Fórum zpráv   >>   Archiv   >>   Archiv (Vyjádření jezdců před a po závodě )

Belgie - 21.8. 2016

Seřadit:      1 2 3 4  » printview
Autor: Zpráva:
Radan Hodek Člen klanu
Pilot F1
89 Příspěvky
registrován: 09.01.2016
0 0
21.08.2016 - 22:08 odpovědět 
Po letní přestávce nastala velká neznámá ve výkonnosti jezdců, takže jsem do závodu nastupoval s trochu neobvyklým pocitem, co nás čeká. Učast byla velice slušná a v této optice bylo jakékoliv bodování úspěchem. Snažil jsem se co nejméně chybovat, což se ohledně vážnějších incidentů podařilo, ale v těch drobnějších už méně. V kvalifikaci jsem nezajel úplně nejlépe, ale na své poměry asi odpovídajícím výkonem. Start uprostřed pole byl pro mě trochu neznámou, většinou jsem jezdil zezadu, takže jsem se bál kolizí, ale odstartoval jsem bez větších incidentů.

Závod pak probíhal chvílemi klidně, ale zejména ke konci i dosti dramaticky. Nakonec jsem dokončil na 10. místě s jedním bodíkem. Vzhledem ke konkurenci a počtu lidí to je začátek asi průměrný, ale první bodík do společné týmové kasy je vhozen.

Tak snad za týden to kluci z Ačka nějak namnoží. Díky všem za závod, myslím, že všichni jeli ohleduplně, aspoň co jsem mohl pozorovat. Díky i za uhybání klukům o kolo, vím, jak potěší takové poděkování od rychlejších, o tom vím víc než dost. Gratulace všem co dojeli, všem na bodech ještě o trochu víc a bednařům úplně nejvíc. smiling

Jáchym Švejnoha Člen klanu
Technický vedoucí
284 Příspěvky
registrován: 08.01.2016
0 0
21.08.2016 - 22:14 odpovědět 
čti více Radan Hodek napsáno:

Ještě to doplním, druhý jezdec Patrik sám napsal, že předvedl tragický výkon, s čímž souhlasím,ale doufám, že po zvýšení tréninkového úsilí a komunikace s týmem se zlepší.

Ex Big Mac Boss
Jaroslav Lištvan Člen klanu
Pilot GP2
73 Příspěvky
registrován: 08.01.2016
0 0
21.08.2016 - 23:28 odpovědět 
MANOR - dnes bez účasti, ikdyž Ševeček byl částečně připraven - ale během tréninku před závodem zjistil, že s ním nekomunikuje volant. Další jezdec Keszan nereaguje a nekomunikuje, takže pokud nezačne pracovat s týmem, bude následně vyloučen. Náhradník do dnešního závodu napsal hodinu před závodem, že nepojede. Takže dnešní počínáni týmu Manor se velice podobá tomu ve skutečnosti.
Budeme pracovat na vylepšení reputace a hledat jezdce, kteří mají zájem v týmu pracovat.

PR GDPR Člen klanu
Technický vedoucí
295 Příspěvky
registrován: 03.04.2016
0 0
21.08.2016 - 23:45 odpovědět 
Toto boli moje prvé preteky v tejto lige a naozaj sa hanbím za svoj výkon. Nič čo som si pred pretekmi trénoval mi nevyšlo, čo mohlo byť spôsobené aj tým, že celýčas som trénoval so stredným aerosetom, len dnes asi 2 hodinky pred pretekmi som sa rozhodol vyskúšať jazdiť s low, čo sa mi najprv zdalo ako dobrý nápad, keď som v kvalifikačnom režime bol o niečo rýchlejší. Nakoniec som sa nedostal ku simulácií pretekov s týmto aerosetom a bola chyba že som s ním nastúpil. V kvalifikácií som v každom meranom kole spravil chybu a až to posledné mi vychádzalo veľmi dobre, no musel som zamieriť do boxov aby som nebol diskvalifikovaný. Zo štartového roštu som sa odlepil veľmi dobre, no nechcel som riskovať kontakt tak som spomalil pred prvou zákrutou dosť skoro a po výjazde z nej som bol stále 12. V esíčku po rovinke som bol dosť široký a nedokázal som sa vyhnúť kontaktu s jedným monopostom ktorý tam bol roztočený, a hoci to bol len jemný ťukanec tak som dostal ranu zo zadu od jedného z Renaultov a zostal som s veľmi poškodeným monopostom, najmä predné závesy boli na šrot, tak som sa s poškodením doplazil do boxov a bolo prakticky po pretekoch. Pokračoval som so strednou zmesou a poškodenými závesmi a s low aerosetom bolo auto veľmi ťažko ovládateľné, v zákrutách som nemal takmer žiaden grip. Chyby sa somnou vliekli celé preteky od začiatku do konca, nepomáhala tomu ani psychika, keď som mal sto chutí odstaviť auto a odstúpiť. Nakoniec aby toho nebolo málo tak som tesne pred koncom pretekov uvaril motor a ani som nedošiel do cieľa. Fakt sa za ten výkon hanbím, hoci to boli moje prvé preteky ale nebol som jediný a ostatní to zvládli omnoho lepšie. Chcel by som sa takto verejne ospravedlniť tímu McLaren za ten výkon, nebolo to hodné jazdca tejto ligy. Dúfam že o 2 týždne v Monze to bude oveľa oveľa lepšie, od zajtra začnem pilne trénovať a ako napísal Jáchym, musím zlepšiť aj komunikáciu s tímom. Každopádne gratulácia všetkým, ktorí došli do cieľa a špeciálne Radanovi, ktorý vybojoval pre tím prvý bodík a samozrejme aj bedniarom k úžasnému výkonu.

Pilot RC modelů
2 Příspěvky
registrován: 01.01.1970
0 0
22.08.2016 - 09:27 odpovědět 
Ze začátku se mi jelo dobře získal jsem 5pozic tuším také díky té nehodě.No ale pak už to bylo jenom horší a horší vytvořil jsem pár malých chyb které mě stály čas i pozice.Myslím že od té doby co jsem měl menší konktant s jedním z jezdců tak šlo vše špantým směrem ale pravda že kontaknt byl zapříčiněn mnou a uškodil jen mě.Po půlce zavodu jsem dostal penalizaci nejspiše za nedodržení rychlosti v boxech konkrétně jsem dostal průjezd boxem který jsem si chtěl odbít az to poslední možne 3.kolo ale v 3 kole jsme si poškodil přední křídlo které jsem musel vyměnit.Tudíž penalizace mi pořád zustala a následku toho jsem dostal další penalizaci tuším zastavit motor a pak zase nastartovat ale asi jsem si toho nevšiml a tudíž jsem dostal DQ.
No prostě hrůza ale doufám ze jsem někomu neuškodil hlavně předním pozicím.Ještě chci dodat omluvu mému teamu za tenhle výkon na kterej se ani koukat nedalo.

Martin Frajka Člen klanu
Pilot F1
94 Příspěvky
registrován: 15.03.2015
0 0
22.08.2016 - 11:09 odpovědět 
Na prvý závod skupiny B som sa rozhodol nastúpiť hlavne kvôli podpore tímu. Pre mňa to bol skôr testovací pretek pretože som sa testovacieho preteku nemohol zúčastniť a po letnej prestávke som vôbec netušil ako asi sme s nastavením, rýchlosťou v reálnom závode.

V skupine B pribudlo veľa nových jazdcov ale aj tímová spolupráca s jazdcami A, ktorá zohráva veľmi veľkú rolu v pripravenosti jazdcov na preteky a môže hodne pomôcť. Takže sila súperov bola neznáma ale očakával som vpredu napr. Frantu, Slezara, Slatinu, Vitka, Bulka posledných troch menovaných kvôli spolupráci s jazdcami A, ktorý im dokážu dať cenné rady a kvalitné nastavenie.

Kvalifikácia sa mi ako zvyčajne až tak nepodarila. Nepodarilo sa mi zajazdiť pekné kolá no ak by sa mi to aj podarilo bolo by to tesné. Maximum nášho aktuálneho setupu je zatiaľ 1.44.6...pri čistom kole. Najväčšia strata je hlavne v strednom sektore, takže do preteku A je hodne čo zlepšovať. Horvát v Q prekvapil podal pekný výkon no evidentne mu k tomu pomohlo dobré nastavenie, keďže bol v prvom sektore o dosť rýchlejší a tam nie je kde až tak moc stratiť iba Eau Rouge ak to máte blbo nastavené.

Pretek začal nie moc dobre na štarte som skúšal niečo iné na čo som bol zvyknutý a nepodaril sa. Auto sa ledva odlepilo z miesta a padli mi otáčky no najhorší možný štart. Predbehli ma tri autá a ostal som na piatom mieste. Na konci rovinky po Eau Rouge ma nabúral Olda Hromek a bolo po difúzore čo ma trocha rozhodilo a začal na mňa útočiť Brano Bulko, ktorý mi v esíčku na konci kola po útoku zas celkom pekne otestoval ľavý zadný záves. Neviem či to malo nejaký dopad na rýchlosť na rovinkách ale v rýchlych zákrutách a hlavne Eau Rouge to bolo celkom cítiť, že auto v zadnej časti nedrží a je pretáčavé. Brano na mňa stále tlačil nevedel som sa nejak dostať do tempa asi kvôli poškodeniu.
Potom som spravil prvú veľkú chybu v preteku a to, že som si nevšimol odstrelenú stovkovú info tabulu pred posledným esíčkom prebrzdil som ho a spravil hodiny. Tam som stratil hodne času a ďalšie tri pozície. Potom už nasledoval moja prvá zastávka boxoch pri ktorej som spravil ďalšiu veľkú chybu, zmačkol zlé tlačítko a nezapol limiter. Dostal som prejazd boxami. Takže ďalšia veľká strata. Keďže som už nemal čo stratiť po pokazenom úvode rozhodol som sa zmeniť stratégiu na agresívnejšiu a aj naprie poškodeniu ešte zmazať stratu a zabojovať. Tak som obul softy a začal tlačiť, išlo to celkom dobre dobiehal som chalanov predo mnou. Podarilo sa mi nakoniec dostať až na 4 miesto. Veľa času som v závere stratil pri predbiehaní o kolo pomalších jazdcov čo ma nakoniec odstavilo od možnosti zaútočiť ešte na dvojicu Redbullov.

Gratulujem chalanom na prvých troch miestach a hlavne Horvátovi prekvapil vidím, že spolupráca s chalanmi A funguje.

Takže pretek z mojej strany zaujímavý, poučný, zábavný ale pokazený chybami, nie len mojimi! Do preteku A budeme musieť hodne popracovať v Renaulte!

Teším sa s pekného umiestnenia nášho Tomáša Staneka z Renaultu skvele Tomáš. Druhý pilot Michal Strejcovský nemal vôbec čas na dobrú prípravu preto to dopadlo tak ako to dopadlo čo nás mrzí ale do ďalších pretekov by sa to malo podstatne zlepšiť, tak uvidíme.




PP_GDPR Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
367 Příspěvky
registrován: 23.09.2012
0 0
22.08.2016 - 12:01 odpovědět 
Tisková zpráva týmu Haas F1 Team


Franta Peternai: Q-nezajel jsem podle svých představ.Chtěl jsem zajet na hranici 1:45.Závod- start z mé strany hrozný,obtížně jsem se dostával na přední pozice.Strategie do závodu byla dobrá,nebýt mého špatného předjíždějícího manévru jezdce o kolo zpět,mohla být i bedna.Takže nakonec zklamání!

Marttin Slezar: Na včerejší závod jsem se začal připravovat ještě před dovolenou a naučil jsem se alespoň trať a trochu dal do kupy setup. Po návratu jsem zjistil, že stylem jízdy totálně mimo a chtěl jsem začít s přípravou od začátku. Mezikontinentální přechod klimatu jsem ovšem odnesl angínou a chřipkou současně a na trénink jsem se nedokázal soustředit. Během posledních pár dní jsem se ve spolupráci s týmovým vedoucím pokusil s tím něco udělat.

Do kvalifikace jsem nastupoval s cílem TOP 5. Podařilo se mě zajet skoro svůj nejlepší čas a se třetím místem jsem spokojený. Na víc jsem neměl.

Ze závodu jsem měl obavy, protože mě nebylo zdravotně nejlíp a bál jsem se že fyzicky nezvládnu hodinu soustředění a monopost rozbiju. Start se mě povedl nad očekávání a ihned jsem se dostal na první místo. Velká nervozita mě přesvědčila o tom, že se raději budu držet předem stanovené strategie a pojedu v klidu a budu šetřit palivo na závěr závodu. Při první zastávce v boxech jsem myslel že mě trefí. Před mým stáním se v závodě objevilo oplocení a vůbec jsem netušil co se děje a co mám udělat. Toto jsem objel a na své stání jsem musel couvat. Díky nervozitě jsem si omylem odmáčknul omezovač rychlosti a než jsem si to uvědomil, dostal jsem trest od hry. Hned v dalším kole, kterém jsem se snažil pochopit co se stalo, jsem projel boxy a po projetí boxovou uličkou jsem si uvědomil že trest byl STOP/GO. Tedy v dalším kole opět boxy a nucená přestávka.

Tím byl tento závod v trapu. Nicméně vzdát se není mým stylem a proto jsem vyrazil na 11 místě, poprat se o každý bod v cíli. Na poslední stint jsem měl dostatek paliva, strategii jsem očividně nedomyslel, a stíhací jízdou jsem se dostal na osmé místo, s čímž jsem vzhledem k situaci mohl být spokojen.

Celkový dojem ze závodu je dost špatný. TOP 4 který jsem si předsevzal se díky zmatkům rozplynul už v první třetině závodu a z ostatních jezdeckých chyb se můžu jen ponaučit.


Vedoucí týmu P. Palásek: První závod sezony je za náma a bohužel závod nedopadl jak jsme očekávali. Věřili jsme, že bednu by jsme měli urvat. Martin bohužel doplatil na zmatky v boxech, ale předvedl pár hezkých manévrů a hlavně při soubojích dodržoval taktiku a i techniku jízdy podle instrukcí. Franta jezdil přípravu opravdu velmi dobře a jeho čas pod 1:45s mi udělal radost a ukazoval, že se může poprat s nejlepšíma. V závodě bohužel udělal také jednu velkou chybu kdy špatně předjížděl jezdce o kolo a pak se nemohl nějakcý 20s vrátit na trať. Škoda mohl bojovat o bednu. Svoji rychlost ukázal zajetím nejrychlejšího kola v závodě a tak veřím, že v Monze vylepší své postavení. Naše strategie byla velmi špatná a beru za to plnou vinnu, tímto naši jezdci ztratili okolo 20s. Což je nepřijatelné vzhledek k silné konkurenci. Průmerný výsledek je přesné hodnocení závodu.


Lukáš Droppan Člen klanu
Pilot GP2
74 Příspěvky
registrován: 21.12.2008
0 0
22.08.2016 - 19:07 odpovědět 
Tisková zpráva týmu Red Bull Racing Tag Heuer


Lukáš Vítek / Kvalifikace - 5. místo / Závod - 1. místo
Co bych mohl dodat k závodu. Docela jsem to hrotil a nešlo to, neměl jsem nějak náladu se pouštet do kvalifikace, ale jedině tak jsem se dostal tam kde jsem dlouho nebyl. vím že jsem to tam trochu po.... v druhém kole kde jsem se chystal zaútočit, ale nepovedlo se. Vyjel jsem na obrubník a auto šlo do smyku. jen tak, tak se mi podařilo auto srovnat tak aby nenabouralo do zdi a zároveň nevjelo na trať do stopy jezdcům za mnou. Jsem rád, že mi pak trat začala sedet. Přišli však malé chybky, ale druhé místo bylo potěšujicí. Byla čest ten závod jet, docela mě mrzí to, že mam trest i když jsem ztratil místa, to byl sám o sobě trest. Hlavně mě zaskočilo, že jel i Horvát. Nečekal jsem pak, že z druhého místa bude první. Chtěl bych všem poděkovat a pogratulovat. Byl to dobrý závodm, ale teď je čas připravovat se na další a zlepšovat se.

Roman Slatina / Kvalifikace - 6. místo / Závod - 2. místo
Druhý závod v lige a prvý vo farbách RBR. Dokončiť som ho chcel aspoň na 7. až 8. pozícií.
Kvalifikácia bola náročná, nakoľko som nevedel kde asi s kolegom skončíme. Prekvapila ma moja rýchlosť a dokonca som dokázal prekonať svoje maximum na okruhu. Bol som príjemne prekvapený ako tesne skončil predomnou kolega Vítek. Fajn začiatok. Štart bol z nášho pohľadu fantastický. Vyštartoval som raketovo a aj ked to vyzeralo na 2. pozíciu, urobil som chybu v prvej zákrute a prepadol sa na 4.miesto. Potom bol závod z môjho pohľadu veľmi zaujímavý.Keďže som videl, že tímový kolega urobil chybu a prepadol sa, nezostávalo nič iné ako skúsiť a vyťažiť zo situácie maximum. Napokon som sa po chybe Horváta dostal na pár kôl na 1. priečku a zacítil som pocit lídra, no k tomu väčšiu nervozitu. Nemohol som v tých okamihoch začať šetriť palivo aj napriek tomu, že som si uvedomoval následky tohto rozhodnutia ku koncu závodu. Aj napriek tomuto miernemu hendikepu sme zvádzali niekoľko veľmi pekných súbojov. K záveru závodu sa predo mňa dostal kolega Vítek, čo ma úplne šokovalo. (Kde sa ten tu berie?) Aj napriek tomu, že sme z rovnakého tímu sme predviedli niekoľko tvrdých, no férových súbojov. Pri súbojoch som trochu myslel aj na vedúceho RBR, určite by nechcel aby sme sa sami obrali o tak dobré umiestnenie. V úplnom závere som mal v pláne zaútočiť na 2. pozíciu, na ktorej jazdil kolega Vítek, no musel som extrémne šetriť palivo a tak už k ničomu nedošlo. Napokon pre mňa a RBR to bol priam nával bodov a krásny závod. Gratulujem víťazovi. Osobne som taký dobrý výsledok nečakal, no zostávam nohami na zemi, konkurencia nespí.

Lukáš Droppan / Vedoucí týmu
V prvých pretekoch sezóny ma ako vedúceho tímu obaja naši jazdci veľmi milo prekvapili a len sa mi potvrdilo, že sme zložili ten správny tím. Aj napriek dobre vyzerajúcemu tempu, či už v kvalifikácií alebo v pretekoch som ani vo sne nedúfal vo víťazné double. Som rád, že si či už Roman alebo Lukáš vzali niektoré naše interné tímové rady k srdcu a verím, že im aj tieto rady o niečo uľahčili situáciu v samotných pretekoch. Svojich jazdcov som sa snažil priebežne informovať o dianí na trati, či popohnať, prípadne upokojiť keď to bolo nutné. Hneď v prvých pretekoch sezóny nám náš B tím pripravil vynikajúcu východiskovú pozíciu do pohára konštruktérov. V pretekoch skupiny A sa budeme spoločne s Marekom Slezarom snažiť túto pozíciu potvrdiť.
Trest do najbližších pretekov v Monze pre Lukáša Vítka (+1 miesto na štarte) akceptujeme a nebudeme sa odvolávať.

Jaroslav Strišovský Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
623 Příspěvky
registrován: 22.09.2015
0 0
22.08.2016 - 20:25 odpovědět 
vedúci tímu Wiliams:
čo dodať? náš jazdec vyhral preteky, do ktorých bol regulérne nominovaný, prihlásil sa do závodu a bol zelený (v novinke). Na fóre aj na webe bol zaradený regulérne do týmu williams B, no nakoniec mu víťazstvo zobrali.. samozrejme je mi jasné, že to nie je práca len Slezara ale aj redbullu, týmto im vopred blahoželám k PK, zrejme ich B jazdcov nepreradia do A, aj napriek tomu, že mali double..
nášho Michala to samozrejme zamrzelo, že všetko sa udialo až po preteku, že ho vedúci ligy všemohúci Slezar zaradil do preteku a potom mu výhru neuznal, asi mal ísť, ako písal Michal Brezina, na pol plynu a bolo by všetko OK (nebolo, lebo droppan má lepšiu lobby ako ja, ja nemám žiadnu)..
našťastie to Michal berie športovo a tak budú z nás súperi
my ako tím teda serieme na celý PK a celé tieto šaškárny okolo toho a pôjdeme si zajazdiť preteky po preteku, tak ako minulú sezónu vo ferrari
tam sa už teším na súboje s Michalmi, Petrom a Aďom.. a možno sa pridá aj niekto iný..

1. Michal H GDPR Člen klanu
Pilot motokáry
26 Příspěvky
registrován: 07.08.2016
0 0
22.08.2016 - 20:26 odpovědět 
Q: Tá sa mi podarila nad moje očakávanie dúfal som že budem v prvej trojke ale pole som teda nečakal.
R: Po zlom štarte som sa musel prepracovať na prvú priečku čo sa mi podarilo a začal som utekať súperom potom prišla chyba a prepadol som sa na druhé miesto. Behom niekoľkých kôl som sa opäť dostal na prvé miesto a udržal si ho až do cieľa. Bol som nadšený ako mi závod vyšiel na to že to bol môj druhý závod na rFactore. To čo nastalo po prečítaní dnešných výsledkov tak na to nemám ani slov. Snáď sa to dá všetko dokopy k spokojnosti všetkých zainteresovaných.

Seřadit:      1 2 3 4  » printview


Než začneš odpovídat musíš se zaregistrovat!

registrace
přihlášení

Předzávodní info

Další závody

.: 28.4. 20:00 Sprint SauArabie 13, 19 kol
.: 5.5. 19:00 VC Saudské Arabie, 38 kol
.: 12.5. 20:00 Sprint Imola 17, 24 kol
.: 19.5. 20:00 VC Imoly, 47 kol
.: 26.5. 20:00 Sprint Monako 20, 29 kol
.: 2.6. 20:00 VC Monaka, 58 kol
.: 9.6. 20:00 Sprint Kanada 18, 26 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz