Fórum zpráv   >>   Archiv   >>   Archiv (Vyjádření jezdců před a po závodě )

Rakousko 2016/1 - Sk. A

Seřadit:     printview
Autor: Zpráva:
Lukáš Droppan Člen klanu
Pilot GP2
74 Příspěvky
registrován: 21.12.2008
0 0
26.06.2016 - 21:44 odpovědět 
Vaše postrehy zo závodu v Rakúsku.

1. Michal GDPR Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
605 Příspěvky
registrován: 18.12.2006
0 0
27.06.2016 - 10:07 odpovědět 
Protože jsem dorazil domů až těsně přesně před kvaldou a několik dní jsem se nedostal ke kompu, tak jsem se rozhodnul, že kvaldu využiji pouze na rozježdění a projedu jí na jeden zátah. Nakonec to bylo poměrně vyrovnané ale neposkládal jsem jedno rychlé kolo dohromady, takže to bylo až nějaké sedmé místo.

V závodě jsem odstartoval slušně a vyhnul se i tlačenicím v prvních dvou zatáčkách, takže už ve druhém sektoru jsem byl čtvrtý těsně za Jáchymem. Jáchym byl v další zatáčce na výjezdu trochu pomalejší, ale protože jsem byl těsně za ním, tak jsem musel reagovat a chvíli počkat s plynem a v tom přišla rána zezadu, která mě poslala přímo do svodidla a já si nejen urazil přední křídlo ale ještě jsem si poškodil zavěšení. Jízda bez křídla a dlouhá oprava mě stála v součtu asi 50 sekund. Taková ztráta mě vzala chuť do závodu a uvažoval jsem, zda raději nepůjdu koukat na fotbal.

Před druhou zastávkou jsem už viděl v zrcátkách Lukáše, ale nebyl zase tak blízko, tak jsem si říkal, že to do boxu stihnu ještě bez pouštění. Jenže v zatáčce do boxů jsem na mokré trati neodhadnul rychlost, vyjel ze stopy do boxů a musel jsem hodně přibrzdit. Velice se omlouvám Lukášovi, že jsem mu tímto určitě hodně zavařil, ale zaplať pánbůh jsem ho naštěstí jen trochu zdržel. Přesto se velice omlouvám. Byl jsem pořád hodně frustrovaný z prvního kola a nedokázal jsem se pořádně soustředit na jízdu a pak jsem dělal takové blbé chyby.

Věděl jsem, že po očekávaných Lukášových boxech se dostanu zpátky do stejného kola, což se také stalo ale bohužel jsem se dostal do souboje mezi Petrem Paláskem a Pavla Vávru, kteří ne a ne zajet do boxů. Musel jsem tedy zvolnit a jezdit těsně za nimi. Nechal jsem si trochu odstup a čekal, že každou chvíli už zajedou do boxu a já budu mít volnou trať na to abych stíhal Petra Koláře a trochu poodjel Tomášovi, který mě při jízdě za touto dvojící začal stahovat. Po pár kolech jsem ale pochopil, že to kluci chtějí dojet na jeden pit, takže jsem měl vážný problém, protože jsem jim z jedné strany nechtěl zasahovat do jejich souboje, ale z druhé strany jsem měl před sebou ještě možnost dojet Petra Koláře a z druhé strany se naopak stále dotahoval Tomáš. Když jsem jel za kluky, tak se za mnou opět objevil Lukáš. Nechtěl jsem mu udělat zase problém, tak jsem ho pustil opatrněji a jel za ním. V dalším kole ale Pavel udělal chybu na výjezdu a já se dostal před něj, těsně za první dvojící. Jel jsem co nejvíce nalevo a sledoval, zda je někde Pavel za mnou a zda mohu jet naplno. Nicméně ještě daleko před brzdným bodem jsem pustil nohu z plynu, protože v pytli jsem se dost rychle přibližoval i k Petrovi. V tom jsem ale s hrůzou zjistil, že Petr už brzdí a já i když jsem na to reagoval, tak se pořád přibližuji k Petrovi. Doufal jsem, že Petr začne už zatáčet a já se mu vyhnu na kraji, ale ten měl vedle sebe v souboji Lukáše. Bohužel to skončilo kontaktem a já si uvědomil, že to jsem posral. Velice mě to mrzí, ani nevím proč se to takhle odehrálo. Jestli jsem pustil plyn ale pak brzdil pozdě, nebo Petr musel jet pomaleji kvůli Lukášovi, ale v každém případě jsem to prostě zvoral já, ale nic jiného než se omluvit, už nemůžu.

Když to zhodnotím, tak závod pro mě reálně skončil už v prvním kole a měl jsem to raději ukončit, aspoň bych to později nezkazil Petrovi. Bohužel jsem se dostal do pozice, kdy jsem jel na čerstvých gumách za jezdci v jiném kole, kteří ale jeli pro změnu na hodně ujetých gumách, takže byli čím dál tím pomalejší, což mě dostávalo do pozice, kdy jsem nevěděl zda jet za nimi a nechat se dohánět jezdcem, kterému jsem už předtím ujel, nebo se jim přimíchat do souboje a zkusit je oba předjet a stíhat svého dalšího soupeře. Bohužel udělal jsem to nejhorší, co jsem mohl a to, že jsem jim ten souboj zkazil svou hloupou chybou.

Gratuluji nejen všem přede mnou.

Osobně hodnotím sezónu na dvě části na tu první skvělou a tu druhou dost nepovedenou, ale shodou okolností to celkově stačilo. Teď si dám minimálně tři týdny pauzu a pak uvidím co dál. Díky všem za prima zábavu a jen mě mrzí, že jsem tu sezónu zakončil s takovým černým puntíkem.

Pavel Vávra Člen klanu
Pilot F1
91 Příspěvky
registrován: 07.12.2014
0 0
27.06.2016 - 19:34 odpovědět 
Na poslední závod jsem začal trénovat až v neděli, ale věnoval jsem se přípravě setupu a najetí tratě asi 4hodiny, což me zrychlilo a na suchu jsem dosahoval stejneho casu jako mr. Droppan. Ale jak je mým zvykem všechen čas jsem věnoval setupu pro kvalifikaci a na zavodni setup jsem se zase vykašlal a jel jsem na slepo.

Kvalifikace na vodě byla zajímavá, dost jsem se bál, že to rozstřelím, tak jsem jel tempo, které bylo jistější a nic jsem nechtěl riskovat. Druhé místo mě potěšilo.

Závod začal parádně. Start se mi povedl a po první zatáčce jsem byl první to mi vydrželo jen chvilku ale snažil jsem se držet přišlo pár chyb a už to nešlo dohnat. Vypadalo to na nudný závod Lukáš 2sec předemnou a Petr Palasek asi 3sec zamnou, ale po pár kolech jsem udělal menší chyby a Petr mě malinko dojel, poté jsem se na konci druhého sektoru zamyslel a zapomněl jsem, že je zatáčka a vyletěl jsem do písku těsně proletěl kolem bariéry a pokračoval dál, ale stálo mě to dost času a Petr byl už kus předemnou. Musel jsem zabrat a gumy odchazeli, v plánu bylo jet intery na 25kol a pak prezout zase na intery, ale na tak mokré trati jsem musel jít pro wety už v nějakém 20kole, tak jsem měl v plánu jet do pitu jeste podruhé, ale wety drželi o trochu déle a na boost 1 se snimi dalo jeste jet, tak asi stejne jako Petr Palasek jsem usoudil že uz to musi do konce zavodu vydrzet a vydrzelo sice na 30% na zadnich, ale dojel jsem. Škoda kontaktu Petra s Michalem, S Petrem jsem asi 10 kol bojoval kolo na kolo a Petr se bránil co to šlo a já nechtěl nic riskovat a nešel jsem do riskantního manévru a závod jsem si užil díky Petrovi na maximum. Krásný moment byl i ten kdy se za námi objevil i Lukáš.

Sezóna je u konce, na začátku mě ani nenapadlo, že bych mohl dosahnout takhle vysoko a ted je to tu, celkově druhé místo a první místo v poháru konstruktéru s bratrem Petrem je krásné zakončení a tímto mu oficiálně děkuji, jak jsme to spolu zvládli a z poháru konstruktéru mam obrovskou radost, je to krásný pohled po roce závodění dotáhnout to až do vítězného konce, Ferrari bylo hodně rychlé, ale o pár bodů jim to uteklo. Michal měl zase smůlu, že nenašel kolegu, který by sním držel tempo.

Pro všechny - pokud chcete být dobří, musíte hodně trénovat, mít odhodlání a věřit ve vítězství, jet na hraně a to nejdůležitější mít štěstí.

Díky za zkušenosti, zábavu i nervy, v další sezóně se nejspíš neuvidíme, ale kdo ví třeba jednou zase ano, závodění zdar!



Jaroslav Strišovský Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
623 Příspěvky
registrován: 22.09.2015
0 0
28.06.2016 - 16:29 odpovědět 
Síce som Rakúsko nemohol ísť, ale chcem sa poďakovať za sezónu, hlavne Aďovi za dobrú spoluprácu a potom Vávrovcom, Michalovi a ďalším za pekné a fér súboje. Bola to zábava.

Celkovo som spokojný, pri pohľade na štatistiku je to podobné ako minulý rok, 2x vynechaný závod, 2x mi zase padol internet a 6 dobrých umiestnení, tentokrát to bolo ešte o 12 bodov viac. Čo je škoda, že sa mi nepodarilo vyhrať, opäť raz boli na to príležitosti, ale stále niečo chýbalo.

Ešte raz gratulujem Michalovi k titulu a Vávrovcom k PK, myslím, že tituly im patria právom, zaslúžli si to. Michal za prvú polovicu sezóny, Vávrovci za vyrovnané výkony v každej VC, na suchu či daždi.

Uvidíme, čo očakávať do ďalšej sezóny. Čelo vyzerá byť vyrovnané. Posledné 2 preteky sme videli podobný fenomén ako Syrovastký minulú sezónu. Lukáš vyzerá byť taktiež ako Jiří veľmi precízny v príprave, povedal by som, že je ešte o niečo rýchlejší. Sám som zvedavý, či bude toľko času na tréning, aby som s nimi dokázal súperiť (ak vôbec budúcu sezónu budú jazdiť). Celkom sa na to teším. smiling

Martin Frajka Člen klanu
Pilot F1
94 Příspěvky
registrován: 15.03.2015
0 0
28.06.2016 - 21:40 odpovědět 
Pekné tlačovky chalani. smiling Ďakujem za možnosť zapretekať si v A skupine, bola to fajn zábava i keď som nemal veľa súperov na konci štartového poľa. amused

Začiatok v skupine B bol parádny potom prišiel prestup do A tam sa ukázalo, že s mojou prípravou a rýchlosťou veľa vody nenamútim. Moja motivácia následne dosť klesla ale snažil som sa v rámci možností niekedy to bolo lepšie, niekedy horšie hlavne ma mrzia časté poškodenia auta od súperov, okrem monaka a posledného preteku som mal vždy v úvode poškodenie. Uvažoval som, že to už zabalím predsa len výkony neboli nič moc no zatiaľ som to nechal otvorené a predbežne sa hlásim do novej sezóny.

Uvidíme ako to pôjde či sa objaví stratená rýchlosť alebo sa stratím ja. amused

Užite si prázdniny a leto páni ...Ciao

Petr Kolář Člen klanu
Administrátor
464 Příspěvky
registrován: 01.11.2006
0 0
28.06.2016 - 23:54 odpovědět 
Kvalifikace byla loterie, když všechny tréninky byly na suchu a začalo pršet až na kvaldu. Nějaký 10 flek byl odpovídající mým možnostem.

Závod jako už je mým zvykem. Špatný start, potom to vypadlo, že se dotahuju na Andreje, ale v T1 jsem dal moc plynu, otočil jsem se.a šup na konec. Potom jsem se snažil jet co to dá, ale moc se mi nedařilo nikoho stahovat. Až po Martinově chybě jsem ho předjel. Asi po chybách Marka jsem byl kousek za ním a spolu jsme jeli i na zastávku. Po boxech jsem jel kolem 7 místa a díky dalším vypadnuvším jsem se posunul až na 5. místo. V průběhu závodu jsem sice držel odstup od Michala za mnou kolem 10 sekund, ale to bylo dáno spíš poškozením jeho vozu a tím, že se připletl do souboje rychlíků na čele.

Většinu letošní jarní sezóny jsem odjezdil ve sk. B a užil jsem si pěkné závody. I poslední závody v áčku byly fajn, kde jsem měl pěkné souboje s Martinem Frajkou a Tomášem Vejrychem. Díky všem za pěkné fair play závodění. Užijte si léto a na podzim "nazdar".

Petr
Seřadit:     printview


Než začneš odpovídat musíš se zaregistrovat!

registrace
přihlášení

Předzávodní info

Další závody

.: 28.4. 20:00 Sprint SauArabie 13, 19 kol
.: 5.5. 19:00 VC Saudské Arabie, 38 kol
.: 12.5. 20:00 Sprint Imola 17, 24 kol
.: 19.5. 20:00 VC Imoly, 47 kol
.: 26.5. 20:00 Sprint Monako 20, 29 kol
.: 2.6. 20:00 VC Monaka, 58 kol
.: 9.6. 20:00 Sprint Kanada 18, 26 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz