Fórum zpráv   >>   Archiv   >>   Sezona 2018/2

Test Race 26.8.2018

Seřadit:     printview
Autor: Zpráva:
Martin Slezar Člen klanu
Administrátor
996 Příspěvky
registrován: 24.11.2014
1 0
26.08.2018 - 23:11 odpovědět 
Pište prosím své postřehy, co by bylo třeba změnit nebo upravit v posledním update. Děkuji

Martin Slezar Člen klanu
Administrátor
996 Příspěvky
registrován: 24.11.2014
1 0
26.08.2018 - 23:14 odpovědět 
Je třeba změnit čas Q2 ve které se rapidně změní světelné podmínky.
Vypnout SC.

Jaroslav Strišovský Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
623 Příspěvky
registrován: 22.09.2015
1 0
26.08.2018 - 23:18 odpovědět 
neukazovali žlté vlajky, keď boli okolo kolízie

Jaroslav Strišovský Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
623 Příspěvky
registrován: 22.09.2015
2 0
27.08.2018 - 09:29 odpovědět 
z testu mám celkom pozitívne dojmy, bolo nás tam strašne veľa napriek tomu mi to šlo celkom plynule, dokonca aj na štarte, nebolo to 100%, ale to je skôr môj problém, grafika viac nedá.. ale bolo to lepšie ako v malajzii a nebolo to nebezpečné, len trochu nepríjemné, ale na to som zvyknutý už z minulej sezóny...
škoda, že sme neskúsili zahrievacie kolo, to by sme ešte mohli vyskúšať, kým pôjdeme závod A
po prepnutí do q2 som nikoho nevidel, vraj sa to na rf2 stáva (stalo sa mi to aj v špenielsku), po odhlásení a prihlásení už bolo všetko OK, hra mi dokonca dovolila ísť q2, len už nezvýšil čas.. neviem, ako by to fungovalo, keby som sa neodhlásil a šiel kolo a odhlásil sa až vo wurm-upe, či by mi čas prešiel, alebo nie.. nemáte niekto skúsenosť? ak by sa čas nepočítal, potom radím každému z top10 hneď po prepnutí si skontrolovať, či vidia zvyšných top10 a ak nie, hneď sa odhlásiť a prihlásiť, aby stihli zajazdil kolo
a ešte pri prvej zastávke mi nešlo opraviť auto, hoci som ho mal celé doobíjané, na druhej zástavke to už išlo, ale tam mi chýbalo krídlo.. možno to je tým, že keď som len doobíjaný, tak to opraviť nejde, aké máte skúsenosti s týmto?

PP_GDPR Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
367 Příspěvky
registrován: 23.09.2012
3 0
27.08.2018 - 13:11 odpovědět 
Včerejší test jsem sledoval pomocí serveru, liveracers a také za sledovaní vyslání na twitch.

Velké pozitivum je, že server vůbec udržel 36 lidi online a jel jen na 45% a pořád 400FPS. Což je naprosto super a neměl by být v sezoně vůbec problém.

Teď k těm méně dobrým věcem... tento TEST race byl oznámen již před 2 měsici s tím, že to bude poslední test před sezonou a tudíž se pojede takříkajíc naostro... vše mělo platit jako v sezoně... od přihlášení počínaje po šachovnicový praporek. Test ukázal pravý opak a jak moc na to někteří kašlou.

Do závodu se přihlásilo 24 pilotů! Dva se omluvili - JELO/přišlo 36 pilotů - proč jste se nepřihásili?! Chlapci kdyby jste dodržovali pravidla tak by jsme rozdělili test na 2 servery pro A a B+C dohromady. Takhle to byl masakr. Skupina A si mohla vyzkoušet i zahřívací kolo, B mohli jet bez stresu z toho, že na ně budou A naštvaný...

Další věc - nechápu jak můžete neustále porušovat pravidlo NO CHAT - v Q a v závodě! Nestačil jsem se při sledování divit kolik i zkušených jezdců to porušilo. Ani nemluvím o spamování chatu - což se tu nějak moc rozmohlo. Všechny testy co jsme uspořádali se vyznačovali chováním některých lidí na hranici spíš i za ní. Do sezony si tedy dávejte velký pozor, aby jste se nedostali do problémů ještě před závody. Bude se tohle velmi hlídat a trestat.

I když bylo pilotů na trati skoro 2x tolik než kolik jich pojede v sezoně tak některé incidenty by určitě vedli k startu z posledního místa/pitlane/ či rovnou zákaz startu. Dávejte si pozor! Chápu, že některé incidenty byli prostě vyvoláni hlavně rozdílnou výkonností, ale i tak se to dá lépe vyřešit než brzdit v závodní stopě...


Pokud jde o Q2 tak to bude muset změnit Jáchym v GDB souboru u všech tratí nastavit stejný čas jak u Q1 tak Q2. EDIT: v rf2 to bude v nasem modu v souboru rfm...
Pokud jde o vlajky tak odpoledne zkontroluju nastavení serveru zda je to nastaveno jak má být a zda nebyl problém s nezobrazujícími se vlajkami právě kvůli tomuto.
Semafory byli viditelné (aspoň podle twitch vysílání) z první řady dobře, pokud jste je neviděli z 30 místa tak to docela chápu, zvukový signál se bude muset otestovat. Pokud se budou muset dodělat nové semafory pro lepší viditelnost tak klidně pomůžu... není problém jich přidat na start víc.



Do sezony poprosím všechny piloty, aby si přečetli pravidla, aby se přihlašovali do závodů a neriskovali tak ztrátu monopostu a nezískávali tak posun míst na startu závodů.

Dále si prosím uvědomte, že tohle již není rfactor 1, ale rfactor 2 ... krásně to dokazuje incident mezi Marošem a Laďou.



Nechci říkat čí vinna to je a čí ne (myslím si, že oba mohli reagovat líp). Tady je vidět, že hra již nic neodpouští, na rf1 jsme mohli vidět jak do sebe monoposty "zajedou" a nic se nestane, nikdo nemá poškození a jede se dál, tohle již neplatí a rf2 nic neodpustí. Je třeba si dávat velký pozor na auta okolo sebe! Je třeba si nechávat v soubojích místo! Dávejte si na to pozor... díky



Jaroslav Strišovský Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
623 Příspěvky
registrován: 22.09.2015
0 0
27.08.2018 - 13:26 odpovědět 
čti více Petr Palasek napsáno:


s tým chatom to snáď nemyslíš vážne Petr, predsa len to bol "len" test smiling
inak súhlasím, chýbalo viac disciplíny, pred závodom aj v ňom, aj z mojej strany, kde som pri brzdení 2x kolidoval, aj keď som brzdil skôr, ako normálne, kombinácia drs, mix5 a k tomu tvrdé brzdy.. nie je to jednoduché, aj preto bol test dobrý, o 2 týždne si dám väčší pozor smiling

Patrik Novotný Člen klanu
Pilot F1
158 Příspěvky
registrován: 13.11.2016
2 0
27.08.2018 - 19:34 odpovědět 
Za mě chyba na straně Maroše, člověk musí hlídat svůj monopost mnohem více, než na rF1. Jak psal Peťa, rF2 nic neodpousti i minimální kontakt se projeví, což je určitě krok k reálu. Ve Španělsku, at sem si byl sebevic jistej, ze sem Mirovi Chvojkovi nechal dost mista, tak sme se stretli koly a rozhodil se. Ondra Hošek, tamy vytlačil Jirku Syrovatskyhi mimo trať, pri podobném manévru. Možná je formule o něco širší, než sme zvyklí a je třeba dávat větší pozor, takovýto nevinný kontakt může ukončit závod oběma

Martin Frajka Člen klanu
Pilot F1
94 Příspěvky
registrován: 15.03.2015
2 0
29.08.2018 - 23:12 odpovědět 
No nepísané pravidlo hovorí, že v prvej zákrute sa nevyhráva (čo vieme úplne všetci) smiling a ďalej, že meniť stopu pri hromadnom štarte sa rovná kolízia. Treba si uvedomiť, že na štarte sa každý snaží držať si svoju stopu a minimálne mení smer hlavne po prvých cca 50 metroch, kde už je jeho pozícia daná tým ako vyštartoval. Tým minimalizuje riziko kolízie a vypadnutia. Snažiť sa kľučkovať a robiť podobné hlúposti na štarte je úplné kamikaze, pretože ostatní si držia stopu a nikto sa nebude tomu kto ho predbieha predsa uhýbať + riskovať, že do niekoho iného narazí alebo ho vytlačí... Ďalšia vec je tá, že v RF2 oveľa viac cítiť ako keby váhu auta pri kolízii a pri kontakte sa autá do seba často krát ako keby "zahryznú" a začnú sa k sebe šmýkať... Pre oboch je to celkom veľká strata, nie je to ako v RF1, že sa od seba autá odrážali a prelínali sa graficky a podobne, takže na to tiež pozor tie kolízie sú úplne iné +ich následky sú často krát väčšie ako boli v RF1 P.S. Inak ten Mclaren na tom videu má riadne zrýchlenie amused.

Seřadit:     printview


Než začneš odpovídat musíš se zaregistrovat!

registrace
přihlášení

Předzávodní info

Další závody

.: 28.4. 20:00 Sprint SauArabie 13, 19 kol
.: 5.5. 19:00 VC Saudské Arabie, 38 kol
.: 12.5. 20:00 Sprint Imola 17, 24 kol
.: 19.5. 20:00 VC Imoly, 47 kol
.: 26.5. 20:00 Sprint Monako 20, 29 kol
.: 2.6. 20:00 VC Monaka, 58 kol
.: 9.6. 20:00 Sprint Kanada 18, 26 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz