Seřadit:     printview
Autor: Zpráva:
Jáchym Švejnoha Člen klanu
Technický vedoucí
284 Příspěvky
registrován: 08.01.2016
0 0
05.09.2016 - 15:47 odpovědět 
McLaren

Martin Frajka, náhradník:
Tak nejaké body predsa len budú vedúci i keď to mohlo byť ovela lepšie. Zopakovalo sa to isté co v Spa zlé tlacítko pri nájazde do boxov a potom už sa mi ani nechcelo jazdiť nulová koncetrácia a veľa chýb... proste úplne zbabraný pretek v ktorom som mohol s prehľadom vyhrať.


Patrik Rusiňák:
Po nevydarených pretekoch v Spa som začal pilne trénovať, za tie 2 týždne som v Monze spravil vyše 700 kôl.
Kvalifikácia mi vyšla celkom dobre aj keď som určite mal na 5. miesto. Na štarte som sa vyhol kolíziam a mal som aj veľmi dobrý stint na tvrdých gumách s boostom 1 a dobre rozbehnutú stratégiu na 1 zastávku. V polovici stintu som však spravil školácku chybu v Lesmo 2 a rozbil som auto tak, že som mal problém dôjsť do boxov. Po zastávke bolo auto natoľko poškodené, že na rovinkách som mal veľmi slabú maximálku, čo je práve v Monze veľmi zlé. Veľmi som túžil aspoň po jednom bodíku, no nakoniec som mal šťastie a skončil 8. Nebyť však tej chyby, tak som mohol bojovať s M.Horvátom o 6. miesto. Možno som teraz za svoj výkon sklamaný, no nakoniec po Spa kde som pokazil všetko čo sa dalo musím to brať. Predsa len som nováčik a táto sezóna je pre mňa o učení sa. Chcel by som sa poďakovať Jáchymovi za dobré rady a fantastický setup, ktorý mi sadol ako uliaty a vďaka patrí aj náhradníkovi Martinovi Frajkovi za body pre tým. Blahoželám bedniarom a vidíme sa v Singapure.


Moje shrnutí:
Začátek skvělej, prostředek katastrofální, a konec víc než dobrý.

Ex Big Mac Boss
Lukáš Droppan Člen klanu
Pilot GP2
74 Příspěvky
registrován: 21.12.2008
0 0
08.09.2016 - 16:28 odpovědět 
Tisková zpráva týmu Red Bull Racing Tag Heuer


Roman Slatina / Kvalifikace - 9. místo / Závod - 3. místo

Kvalifikácia:
Po testoch som si myslel, že v Q budem vedieť svojou rychlostou atakovať miesta od 3 do 5 pozicie. No nevysli mi ani jedno kolo po prebrzdeniach v prvej šikane. Bolo to sklamanie, no vedel som že v preteku to môže byť uplne inak.

Závod:
Po štarte z 8.pozicie som sa prepracoval hned medzi top 5 po kolizii Horvata. Vedel som, že ak chcem získať pozicie k dobru, musim to risknuť a zostat na trati co najdlhsie. Dost som sa zapotil pri bojoch s mojim tímovým kolegom Vitekom s ktorým som si trosku okorenil apetít. Na softoch som zostal az do 15 kola a následne som zamieril do boxou pre hardy. Po dostatocnom setrení paliva a pneumatík som sa konstantne držal pozície v predu. Následne ma zaskocilo, že som poskocil na 3. miesto a pred koncom na 2 miesto co ma aj znervoznilo, lebo som vedel, že mám velmi opotrebené gumy a Jakub Horešovský sa na mna dotahoval velmi rýchlo. Vedel som, že to bude az do posledného kola napínavé no držal som sa vsetkých inštrukcií šefa tímu. v poslednom kole na rovine som mal dostatočnú rýchlosť na ubránenie pozície, a zrazu bum a letel som pri brzdení mimo trať kde som si poškodil úplne predok monopostu. K veci chcem uviesť, že som brzdil tak, aby som vybral zákrutu bez problémou. Nebrzdil som nijak skoro. Daná vec ma mrzí z toho dôvodu, že som chcel byť ešte vyssie a body si tak vyrovnať s Horvatom. Omluvu beriem zo strany Jakuba Horešovského, no pokazil mi dojazd.
Gratulujem víťazovi, bol rýchli. Myslím si že z mojej strany som pretek zvládol, mrzí ma vypadnutie Viteka, nakoľko sme mohli mať pekné množstvo bodov. Priprava na Singapur bude extremna a tesim sa na výzvu už teraz. Pokracujeme v progrese.

Lukáš Vítek / Kvalifikace - 8. místo / Závod - Nedokončil
Po pretekoch bol Lukáš veľmi rozhodený a nahnevaný na technikov starajúcich sa o motor jeho auta. Mechanici nedokázali pripraviť adekvátne chladenie auta pre tento vysoko rýchlostný okruh a boli napomenutí, aby sa takéto zlyhania už neopakovali.*
*PR Oddelenie tímu Red Bull Racing

Lukáš Droppan / Vedoucí týmu
Preteky, po ktorých sa jedno oko smeje a druhé plače. Roman dokázal vybojovať ďalšie pódiové umiestnenie, k čomu prispeli aj mnohé zaváhania jeho súperov. U Lukáša to bol dobrý príbeh až kým sa z jeho motora nezačalo dymiť a bolo po nádejach na ďalšie dobré umietnenie. Počas pretekov sme sa rozhodli reagovať na súperov a rozdelili sme stratégiu. U Romana nechýbalo veľa aby skončil na druhom mieste, no pokračovanie už všetci poznáme ... (kolízia a dojazd do cieľa s poškodeným autom)
Celkovo hodnotím preteky pozitívne. Ako tím sme sa znovu niečo nové naučili a ďalej pokračujeme v napredovaní.

PP_GDPR Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
367 Příspěvky
registrován: 23.09.2012
0 0
10.09.2016 - 09:07 odpovědět 
Haas F1 Team

Jaroslav Fülop / Kvalifikace - 2. místo / Závod - 1. místo

S umiestnením na štarte som spokojný, aj keď som nedosiahol svoje maximum z testov. M. Horvat zajazdil taký čas, že by mi to aj tak nepomohlo k lepšiemu umiestneniu, takže druhé miesto bolo viac ako dobré. Prvý štart sa mi podaril dobre, no keď došlo k reštartu, tak som sa obával či to dám aj na druhý raz, nakoľko to bolo pre mňa doteraz najslabšou stránkou. Počas testov sme to ale trénovali a našťastie sa mi reštart podaril ešte lepšie. Potom to bolo už len o tom aby sme prešli prvé kolo bez nehody. Ďalšia fáza pretekov prebiehala z môjho pohľadu v pohode a išiel som len to čo som potreboval. Netlačil som zbytočne na pílu, aby som potom na konci mal dostatok paliva v prípade potreby. V druhej fáze som mal súboj s Horešovským, čo som si fakt užil. Došlo aj ku kontaktu, no zvolnil som, aby som sa vyhol zbytočnému trestu a aj kolízii. Týmto sa mu za to aj dodatočne ospravedlňujem a dúfam, že nedošlo k poškodeniu. Ja som po kontakte mal mierne poškodenie zadnej časti, no našťastie nič vážne. Ku koncu pretekov som asi na tri kolá zvýšil výkon kvôli najrýchlejšiemu času, no keď som bol v tom že ešte ho vylepším, zistil som, že mi to nejak nevydá s palivom (som sa prerátal) a doteraz neviem ako sa to stalo! Veď som šiel celý čas "úsporne" amused Posledných asi 5 kôl som musel drasticky spomaliť, aby som vôbec došiel. Chvalabohu som mal dostatočný náskok a podľa mňa museli aj ostatný šetriť, lebo stratu stiahli len nepatrne nato, že som šiel pomaly v režime inštalačného kola. Čakal som bedňu, no víťazstvo určite nie! Myslím si, že aj vďaka problémom konkurentov. Gratulujem Frantovi aj Romanovi k bedni a všetkým čo došli a užili si to.

Franta Peternai / Kvalifikace - 4. místo / Závod - 2. místo

Q: Říkal jsem si že skončit do 6.místa bude úspěch a to se nakonec podařilo.

Závod: Bohužel start do závodu jak ve Spa tak i v Monze otřesný a do dalších závodů se na to musím více zaměřit. Kromě kontaktu ve 4 kole z jedním z jezdců Red bullu za což dostávám trest do příštího závodu (oprávněně) a zároveň se mu omlouvám se mi jelo v dobré pohodě a 5 místo bych nakonec bral jako dobé. Že nakonec budu 3 jsem opravdu nepočítal ,protože Monza není má oblíbená trať. Nakonec chci pogratulovat Jaroslavovi k vítěztví ,jel skvěle a ten večer patřil jemu.

Petr Palasek - Vedoucí týmu

Jsem naprosto nadšený z obou jezdců týmu Haas. Kluci vybojovali double takže nic než chválu nemohu psát! Jaroslav skvěle jak v kvalifikaci tak v závodě. Velmi povedený výkon bez větších chyb. Franta nakonec druhý, díky kolizi pilotů v posledním kole, ale i s čtvrtým místem bych byl spokojený. Škoda penalizace do dalšího závodu. konkurence v B skupině je velmi silná a tato skupina je také dosti našlapaná, proto každá bedna je úspěch. Velká škoda je, že Jaroslav nebude moci jet další závod v Singapuru, doufám že bude ale trenovat jelikož ho asi vyzkouším v A zavodě. Doufám, že v Monze A navážeme na kluky a přidáme pár bodů do týmové kasy. Díky kluci.
PP


Seřadit:     printview


Než začneš odpovídat musíš se zaregistrovat!

registrace
přihlášení

Předzávodní info

Další závody

.: 28.4. 20:00 Sprint SauArabie 13, 19 kol
.: 5.5. 19:00 VC Saudské Arabie, 38 kol
.: 12.5. 20:00 Sprint Imola 17, 24 kol
.: 19.5. 20:00 VC Imoly, 47 kol
.: 26.5. 20:00 Sprint Monako 20, 29 kol
.: 2.6. 20:00 VC Monaka, 58 kol
.: 9.6. 20:00 Sprint Kanada 18, 26 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz