcem vysvetliť túto mylnú interpretáciu. Nebol to pokus o predbehnutie Slatinu, no v tomto inkriminovanom momente mu auto "zaplávalo" oveľa viac ako obvykle a mal som obavu či to ustojí. Ja som už nemohol ísť viac na brzdy (zistil som, že v tomto úseku dvoch zákrut sa mi auto pri jazde za druhým autom správalo oveľa nekľudnejšie a dosť hrozilo, že by som dostal šmyk a ohrozil tak všetkých naokolo), takže keďže som bol už napravo, tak som išiel vpravo a chcel ešte brzdiť keď už šmyk nehrozil a tak aby nedošlo ku kontaktu (resp. k veľkému kontaktu). To sa v podstate podarilo, ale trafil som pri tom ten vysoký obrubník a chvíľu som bol vo vzduchu, takže len pasažier - išiel som stále rovno, nemenil som smer (ani som nemohol a potom keď to už išlo, tak som sa snažil ísť rýchlo preč). Nebol si tak blízko, aby si nevedel zareagovať a výhľad na tú situáciu si predsa mal. A dokonca tam bola ešte veľká výjazdová vyasfaltovaná zóna. Nechápem teda, prečo si ešte do mňa zatočil, ty si mi skôr spôsobil poškodenie. A bolo by fajn, keby si si to neprifarboval, nemohol si získať takým nárazom do mňa také poškodenie ako tvrdíš...

PR GDPR Člen klanu
Technický vedoucí
295 Příspěvky
registrován: 03.04.2016
3 0
27.11.2018 - 00:41  
Súhrn trestov VC Abu Dhabí sk.B


Maršál:
Patrik Rusiňák – hlavný

Odpykané tresty:
Hromek +1s v Q1
Antol +1s v Q1
Maciejewski +1s v Q1
Nežník +1s v Q1
Slatina +3s v Q2
Havlas +2s v Q2
Řehák +1s v Q2
Slatina - 10s Stop&Go
Havlas – 10s Stop&Go
Nežník – 10s Stop&Go

Kontrola použitia 2 zmesí v pretekoch:
VŠETCI OK

Kontrola pneu postupujúcich na štarte:
VŠETCI OK

Kontrola limitov trate v Q1:
Frajka +1s v Q1
Havlas +2s v Q1

Kontrola limitov trate v Q2:
Frajka +1s v Q2
Andrš a Lištvan dali po Q2 prostredníctvom TS vedieť o skrátení – kolo bolo odpočítané pred pretekmi – BEZ TRESTU do ďalších pretekov

„V“ v Q1:
Balaj „V“ – najprv obmedzenie od Staněka, neskôr vraj od Mareka Slezara. Staněk ho obmedzil v druhom sektore, Slezar uhýbal pekne, Balaj by tak či tak tú zákrutu neprešiel takou rýchlosťou.
Rozhodnutie: Staněk +5 pozícií na štarte

„V“ v pretekoch:
1:08 Hromek „V“ – sendvič medzi Králikom a Staněkom, Staněk nedržal stopu do T1 podľa pravidiel, následne Hromka vystrčil z trate aj Král v T2
Rozhodnutie: Staněk +20s k času, Král prejazd boxovou uličkou v nasledujúcich pretekoch

1:22 Lištvan „V“ – Staněk zostrelil Lištvana, ktorý bol opatrnejší na brzdách, Lištvan následne predbehol mimo trať Kolářa a pozíciu nevrátil
Rozhodnutie: Staněk +20s k času, Lištvan +10s k času

1:32 Hromek „V“ – Maciejewski asi lag internetu, nešťastná náhoda
Rozhodnutie: BEZ TRESTU

2:53 Hromek „V“ – Nežník nebezpečný návrat na trať, diskutabilná situácia, lebo Hromek mohol zvoliť v danej situácií inú stopu
Rozhodnutie: Nežník +10s k času

3:16 Novák „V“ – Kontakt s Hodekom, avšak vinníkom bol práve Novák, ktorý to Radanovi na drzovku zatvoril. Kedže tým stratil práve Novák, ostane to bez trestu.
Rozhodnutie: Novák – UPOZORNENIE

7:13 Antol „V“ – Úradoval opäť Staněk, zostrelil Antola
Rozhodnutie: Staněk +20s k času

11:34 Martin Slezar „V“ – Balaj otočil Slezara, no férovo ho pustil pred seba. Po rozhovore práve s Martinom sme sa dohodli na nižšom treste
Rozhodnutie: Balaj +5s k času

12:25 Hodek „V“ – Novák zostrelil Hodka
Rozhodnutie: Novák 10s Stop&Go do ďalších pretekov

13:14 Slatina „V“ – Oťukávanie od Balaja, Balaj hoci nemusel, no aj tak férovo dal nohu dole z plynu a nechal Slatinu ísť
Rozhodnutie: Balaj – UPOZORNENIE

15:04 Antol „V“ – Balaja kopol pri pokračujúcom súboji so Slatinom obrubník, katapultoval ho rovno do Antola. Tu som si vypočul názor nezávislého jazdca, kedže som nechcel rozhodovať zaujato, no dočkal som sa rovnakého rozhodnutia, ako som chcel dať ja. Preto to berieme ako race incident
Rozhodnutie: Balaj – UPOZORNENIE

18:59 Lištvan „V“ – Podobná situácia ako predchádzajúci incident, Kolář bol stiahnutý naľavo, no dostal šmyk na obrubníku a to ho stiahlo na Lištvana
Rozhodnutie: Kolář – UPOZORNENIE

26:22 Tesař a Andrš „V“ – Andrš predbehol Tesařa, ktorý následne neodhadol Andršov brzdný bod a buchol do neho, čím sa odrazil do bariéry. Preto ostane bez trestu, potrestal sa sám
Rozhodnutie: Tesař – UPOZORNENIE

31:33 Lištvan „V“ – Frajka brzdil normálne v brzdnom bode, Lištvan sa ho ale zľakol a otočil sa
Rozhodnutie: BEZ TRESTU

31:38 Skřišovský „V“ – Lištvan vytlačil Skřišovského z trate, no potom to rozbil o bariéru. Vzhľadom na svoje veľké poškodenie bez trestu, no s obrovským upozornením
Rozhodnutie: Lištvan – UPOZORNENIE

36:54 Havlas „V“ – Kolář zostrelil Havlasa
Rozhodnutie: Kolář +20s k času

58:31 Staněk „V“ – Králik do neho buchol
Rozhodnutie: Králik +10s k času

Protesty: protesty, na ktoré bolo podané aj V tu niesu zapísané

Skřišovský – Havlas: tu to je race incident, Havlas vyšiel mimo trate a bol katapultovaný, navyše ani nedošlo ku kontaktu a Havlas sa snažil udržať auto na kraji mimo stopy
Rozhodnutie: BEZ TRESTU

Řehák – Antol: Antol zostrelil Řeháka
Rozhodnutie: Antol +20s k času

Antol – Nežník: Nežník zaváhal pri púšťaní o kolo, no neobmedzil Antola natoľko, že by tam stratil veľa času
Rozhodnutie: Nežník - UPOZORNENIE

Limity trate v pretekoch:

http://jyxo.info/uploads/76/7670db03649588602e90c4e1c8b06b0b23e1b9ac.png

Súhrn trestov
V pretekoch:

Staněk +60s
Antol +20s
Kolář +30s
Lištvan +0s
Králik +14s
Nežník +17s
Balaj +5s
Andrš +4s
Hodek +2s

Do nasledujúcich pretekov:
Novák - 10s Stop&Go
Král - DriveThrough
Staněk +5 pozícií
Havlas +2s v Q1
Frajka +1s v Q1 a +1s v Q2

Tresty promítnuty do konečných výsledků.

Proti trestom sa môžete odvolať do 28.11.2018 01:00


Ľuboš Nežník Člen klanu
Pilot F1
86 Příspěvky
registrován: 13.07.2017
1 0
27.11.2018 - 07:02  
Antolovi sa ospravedlňujem nevedel som sa rozhodnúť v danom momente teraz kade ho pustiť a prejazdy si pozriem lebo ja sa snažím jazdiť čisto a aj návrat na trať ,sa mi zdá že trestu sú tvrdé

Jaroslav Lištvan Člen klanu
Pilot GP2
73 Příspěvky
registrován: 08.01.2016
4 0
27.11.2018 - 14:15  
Ahoj,
mě se ty rozhodnutí nelíbí
Staněk mě napral v 1.kole a odhodil mimo trať, byl jsem rád, že jsem se vrátil na trať celý a v té době jsem si nevšiml kdo zrovna byl kolem mně, zda jsem ho předjel či ne, navíc jsem jel krajem dost pomalu. Ale beru, že tohle záznam odhalil, tak ok, nicméně v mé situaci z auta jsem to nedokázal vyhodnotit, kam se mám vrátit.

Další věc - Kolář - mě je úplně jedno, že on najel na obrubník a ten ho vyhodil do mě, za to já nemůžu, nechal jsem mu tam místa dost, protože jsem viděl jak letí zamnou. Já měl rozbité auto a ztratil několik pozic a neměl jsem na tom žádný podíl. Nesouhlasím s beztrestným vyřešením.

Další byl Frajka, předjížděl mě, byl rychlejsí, jakmile mě předjel, zařadil se těsně před zatáčkou před mě a ihned začal byrzdit, klidně mohl v té stopě předjížděcí pokračovat a vklidu by to proběhlo,,,takhle mi zmenšil manévrovací prostor, vzal přítlak a ikdybych na to neskočil, tak ho 100% naberu, jak by jste to posuzovali pak?

Navíc oba tyto případy kluci potvrdili svou vinu, zacož jim děkuji

Věc s Frajkou mě rozhodila a jak jsem hledal V, tak jsem zkřížil cestu Láďovi, tady trest přijímám,,,

děkuji za dodatečné prošetření

JL

Seřadit:      1 2 3  » printview

Předzávodní info

Další závody

.: 21.4. 20:00 VC Číny, 42 kol
.: 28.4. 20:00 Sprint SauArabie 13, 19 kol
.: 5.5. 19:00 VC Saudské Arabie, 38 kol
.: 12.5. 20:00 Sprint Imola 17, 24 kol
.: 19.5. 20:00 VC Imoly, 47 kol
.: 26.5. 20:00 Sprint Monako 20, 29 kol
.: 2.6. 20:00 VC Monaka, 58 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz